loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 396 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری بر این باورند که گروه خونی افراد در شکل گیری شخصیت آن ها بسیار موثر است. از جمله در کشور ژاپن مردم عقیده دارند که گروه خونی در تعیین شغل و نتیجه ازدواج اهمیت دارد. در کشور های غربی نیز به این موضوع اهمیت زیادی می دهند. جالب است بدانید در جنگ جهانی دوم در ژاپن سربازان را بر اساس گروه خونی شان در دسته های متفاوت قرار می دادند. این نظریه در نهایت برای هر گروه خونی ویژگی های خاص را تعیین می کند
افرادی که گروه خون B دارند
بر اساس آمار ها افرادی که دارندگان این گروه خونی هستند گروه زیادی نیستند اما بر اساس این تئوری می توانیم آنها را در دسته جالب ترین آدم های روی زمین جا دهیم. گرچه افراد بین گروه خونی را هر کسی نمی تواند تحمل کند اما آنها خصوصیات جالبی دارند که در اوج پیچیده بودن شان، آنها را زیبا تر جلوه می دهد… این افراد به شدت رک هستند. آنها به ساختارهای پیچیده اجتماعی کاری ندارند و در قید و بند آداب و تشریفات نیستند. به قوانین اهمیت زیادی نمی دهند و گرچه این ویژگی یکی از خصوصیات منفی آنهاست اما باعث می شود که این افراد در هنر و نوآوری و پدید آوردن راه و رسم های تازه، همیشه در صف اول باشند. این گروه افرادی انعطاف پذیر به شمار می روند.
پیچیدگی های آنها، چیزی از توانایی خارق العاده شان در تجسس کم نمی کند و این موضوع به خلاقیت شان می افزاید. این افراد تیزهوش هستند اما نمی توانید آنها را کنترل و وادارشان کنید که منظم شوند. این افراد تمایل زیادی به یک شغل مادام العمر ندارند. می گویند افراد گروه خونی B آشپزهای خارق العاده ای هستند و به سلیقه غذایی خود بیش از حد اهمیت می دهند. نکته عجیب اینجاست که تحقیقات نشان داده اعضای این گروه خونی، سهم زیادی در میان ورزش هایی که نیاز به تمرکز زیاد دارد، دارند.
براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.
افراد این گروه خونی اکثرا علاقه مند به محصولات لبنی و گوشتی هستند و به طور کلی به محصولات کشاورزی نیز تمایل دارند. این افرادبه خوبی خود را با شرایط گوناگون وفق می دهند و افرادی رک، حساس، دارای پشتکار، ناشکیبا و غیر قابل پیش بینی هستند، و رازدار خوبی نیستند.
این افراد می توانند نویسنده، روزنامه نگار، مجری، بازیکن گلف و آرایشگر خوبی باشند.
-         سعی می کند خود را نسبت به تمامی مسائل مشتاق نشان دهد.
-         خیلی سریع می رنجد و دلسرد می شود و اگر کارها آنگونه که او دوست ندارد پیش برود، ممکن است کار را نیمه کاره رها کند.
-         همیشه دوست دارد در هر کاری که انجام میدهد بهترین باشد. البته معمولأ فقط به کارهایی متمایل می شود که ناگهان ذهنش را به خود مشغول می کند اما در عین حال بسیاری از کارهای دیگر، حتی کارهای مهم را هم تعطیل می کند تا فقط به آنچه در سر دارد برسد.
-         اگر بخواهد چند کار را به طور همزمان انجام دهد ، دچارمشکل می شود.
-         بیشتر ترجیح می دهد تنها باشد و خود را از جمع جدا کند.
افراد با گروه خونی O
بر اساس تئوری ها افراد این گروه چه در رشته های ورزشی وارد شوند و چه در کسب و کار شان، همیشه در خط مقدم هستند چراکه افرادی هستند که عاشق رقابت هستند و می توانند در هر گروهی، مثل یک رهبر خوب و مقتدر عمل کنند. آنها افرادی هدفمند هستند و خوب می دانند که برای چه چیزی تلاش می کنند البته ریسک پذیر بودن شان هم در این مسیر همراهی شان می کند و چون درک خوبی از سلسله مراتب اجتماعی دارند و بعد از مدتی حضور در یک موقعیت، می توانند نظر مثبت دیگران را به خود جلب کنند.
افراد صاحب این گروه خونی، خوشبین و وفادارند و به نظر می رسد که میانه ای هم با عصبانیت ندارند. البته نباید فراموش کرد که این افراد در اغلب موارد بی نهایت حسود هستند و مدیریت بحران خوبی هم ندارند و به جای آن ترجیح می دهند از موقعیت های آشفته فرار کنند. درست است که آنها عاشق قدرت هستند اما همین ویژگی می تواند از اعضای این گروه، افرادی طماع بسازد.
صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.
افراد این گروه خونی از لحاظ روانشناسی و شخصیتی افرادی سالم و اجتماعی بوده، اکثرا تمایل به خوردن غذاهای گوشتی و میوه ها دارند و میل چندانی به گروه غلات ندارند. چنین افرادی می توانند سیاستمدار، وزیر، سرمایه گذار یا ورزشکار خوبی باشند.
-         معمولأ مشوق گروه هستند ، اما ترجیح میدهند هیچ وقت سردسته نباشند. مهمولأ برنامه ی ارائه شده از سوی رهبران و سردسته ها را می پذیرند و بدون مخالفت با گروه همراه می شوند.
-         خیلی مهربان هستند و اخلاق آنها معمولأ با واژه ی عالی توصیف می شود.
-         بسیار منعطف هستند و راحت با تغییرات کنار می آیند.
-         همیشه دوست دارند کارهای جدید را تجربه کنند .
-         تحت تأثیر افراد خاص قرار می گیرند و گاه حتی یک شخصیت تلویزیونی هم آنها را تحت تأثیر قرار میدهد.
-         قابل اطمینان هستند اما گاهی هم به دلیل حواس پرتی دچار اشباهات بزرگ می شوند
افرادی که گروه خونی A دارند
افرادی که به نظریه شباهت اخلاقی افراد با گروه های خونی یکسان اعتقاد دارند، می گویند اگر گروه خونی فردی A باشد، او فردی مشکل پسند و منظم است. این افراد عاشق هماهنگی و موقعیت های شفاف هستند و بیشتر از صاحبان هر گروه خونی دیگری از قانون پیروی می کنند. چنین فردی مدام به فکر سروسامان دادن اوضاع است و حتی لباس پوشیدن او هم همیشه مرتب به نظر می رسد.
محققان می گویند صاحبان گروه خونی A دلسوزترین آدم های جهان هستند اما در عین حال، افرادی کمال گرا بوده و دوست دارند همیشه در شرایط از پیش تعیین شده و منظم قرار گیرند. بررسی ها روی گروه خونی افراد نشان داده که کارهای مرتبط با قانون مثل وکالت و پلیس بودن، از هر کاری برای آنها مناسب تر است زیرا این افراد به جزییات اهمیت فوق العاده ای می دهند و از بایگانی و نگهداری اسناد هم لذت می برند. متعلقان به این گروه خونی، به شدت فداکار هستند و می توانیم آنها را به عنوان صادق ترین افراد جهان معرفی کنیم. آنها تودار هستند و کمی سخت تر از دیگران با جمع خودمانی می شوند. اعضای این گروه خونی گرچه رهبرانی باهوش و مقتدر هستند اما اشتباهات زیادی را هم مرتکب می شوند.
محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد. 
این گروه دومین رتبه را از لحاظ فراوانی به خود اختصاص می دهند. این افراد توانایی بیستری برای مقابل با بیماری های عفونی دارند. چنین افرادی بیشتر به غلات و کمتر به گوشت علاقه دارند. افرادی عموما خوشبین هستند و در کارهای گروهی سازمان دهنده مطیع و در عین حال نیرومند، انعطاف پذیر؛ تو دار و بدون اعمال خشونت هستند و برای کارهای حسابداری، امور اقتصادی و مالی، برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر و نویسندگی شایسته هستند.
-         دارای قدرت تمرکز فکربالا ، جدی، به نسبت مهربان، معمولأ مضطرب.
-         دارای برخی خصوصیات متناقض اما درمجموع قابل اعتماد.
-         سعی می کند عدالت را رعایت کند وبرای هرمشکلی راه حلی بیابد
-         دارای توان برنامه ریزی بالا، کامأ جدی و پایدار
-         تلاش می کند احساسات خود را بروزندهد و افکارش را به کسی نگوید، مگر اینکه خیلی به فردی اعتماد پیدا کند.
افرادی که گروه خونی AB دارند
بر اساس آمارها این گروه از همه گروه های دیگر کم شمارتر هستند اما این گروه کم جمعیت را می توان گروه خاص و شاید فرهیخته ترین گروه دانست. آنها عاشق علم هستند و افراد منطقی، حساس و آرام به حساب می آیند. این افراد بسیار خونسرد و خویشتندار هستند اما مراقب باشید که از این خصوصیت شان سوءاستفاده نکنید و بار زیادی را روی دوش شان نیندازید. افراد دارای گروه AB، می توانند آشوب هایی که به پا می کنید را آرام کنند. آنها می توانند دیگران را با روحیه طنزی که دارند نقد کنند و با قهقهه هایشان جمعیت را سرحال بیاورند. آنها تاجران خوبی هستند و با پشتکارشان، خیلی زود پیشرفت می کنند. آنها حسابدارهای خوبی می شوند و به این رشته بیشتر از سایر مشاغل علاقه دارند. صاحبان گروه خونی AB افرادی وقت شناس هستند که نه به گذشته فکر می کنند و نه به آینده دور؛ برای او حال و آینده نزدیک در اولویت قرار دارد و با تمام وجود در زمان زندگی می کند.
رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید.
چنین افرادی دارای ویژگی های مابین دو گروه A  و B هستند. این گروه به انواع غذاها گرایش دارند. در بیشتر شرایط و موقعیت های پیچیده صحبت خود را به آرامی می گویند. افرادی منطقی، حسابگر، صادق، محافظه کار و روراست هستند. اگر عصبانی شوند به راحتی کسی را نمی بخشند. چنین افرادی برای مدیریت، قضاوت و نمایندگی، کارمندی و کارفرمایی هر دو مناسب هستند.
-         معمولأ بسیار حساس و آرام ومهربان هستند.
-         در روابط اجتماعی محتاط هستند و سعی می کنند خیلی آهسته به کسی نزدیک شوند .
-         معمولأ در افکار خود غرق می شوند.
-         گاهی اوقات به نظر می رسد دو شخصیت کاملأ متضاد دارند، سعی می کنند شخصیت واقعی شان را از افرادی که نمی شناسند پنهان کنند.
-         دوست دارند گاهی اوقات تنها باشند.
afg بازدید : 230 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

تست جالب: چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید

این ده سوال پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید سپس امتیاز های
خود را جمع کرده و نتیجه حاصل را مشاهده نمایید!

سوال
هنگامی که غمگین و ناراحت هستید, آیا می توانید علت نناراحتی خود را پیدا کنید؟
همیشه 4 امتیاز بیشتر اوقات 3 امتیاز برخی مواقع 2 امتیاز به ندرت 1 امتیاز


هر چند وقت یک بار شما چیزهایی را خریداری می کنید, ولی واقعا نمی توانید از پس هزینه های آن ه

درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,467
  • بازدید ماه : 1,467
  • بازدید سال : 86,366
  • بازدید کلی : 939,652
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم