loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 1379 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

زایمان باور نکردنی یک سرباز زن انگلسی در خط مقدم جنگ در افغانستان+عکس

زایمان باور نکردنی یک سرباز زن انگلسی در خط مقدم جنگ در ولایت هلمند افغانستان

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: حدود 500 زن سرباز در حال حاضر از کشور انگلستان در افغانستان خدمت ميکنند ، اما نکته جالب در مورد یکی از زنان سرباز این است او حتي نميدانست باردار است در خط مقدم جنگ زايمان کرد.

یک خانم نظامی انگلیسی يک روز بعد از حمله گروه طالبان به مقر نيروهاي خارجي مستقر در ولایت هيلمند افغانستان دچار درد زايمان شد و يک پسر به دنيا آورد!!!


نوزاد این سرباز زن 5 هفته زودتر از موعد به دنيا آمده است و بنابر گزارشات حال او و مادرش خوب است و قرار است به زودي يک تيم متخصص اطفال از بيمارستان آکسفورد به افغانستان سفر کند تا مادر و فرزند را که در بحرانی ترین موقعیت عجیبترین زایمان نموده است با مراقب ويژه به خانه بازگرداند
afg بازدید : 438 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

شرق: رزمی کار ایرانی که دختری را در سوئد مورد آزار جنسی قرار داده بود به سه سال زندان و پرداخت غرامت محکوم شد.

این متهم که جوانی ۲۰ساله به نام «آرش» است به حکم صادره اعتراض کرده و امیدوار است در دادگاه تجدیدنظر از میزان مجازاتش کاسته شود.

آرش که از کودکی همراه خانواده اش به سوئد مهاجرت کرد و در شهر استکهلم ساکن شد، به ورزش های رزمی علاقه نشان داد و بعد از مدتی تمرین و گذراندن دوره های ویژه زیرنظر مربیان توانست در چند مسابقه عناوینی را برای خود کسب کند و به شهرتی دست یابد.

به گونه ای که چند باشگاه با وی قراردادهای تبلیغاتی امضا کردند و نام و عکس آرش در سایت های اینترنتی یا در تابلوهای این باشگاه ها دیده می شد. علاوه بر این آرش به عنوان مدل پوشاک مردانه نیز فعالیت می کرد. این جوان که به شهرت زیادی دست یافته بود با شکایت دختری جوان به عنوان شخصیتی منفی خبرساز شد. این دختر در شکایت خود گفت: آرش او را فریب داده و به وی تجاوز کرده است.

دختر جوان از حدود یک سال قبل از این ماجرا با آرش دوست شده بود و آن دو در ابتدای دوستی برای ازدواج با یکدیگر برنامه ریزی می کردند اما به تدریج اختلافاتی میان آنها به وجود آمد تا اینکه روز حادثه، آرش از دختر جوان خواست برای تفریح به منطقه ای خارج از شهر بروند.

به این ترتیب آن دو راهی منطقه جنگلی و خلوت «کانان بادت» شدند و در آنجا پسر ایرانی بعد از حمله به دختر جوان، او را مورد تجاوز قرار داد و سپس رهایش کرد. البته به دختر تذکر داد که حق ندارد در این باره به کسی حرفی بزند یا شکایتی را طرح کند.

دختر جوان بعد از این حادثه در حالی که به شدت پریشان بود به محل کارش رفت و در آنجا ناگهان بیهوش شد. همکاران او نیز از اورژانس کمک خواستند. این دختر بعد از انتقال به بیمارستان و بهبودی نسبی، ماجرا را تعریف کرد و پس از آن پلیس وارد عمل شد.

شاکی به ماموران گفت: «من قبلا به آرش گفته بودم تمایلی به برقراری رابطه جنسی با او ندارم اما وی روز حادثه به زور به من تجاوز کرد او خیلی پرزور است و برای همین هم نتوانستم در برابرش مقاومت کنم آن منطقه خیلی خلوت بود و هرچه فریاد کشیدم کسی صدایم را نشنید.»

ماموران در ادامه تحقیقات، متهم را بازداشت و او را به مرجع قضایی معرفی کردند. آرش که یکی از مشهورترین وکلای سوئد را برای دفاع از خود انتخاب کرده بود، در دادگاه توضیحاتی را ارایه داد که نتوانست قاضی را قانع کند و او در نهایت به سه سال زندان محکوم شد.

قاضی دادگاه در رای خود نوشت به دلیل سن کم متهم، برای او تخفیف قایل شده و حکم شدیدتری نداده است البته آرش به غیر از تحمل مجازات زندان باید مبلغ ۱۴۰ هزار کرون نیز به قربانی پرداخت کند.

این حکم برای آرش بسیار گران تمام شد زیرا وی یکی از مهم ترین مسابقاتی را که باید در آن شرکت می کرد و بخت زیادی هم برای قهرمانی داشت، به دلیل حضور در زندان از دست داد.

علاوه بر این، تمامی باشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد این ورزشکار و مدل اعلام کردند دیگر حاضر به ادامه همکاری با او نیستند و نام و عکس وی از سایت ها و تابلوهای تبلیغاتی برداشته شد. البته آرش امیدوار است مجازات او در دادگاه استیناف کاهش پیدا کند.

afg بازدید : 730 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

در تازه ترین رویداد های حمله به ملاله یوسفزی، مدونا هنرمند معروف امریکا به حمایت این دختر پاکستانی به "استیج" رفت و احساسات خود را برای این دختر پاکستانی ابراز کرد.

alt
afg بازدید : 509 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
ساعت 8 صبح روز 6 آگوست سال 1945 میلادی بود که مدعی امروز حقوق بشر اولین بمب اتمی را علیه مردم دنیا استفاده کرد.

این بمب اتمی که نام آن را پسرک گذاشته بودند به دستور ترومن رئیس حمهور آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد و سه روز بعد نیز بمب اتمی دیگری روی شهر ناگازاکی انداخته شد و در این دو انفجار 220 هزار انسان جان خود را از دادند.

در زیر تصویری هوایی هیروشیما را قبل و بعد از انفجار هسته ای می‌بینید.
afg بازدید : 323 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
مدیرکل دفتر روابط بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تولید هروئین در مرزهای افغانستان و پاکستان به صورت متحرک انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بیات ظهر دوشنبه در نهمین اجلاس افسران رابط مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به تحولات کشت، تولید و روند نقل و انتقال مواد مخدر، تغییر مسیرها و رشد شتابان مصرف مواد مخدر و محرک و روان‌گردان ها، این اجلاس برگزار شد.

وی تهران را در شرایط فعلی، مناسب‌ترین موقعیت برای بحث و تبادل در این زمینه دانست و افزود: به دلیل اینکه کشور ما در مسیر مبدا و مقصد ترانزیت مواد مخدر است و همچون سدی در مقابل قاچاق مواد مخدر قرار گرفته است، تهران منطقه مناسبی برای برگزاری اینگونه اجلاس‌ها است.

مدیرکل دفتر روابط بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدراظهار داشت: متاسفانه تنوع و مصرف مواد مخدر در کشورهای مسیر به ویژه کشورهای مقصد در حال افزایش است و تولید هروئین در مرز افغانستان و پاکستان به‌ صورت آزمایشگاه متحرک درآمده است.

بیات ادامه داد: مداخلات چند ساله نیروهای خارجی در افغانستان چه در بعد انتظامی و چه در بعد توسعه‌ای تاکنون نتیجه نداشته است و در حال حاضر با تشدید ناامنی‌ها در آن کشور، علاقه‌مندی به کشت‌های غیر خشخاش کمتر شده و این به معنای افزایش کشت و تولید است.

وی افزود: ایران با اعتقاد به نقش تعیین‌کننده و موثر افسران رابط در شناسایی مسئله و کنترل این جریان مخرب با اشتیاق میزبانی این جلسه را پذیرفته و تردیدی ندارد که این نشست تاثیر قابل توجهی در مبارزه با مواد مخدر دارد
afg بازدید : 406 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

شوهری ادعا دارد که توسط خانواده تونسی همسر بسیار جوانش گروگان گرفته شده است و او را تهدید کرده اند که اگر پس اندازش را به آنها ندهد ، انگشتانش را قطع خواهند کرد.

 به گزارش نیک صالحی پائول فیتز پاتریک 56 ساله اهل انگلستان با امبارکیا 30 ساله در تعطیلاتی که در تونس به سر برد آشنا شد و چند ماه بعد با او ازدواج کرد. ولی وقتی دوباره به تونس برگشت تا عروس جوانش را ببیند به گزارش نیک صالحی این موضوع را دریافت و به زودی ماجرای عاشقانه اش تبدیل به کابوس شد.

 FunSara.Com | فان سرا دات کام

او ادعا می کند که در اولین شب ماه عسل ، او را تنها در اتاق به مدت 10 روز زندانی و تهدید کردند. آقای فیتزپاتریک که کارمند بازنشسته دادگستری است و توانست از خانه فرار کند و قبل از پرواز به سمت خانه به سفارت انگلیس رفته و موضوع را اعلام کرد.

او گفت : "آنها همه پولی که همراهم بود به همراه لپ تاپ و لباس هایم را گرفته وبه گزارش نیک صالحی ازمن تقاضای کارت بانکی و پول نقد کردند و خواستند برای دریافت پول با بانک تماس بگیرم."

این آقا سال گذشته در تعطیلات با امبارکیا آشنا شد ، پس از بازگشت به خانه ، او با وی تماس گرفت که دلش برایش تنگ شده و او دوباره به تونس بازگشت ، این رفت و آمد 10 بار دیگر اتفاق افتاد و سرانجام در ماه آوریل با یکدیگر ازدواج کردند.

او اضافه کرد: "بسیار احمق بودم که فکر می کردم او عاشق من است، برای او فقط جنبه کوپن غذا داشتم."

afg بازدید : 886 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر که به مدت 27 سال یکی از بزرگترین ارکان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی ها و مهمترین جلاد....

به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر که به مدت 27 سال یکی از بزرگترین ارکان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
ایسنا: به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر که به مدت 27 سال یکی از بزرگترین ارکان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.


هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احکام اعدام بود. وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یکی از مخالفان قذافی در سال ۱۹۸۴ مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی کشید اما با مشاهده اینکه وی هنوز نمرده همانند دیوانه ها پاهای قربانی را به سمت پایین می کشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو کردن یک جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه کردند.


بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیک شد تا آنجا که مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار کرد. بن عامر کم کم به عامل وحشت مردم لیبی و یک ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد. وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه ای که در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله کارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یک روز بود. شهرت بن عامر تا حدی بود که یکی از انقلابیون لیبی در مصاحبه  تلویزیونی خود اظهار کرد: اگر ما شکست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد. بن عامر پست های کلیدی زیادی در لیبی به دست آورد که آخرین آنها دبیرکل کمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود.


وی همچنین در سال ۲۰۰۸ به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال ۲۰۰۹ به ریاست پارلمان رسید. بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت. وی یک بار در سخنرانی های خود اعلام کرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم". بن عامر کسی بود که در سال ۲۰۰۸ دستور شلیک به سمت تظاهرکنندگانی که در اعتراض به کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانمارکی ها به خیابان ها آمده بودند را صادر کرد و در واقع همین امر بود که به انقلاب لیبی انجامید.


وی که به شیطانی در لباس یک زن نیز مشهور بود عملیات های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می کرد و همواره یک کلت تمام اتوماتیک با خود حمل می کرد به گونه ای که لیبیایی ها از راه رفتن اش هم می ترسیدند. بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی رحم بود و در واقع هیچ کس به اندازه وی نمی توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد کند. نام بن عامر در لیست ۳۸ نفری بود که از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.

afg بازدید : 376 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

خبرگزاری سوریه از کشته شدن یکصد شبه نظامی افغان در شهر حلب خبر داد.

  به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان و به نقل ازخبرگزاری سانا حاکی است که نیروهای ارتش سوریه در عملیات گسترده در منطقه بستان القصر شهر حلب توانستند بیش از یکصد شبه نظامی افغانی را که در نزدیکی مدرسه ی الفداء العربی مستقر شده بودند، از پای در آورند.

این گزارش می افزاید: در حمله یک واحد ارتش سوریه که مقر گروه های مسلح تروریست در نواحی بستان القصر و هنانو در این شهر را هدف قرارداده بودند، شمار زیادی از تروریست ها کشته و مجروح شدند.
afg بازدید : 245 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

تصاویری که دوربین های مدار بسته متروی سوئد گرفته اند نشانگر صحنه هائی از اوج بی عاطفگی و بی اخلاقی در غرب است.

در فیلمی که دوربین های متروی سوئد گرفته اند نشان می دهد مردی که از شدت مستی نتوانسته بود تعال خود را حفظ کند و از بخت بد در حالت بیهوشی بر روی ریل مترو افتاد.در همین لحظه مرد سوئدی به جای نجات او ،سریعا خود را بالای سر او رسانده و بعد از خالی کردن جیب هایش و برداشتن تمام موجودیش،او را در همان حالت خطرناک رها کرده و از کنار مامور ایستگاه با خونسردی عبور کرده و او را در جریان این واقعه قرار نداده بود تا ماموران ایستگاه به کمک این فرد بشتابند.

در نهایت بعد از مدتی قطار مترو از راه رسیده و از روی پاهای او عبور کرده و خوشبختانه این فرد فقط پاهای خود را از دست داده و هنوز زنده است.بگفته مسئول مترو ، اگر این فرد بی عاطفه به مامور خبر می داد دقیقا ۶ دقیقه تا رسیدن مترو زمان بود و براحتی ماموران مترو می توانستند هم قطار مترو را نگه دارند و هم او را نجات دهند.

با این حال این مرد ۳۸ ساله آسیب دیده که نامش “جانی” بوده از مرگ نجات پیدا می کند ولی متاسفانه از آنجا که او صاحب یک خانواده پرجمعیت است و شغلش کارگری می باشد با از دست دادن پاهایش دیگر نمی تواند معاش خانواده خود را تامین کند.

دیلی میل؛ پلیس استکهلم سوئد اعلام کرد که این فرد مضنون نقشی در افتادن و از دست دادن پاهای فرد قربانی ندارد و تنها جرم او دزدی می باشد ولی این بی عاطفگی او تاثیر بسیار بدی بر نگرش مردم کشورهای دیگر نسبت به مردم سوئد دارد و امید است دادگاه سوئد در رابطه با این فرد به شدت برخورد کند.

afg بازدید : 307 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)


وحشتناکترین قاتل در تاریخ بشریت زنی به نام الیزابت باتوری بود که در اوایل سال های ۱۶۰۰ میلادی می زیسته. او به قتل ۶۰۰ دختر و زن جوان محکوم شد.



الیزابت باتوری به طریق وحشتناکی قربانیان خود را می کشت و سپس خون قربانیان خود را می نوشید و با آنها حمّام می کرد تا به این طریق جوانی خود را تا ابد حفظ کند.

الیزابت باتوری که از خانواده شاهنشاهی مجارستان بود، بعد از آشکار شدن جنایت هایش در سال ۱۶۱۰ میلادی در قصرش زندانی و بعد از۴ سال به مرگ طبیعی در گذشت.

.

afg بازدید : 333 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

مونیکا لوینسکی که موجب افشای فساد اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا در زمان ریاست جمهوری‌اش شده بود، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری برای نوشتن خاطراتش بسته است.هر چند ممکن است ناشران محدودی بر این باور باشند که هنوز مخاطب کافی برای فروش خاطرات خانم لوینسکی موجود باشد، اما کارآموز سابق کاخ سفید برای افشای جزییات بیشتری از آن رابطه که به آبروریزی کلینتون منجر شد، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری امضا کرد.

لوینسکی که اکنون ۳۹ ساله است، قرار است یک کتاب افشاگرانه و از آن نوع کتاب‌هایی بنویسد که برای پول درآوردن منتشر می‌شوند. زیرا این کتاب باید آنقدر جالب توجه باشد که بتواند مخاطبان داستانی را که بیش از یک دهه از آن می‌گذرد، دوباره جلب کند.

کتاب خاطرات رابطه نامشروع این زن با رئیس جمهور + عکس
لوینسکی که یهودی است و آن زمان ۲۱ ساله بود، رابطه‌ای رمانتیک و غیراخلاقی با کلینتون داشت که سرانجام افشا شد و نشان داد پشت درهای بسته کاخ سفید چه اتفاق‌هایی می‌تواند بیفتد. این ماجرا که در زمان خودش به رسوایی بزرگی بدل شد، همه آمریکا را درگیر خود کرد و به مساله‌ای ملی تبدیل شد.

مونیکا لوینسکی تاکنون یک کتاب با عنوان «ماجرای مونیکا» در سال ۱۹۹۹ نوشته که درباره تجربیاتش در کاخ سفید است! اما در کتاب جدید او به مسایلی پرداخته می‌شود که در آن کتاب آن‌ها را بیان نکرده بود و از جمله نامه‌هایش به آقای رئیس جمهور را منتشر می‌کند.او از دهه ۹۰ که کاخ سفید را ترک کرد در تلویزیون به کار پرداخت و هفت سال پیش آمریکا را ترک کرد و در رشته کارشناسی ارشد از مدرسه اقتصاد لندن فارغ التحصیل شد.

گردآوری: تهران۹۸

منبع: خبرگزاری مهر

afg بازدید : 320 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)


یک رستوران دار منطقه لس آنجلس در جریان محاکمه اش رسما اعتراف کرد که همسرش را در دیگ پخته است.



دیوید وینز در مقابل دادگاه لومیتا در حومه لس آنجلس گفت: همسرم را داخل یک دیگ به ظرفیت بیش از۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز روی آتش ملایم اجاق پختم. داون وینز، زن ۳۹ ساله از اکتبر ۲۰۰۹ مفقودالاثر اعلام شده بود.

حدود یک سال پیش دیوید وینز مالک رستوران ” تایم کانتمپوراری کافی” شهر لومیتا نزد پلیس اعتراف کرده بود که همسرش را به قتل رسانده است اما این خبر تا ۱۸ سپتامبر که زمان آغاز محاکمه اش بود، منتشر نشده بود.

قاتل ۴۸ ساله در جریان محاکمه اش اعتراف کرد: اکنون واقعا به خاطر نمی آورم به چه دلیل دچار چنین خشم هولناکی شدم.اما به یاد دارم که داون را گرفته دست ها و پاهایش را طناب پیچ کردم و دهانش را با نوار زخم بندی بستم. تمام شب او در همان حال بود. روز بعد او را بی حال یافتم و تصور کردم که مرده است.

او افزود: سپس پیکر داون را در همان حالت در یک دیگ بزرگ به ظرفیت بیش از ۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز بدن او روی آتش ملایم می پخت. پس از پخت کامل گوشتش را که به راحتی از استخوان ها جدا شد با سایر پس مانده های رستوران و زباله های روزهای بعد مخلوط کردم و در مخزن زباله ریختم.

قاتل به این ترتیب به راحتی جسد را از سرش باز کرد. تنها قسمتی که جرات نکرد در مخزن زباله بیاندازد جمجمه زن بود که آن را در خانه مادرش پنهان کرد.

پس از مفقودالاثر شدن داون، پلیس برای یافتن جسد او همه جا را جستجو کرد. پلیس کف رستوران دیوید را که کاملا آن را بازسازی کرده و با موزاییک های تازه بتنی پوشانده بود حفر کرد. آنها در عین حال خانه مادر دیوید را نیز جستجو کردند بی آنکه کمترین رد و آثاری را در ارتباط با جنایت بیابند.

به این ترتیب ، دیوید در دوقدمی ارتکاب یک جنایت کامل بدون کمترین ردی بود. اگر اکنون محاکمه می شود به دلیل این است که نتوانست جلوی زبانش را بگیرد.

بیش از یک سال پیش او دست به خودکشی زد اما نمرد و به بیمارستان انتقال یافت. روی تخت بیمارستان برای نخستین بار زبان گشود و برای دخترش ماجرای مرگ مادر او را تعریف کرد. سپس نزد پلیس مجبور به اعتراف شد. اما دختر دیوید نمی دانست که جسد مادرش چگونه ناپدید شده است.

تا اینکه سرانجام ماجرای ناپدید شدن جسد زن در دادگاه توسط قاتل تشریح شد.


.

درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,540
  • بازدید ماه : 1,540
  • بازدید سال : 86,439
  • بازدید کلی : 939,725
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم