loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 1120 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

محبوبترین عکس افغانستان در فیس بوک

این عکس یکی از نیروهای امنیتی افغانستان در کابل را نشان می دهد که در عملیات تدافعی 18 ساعته مهاجمان انتحاری در بخشی از کابل اشتراک نموده بود و با آنکه از ناحیه ای پا به شدت مجروح شده بود اما بازهم از پای نایستاد و تفنگش را برزمین نگذاشت.

عکس این جوان قهرمان و با ایمان که از اسلام و وطن و مردمش جوانمردانه دفاع کرده است در فیس بوک یکی از محبوبترین عکسهای افغانستان شناخته شد و هزاران مخاطب را به خود جلب کرد و قلب ها را به گفتن سخن ها وا داشت.  

ای عزیز ما! ای محبوب قلبهای مردم مسلمان افغانستان! افغانستان به داشتن فرزندان مومن و باشهامت همچون شما ا فتخار می کند. قربان خون پاک تو ای پاسدار همیشه بیدار وطن!


افغانستان امن و آزاد به جوانانی بیدار،روشن و فداکار که مغز داخل جمجمه ای شان آلوده به ویروسهای خطرناک تعصبات و تبعیضهای کور قبیلوی نباشد نیاز دارد. اینگونه جوانان، محبوب قلوب همه ای مردم افغانستان است.


محی الدین نوری سخنگوی والی هرات در فیس بوک نوشته است هر که از شهامت این مردان بزرگ و یاران و هم قطاران شان در صف های نیروهای ارتش ملی، پولیس ملی و امنیت ملی مان، چشم بپوشد از ما نیست، نامرد است و به آزادگی باور ندارد.

پاس این سلحشوران سر به کف را باید دانست، فرهنگ پاسداری از قربانی های نیروهای امنیتی ما باید جان بگیرد و رشد کند.

شهامت این رادمردان ستودنی است، این ها در برابر افراطییت مسلح پاکستان و سازمان جهنمی آی اس آی با قوت تمام رزمیدند.

شیر مادران تان دوای جان تان ای ابرمردان صحنه!!! پیروزباد مدافعان این سرزمین کهن! 

ازسوی دیگر حسن غلامی خبرنگار در رسانه تمدن در صفحه فیس بوک خود دیدگاه سرباز از زبان خود نگاشته است و گفته است من ‌یک سرباز فداکارم و وطنم (افغانستان) را بيشتر از خانواده ام دوست مي دارم اما به انسانيت بيشتر از كشورم علاقمندم.   

سامی مهدی نگاشته است درود بر تو اي سرباز شجاع وطن! تمام شب در برابر كوردلان جنگيدي تا از جان و شرف هموطنانت دفاع كني. زنده باد افغانستان!    

از سوی دیگر صبور بیات گفته است ما که نمیتوانیم کاری بکنیم از ستودن دیگران هم نباید قهرشویم بدون شک نیروهای امنیتی کشور توانستند دلیرانه و مردانه برزمند و دهشت افکنان مزدور را از پا در آورند.

عملکرد سربازان که از جان های شرین خود گذشتند و شجاعانه جنگیدند و قابل ستایش است.

 سرباز اردوی ملی با وجود که زخم برداشته هنوز هم درگیر نبرد است.....

همت تو را نازم ای دلیر مرد و طن ...

این گوشه از از هزاران نظر هموطنان مان بود که در بخشی از فضای مجازی فیس بوک نگاشته بودند.

این که این سرباز از کدام بخش نیروهای امنیتی بوده و توسط کدام عکاس این عکس گرفته شده و اکنون در چه وضعیتی است گزارشی دریافت نشده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,471
  • بازدید ماه : 1,471
  • بازدید سال : 86,370
  • بازدید کلی : 939,656
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم