loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 522 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
    بسمه تعالی

سلام به همه ی برادران مسلمان حلول ماه مبارک رمضان ماه برکت خدا بر شما برادران مبارک باد انشاء الله که از این ماه بهره کافی را ببرید.

بی مقدمه برم سر اصل مطلب

 امروز دیگه واقعا خسته شدم در بخش نظرات فقط نظر های مخالف گاهی هم موافق و من نمیدونم بازدید کنندگان  این وبلاگ ایرانی هستن یا افغانی چون هرچی نظر مربوط به ایرانی هاست انگار نه انگار این وبلاگ برای بچکیچای خودونمو راه اندازی شده یا بازدید کننده افغانی نداریم یا اگه داریم بی معرفتی میکنن و نظر نمیدن پس با این اوصاف ایرانی ها با معرفت ترند که نظر میدهند هر چند که بعضی از انها انتقادند اما باز هم نظر به حساب میایند پس در این زمینه مغلوب شدین.

خسته شدم از دست افغانی هایی که از کل وازه افغانستان به انگلیسی فقط همون afgشو یاد دارن و اون رو هم هر جا میرسن یا روی دیوار یاروی پایه های برق و ... مینویسن خب میخوای با این کارهات چی رو ثابت کنی عشق به وطن خب این که نشد عشق به وطن شد خیانت به وطن چون با  این کار نشون میدی که شعورت نمیرسه که نباید به بیت المال صدمه بزنی و این یک جور بی فرهنگی محسوب میشه و با این کار افغانی هارو یک عده بی شعور بی فرهنگ عقده ای نشون میدی غیر از اینه حتی من دیدم بغل در مسجد نوشتنafg boysخب ادم بی شعور این چه کاریه فقط نشون میدی که تنها چیزی که نداری فرهنگه و با این کار شخصیت دیگر هموطناتو از بین میبری و لایق تو همون طالبانه  تا ادمت کنه چند روز تو ایران زندگی کردن فکر کردن کی هستن نه عزیزم  ایران هر وقت اراده کنه میتونه مارو از ایران پرت کنه افغانستان و اونجا تازه میفهمی که ایران چه جایی بود.

خسته شدم از دست خودم که به جای اینکه بیام  یه مطلب درست و حسابی یزارم  یه مطلب جنجال بر انگیز میزارم و بعدش مجبورم به کلی نظر پاسخ بدم(نه که خیلی پاسخ میدم هه هه هه ) خسته شدم از بس به افغانستان .طالبان .مردم بی گناه سوریه .و تمامی بد بختی های مسلمانان فکر کردم  و هی از خودم میپرسم که چرا کشور های مسلمان اینقدر عقب مانده هستن وان زمانی که دنیا داشت پیشرفت میکرد اینجا فقط خون و خون ریزی بود وچرا  اونها پادشاهانی مقتدر داشتن اما پادشاهان ما جز یک عده هوس باز و وحشی چیز دیگری نبودند

خسته شدم از دست این تحریم ها که همه چیزو گرون کرد و زندگی سخت مارو سخت تر کرد خدا لعنت کنه این دولت مردان امریکایی رو که ایرانو تحریم کردن و یه بد بختی به بد بختی های ما اضافه کردن از طرفی با لشکر کشی به افغانستان (گر چه برای ما شیعیان خیلی خوب شد) سربازان خودشونو بد بخت کردن و کلی جوان امریکایی تو افغانستان کشته شدند خدا لعنت کنه دولت مردای امریکارو که حتی به مردم خودشونم رحم نمیکننبه ما مسلمانان که هیچ.

خسته شدم ازجونای چشم ناپاکی که حتی به دختر های با حجاب و با عفت نیز رحم نمیکنن و وقتی یک دختر حتی اگه چادر هم داشته باشن از جلو شون رد بشه با اون چشمای کثیفشون تا چند کیلومتری اونارو دنبال میکنن و چنان زوم میکننی که با دوربین هم نمیشه اون طوری اونقدر دور رو نگاه کرد ای خدا لعنت کنه اینارو که به ناموس خودشونم رحم نمیکنن

 ولی اینجا دیگه واقعا حالم به هم میخوره از جون های افغانی که بعد از چند سال زندگی در ایران و در اسایش زندگی کردن کلا دین و ایمانشونو از یاد بردن و شدن  یک عده اوباش که که حتی به افغانی های خودشون هم رحم نمیکنن و کلا حالم به هم میخوره از اون دختر های افغانی که اونها هم بعد از چند سال زندگی در ایران دیگه نه چیزی به ناام دین میشناسند و نه چیزی به نام افغانستان و طوری رفتار میکنن انگار از اروپا اومدن به ایران  و همیشه به خودم میگم اینها هستن که باید به دست طالبان کشته بشن نه اون جونهای بیگناه دیگه.

و کلاکلی حرف ها وگله ها از همه(چه افغانی چه ایرانی)که نمیشه تو یه پست همه اونهارو نوشت.

و کلا خراب معرفت اونهایی هستم که وبلاگو زیرو رو میکنن اونوقت یه نظر هم نمیدن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,502
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,821
  • بازدید ماه : 3,821
  • بازدید سال : 88,720
  • بازدید کلی : 942,006
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم