loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 506 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)
پولیس هرات می گوید که یک افسر پولیس ملی در ولسوالی انجیل این ولایت روز گذشته (چهارشنبه) از سوی خانم و دخترش به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
گفته می شود که افسر کشته شده ضیا احمد نام دارد و قوماندان پوسته امنیتی خوابگاه دخترانه دانشگاه هرات بوده است.
هرات در غرب کشور از ولایاتی است که در جریان چند ماه اخیر بیشترین آمار خشونت های خانوادگی را به خود اختصاص داده است. گفته می شود که افسر کشته شده ضیا احمد نام داشته و قوماندان پوسته امنیتی خوابگاه دخترانه دانشگاه هرات بوده است. گفته می شود که افسر کشته شده ضیا احمد نام داشته و قوماندان پوسته امنیتی خوابگاه دخترانه دانشگاه هرات بوده است.
این اولین مورد است که یک افسر پولیس از سوی اعضای خانواده اش در ولایت هرات به قتل می رسد.
فاطمه (قاتل) خانم این افسر، دلیل این قتل را آغشته بودن شوهرش به فساد اخلاقی، مشروبات الکولی، و وادار کردن آنان (اعضای خانواده) به روابط نامشروع عنوان کرده است.
او به جرم خود نیز اعتراف کرده است.
پولیس هرات می گوید که در پیوند با این قتل، خانم و دختر فرد مقتول بازداشت شده اند.
یک مقام امنیتی در هرات به خبر گزاری بخدی گفت: "این افسر پولیس چندی پیش نیز از سوی خانمش به دلیل بد رفتاری، تهدید به مرگ شده بود."
افزایش خشونت های خانواده گی در ولایت هرات اخیرا باعث نگرانی نهادهای حقوق بشری شده است.
در جریان چند روز گذشته، این چندمین مورد قتل های خانواده گی است که در حوزه غرب کشور رخ می دهد.
آزارهای جنسی و داشتن روابط نامشرع از انگیزه های اصلی وقوع این رویداد ها خوانده شده است.
پیشتر، یک مرد خانم جوانش را به دلیل آنچه روابط مشکوک با همکارانش در یک نهاد خصوصی عنوان کرده بود به قتل رساند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,238
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,557
  • بازدید ماه : 3,557
  • بازدید سال : 88,456
  • بازدید کلی : 941,742
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم