loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 408 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

شوهری ادعا دارد که توسط خانواده تونسی همسر بسیار جوانش گروگان گرفته شده است و او را تهدید کرده اند که اگر پس اندازش را به آنها ندهد ، انگشتانش را قطع خواهند کرد.

 به گزارش نیک صالحی پائول فیتز پاتریک 56 ساله اهل انگلستان با امبارکیا 30 ساله در تعطیلاتی که در تونس به سر برد آشنا شد و چند ماه بعد با او ازدواج کرد. ولی وقتی دوباره به تونس برگشت تا عروس جوانش را ببیند به گزارش نیک صالحی این موضوع را دریافت و به زودی ماجرای عاشقانه اش تبدیل به کابوس شد.

 FunSara.Com | فان سرا دات کام

او ادعا می کند که در اولین شب ماه عسل ، او را تنها در اتاق به مدت 10 روز زندانی و تهدید کردند. آقای فیتزپاتریک که کارمند بازنشسته دادگستری است و توانست از خانه فرار کند و قبل از پرواز به سمت خانه به سفارت انگلیس رفته و موضوع را اعلام کرد.

او گفت : "آنها همه پولی که همراهم بود به همراه لپ تاپ و لباس هایم را گرفته وبه گزارش نیک صالحی ازمن تقاضای کارت بانکی و پول نقد کردند و خواستند برای دریافت پول با بانک تماس بگیرم."

این آقا سال گذشته در تعطیلات با امبارکیا آشنا شد ، پس از بازگشت به خانه ، او با وی تماس گرفت که دلش برایش تنگ شده و او دوباره به تونس بازگشت ، این رفت و آمد 10 بار دیگر اتفاق افتاد و سرانجام در ماه آوریل با یکدیگر ازدواج کردند.

او اضافه کرد: "بسیار احمق بودم که فکر می کردم او عاشق من است، برای او فقط جنبه کوپن غذا داشتم."

برچسب ها پیرمرد , دختر , جوان عاشقش ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 164
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,787
  • بازدید ماه : 2,787
  • بازدید سال : 87,686
  • بازدید کلی : 940,972
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم