loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 710 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
حسین صادقی قهرمان بین المللی هنرهای رزمی و از ستاره های سینمایی هالیود از رهبران افغانستان خواسته است تا زمان را برای رسیدن به صلح و آرامش افغانستان از دست ندهند.
اقای صادقی به خبرگزاری بخدی گفت:" افغانستانی ها در شرایط زندگی می کنند که عصر دوستی و صلح است و برای رسیدن به این مهم، باید تمامی رهبران افغانستان متحد شده و یکجا کار کنند."حسین صادقی ازمشهورترین چهره های ورزشی در رشته ووشو و یکی از ستاره های سینمائی هالیود است که در سومین دور فیستوال بین المللی هنرهای رزمی با کسب مدال طلا، مقام نخست را بدست آورد.
afg بازدید : 500 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)





ريکاردو کاکا، فوروارد برزيلي باشگاه رئال مادريد در صحبت هايي به تمجيد از رادامل فالکائو، مهاجم کلبيايي تيم اتلتيکومادريد پرداخته است.

اين صحبت ها درحالي مطرح شده که تيم هاي ملي برزيل و کلمبيا روز 5شنبه به وقت ايران در ديداري دوستانه به مصاف هم مي روند و اتلتيکومادريد و فالکائو هم يکي از رقباي سرسخت رئال در رقابت هاي لاليگاست. حالا کاکاي 30 ساله در صحبت هايي به تمجيد از قابليت هاي فوتبالي فالکائو پرداخته است.

به گزارش گل، کاکا به لانس گفت:« رادامل فالکائو يک بازيکن بامهارت و فوق العاده است. او يکي از دوستان خوب من است و گاهي وقتها در مادريد او را مي بينم. ما دوستان خانوادگي هستيم و اميدوارم که اين رابطه خوب براي مدتي طولاني پايدار بماند.»

حالا در روز 5شنبه تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه مقابل کلمبيا قرار خواهد گرفت و کاکا و فالکائو بار ديگر مقابل هم بازي خواهند کرد. کاکا درمورد اين بازي دوستانه گفت:« کلمبيا بازيکنان فوق العاده اي دارد و ما بايد براي پيروزي در اين بازي در اوج آمادگي باشيم. من ازاينکه در دوبازي اخير بازي کرده ام حس خيلي خوبي دارم. البته جايگاه من در ترکيب تيم قطعي نيست. من در بازيهاي اخير خوب بودم ولي هنوز بايد کارهاي زيادي براي تيم ملي انجام دهم
afg بازدید : 454 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
داويد ويا پس از اينکه ليونل مسي در جريان رقابت‌هاي يکشنبه شب لاليگا اولين گل خود را وارد دروازه مايورکا کرد، به شادي نپرداخت.


وي حتي به سمت مسي هم نرفت تا براي اين گل به او تبريک بگويد. ويا هنگام به ثمر رسيدن گل دوم مسي در زمين حضور نداشت.


به گزارش فارس، اين اتفاقات جان تازه‌اي به شايعات اخير در خصوص تيرگي روابط اين دو بازيکن دميد. مسي پيش از اين در بازي مقابل گرانادا و سپس مقابل سلتيک در ليگ قهرمانان اروپا به دليل اينکه ويا به او پاس نداده بود، به بحث کردن با وي پرداخت تا صحبت‌هاي زيادي پيرامون روابط نه چندان خوب اين دو بازيکن با يکديگر مطرح شود.


afg بازدید : 557 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
خط حمله منچستر يونايتد در فصل جديد نمايش خوبي داشته است و تمام مهاجمان اين تيم نشان داده‌اند که در روزهاي اوج خود به سر مي برند. با اين حال رسانه‌هاي انگليسي از علاقه سرآلکس فرگوسن براي جذب کريم بنزما خبر دادند. به گزارش ايسنا،روزنامه‌ "مترو" انگليس نوشت که فرگوسن با توجه به اختلاف بنزما با ژوزه مورينيو قصد دارد که در فصل نقل و انتقالات زمستاني اين مهاجم فرانسوي را به خدمت گيرد. بنزما در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگا نمايش بسيار خوبي داشت و 21 گل به ثمر رساند، اما در اين فصل تنها يک بار موفق به گلزني شده و در بيشتر بازي‌ها نيمکت نشين بوده است. اين روزنامه‌ انگليسي در حالي خبر از علاقه فرگوسن به جذب بنزما داد که خود اين مهاجم فرانسوي اعلام کرد که مي‌خواهد با تلاش دو چندان جايگاه اصلي خود در رئال را به دست آورد
afg بازدید : 375 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)
رئال مادريد در سانتياگو برنابئو ميزبان رئال ساراگوسا بود که در نهايت رئال با پيروزي پر گل 4 بر صفر ميهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

گونزالو هيگواين 23،‌ آنخل دي ماريا 25، ميشل اسين 89 و لوکا مودريچ 92 براي لوس بلانکو گل زدند تا اين تيم با 3 امتياز اين بازي، مجموع امتيازهاي خود را به 20 رسانده و به رده سوم جدول رده بندي برسد.

ساعتي پيش نيز ديدارهايي انجام شد که نتيجه آنها در زير مي‌آيد:

بارسلونا 3 - سلتاويگو يک

آدريانو 21، داويد ويا 26، جوردي آلبا 61 براي بارسا

برمخو 24 براي سلتا

مالاگا يک - رايو وايکانو 2

دميکليس 49 براي مالاگا

پيتي 11 و 60 براي رايو
afg بازدید : 614 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

هفته دهم لاليگا؛

نهمين‌پيروزي بارسا با شکست سلتاويگو رقم‌خورد


در هفته دهم فوتبال اسپانيا، بارسلونا با شکست سلتاويگو نهمين پيروزي خود را بدست آورد تا همچنان صدرنشين باقي بماند.

afg بازدید : 353 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

نالدينيو در راه رفتن به تمرين باشگاه اتلتيکو مينيرو تصادف کرد. خودرو او با يک کاميون و يک شورولت برخورد کرده است.



رونالدينيو البته خودش هيچ آسيبي نديد اما زني که راننده شورولت بود اندکي صدمه ديده و دچار کبودي‌هاي مختصري شده است.

ژو، بازيکن سابق منچسترسيتي و هم‌تيمي رونالدينيو که با خودرواش کنار او مي‌راند او را به موقع به تمرينات تيم رساند.



afg بازدید : 404 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا، اعلام کرد گوارديولا به ايتاليا علاقه مند است تا شايعه پيوستن اين مربي موفق به باشگاه ميلان در فصل آينده را قوت ببخشد.

afg بازدید : 491 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
وين روني مهاجم ملي فوتبال انگلستان گفت: تري و مالديني دو مدافع بسيار بزرگ و تحسين برانگيز در دنياي فوتبال بودند که نبودشان در تيم هاي ملي باعث ايجاد مشکلات بسيار زياد و فراواني شد.
afg بازدید : 403 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)
به نقل از آبولا، به باور کارشناسان، رقباي جدي براي کسب عنوان بهترين بازيکن فوتبال دنيا در پايان سال جاري ميان کريستيانو رونالدو و ليونل مسي خواهد بود.

به گزارش فارس،ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد در اين مورد نظري خاص و بحث‌انگيز دارد. وي در تازه‌ترين اظهار نظر خود به انتخاب‌کنندگان هشدار داده به اعجوبه آرژانتيني کاتالان‌ها اين عنوان را ندهند زيرا هموطن و شاگردش در رئال، بيشترين استحقاق را براي احراز اين عنوان دارد.

وي گفت: اگر کريس‌ مرد سال نشود و بخواهند براي چهارمين مرتبه عنوان بهترين بازيکن دنيا را به مسي بدهند،‌ اين کار مثل جنايت خواهد بود. نمي توان گفت رونالدو بهتر است يا مسي آنچه مسلم بوده، اين نکته است که گويي هيچ يک از اين دو به کره زمين تعلق ندارند.

مورينيو افزود: اگر هر دو اينها، بهترين بازيکنان دنيا هستند، چرا بايد يکي (مسي) چهار بار و ديگري (رونالدو) فقط يک بار برگزيده شوند؟ فکر مي‌کنم براي انتخاب بهترين بازيکن، همه راه‌ها به کريس ختم شود.

اين اظهارات در حالي از سوي مربي کهکشاني‌ها مطرح مي شود که دو مدعي کسب عنوان فوق، عملکرد خيره‌کننده‌اي از خود به جاي گذاشته اند. مسي در فصل گذشته در 37 بازي 50 گل در رقابت‌هاي باشگاهي زد. رونالدو هم 46 گل به نام خود ثبت کرد.

مورينيو ادامه داد: اگر رونالدو امسال صاحب توپ طلا نشود، احتمالا به اين خاطر است که چهره‌اش زياد مهربان نبوده و در زمين با هم تيمي‌هايش بحث و جدل مي‌کند. در حالي که مسي خوب بلد است مقابل دوربين‌‌ها چهره خوبي از خود ترسيم کند.

انتخاب بهترين‌ها در پايان سال جاري ميلادي انجام خواهد شد
afg بازدید : 422 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)
پيکه روز پنجشنبه در مصاحبه با کانال راديويي کاتالونيا افزود: هنگامي که در جدول رده بندي پشت سر رقيب هميشگي خود قرار داري، احساس خوشايندي نيست. ما در فصل گذشته اين تجربه را داشتيم و براي ما خوب نبود و تاوان آن را هم (با از دست دادن جام) پس داديم

او در مورد مشکلات احتمالي موجود در تيم رئال مادريد خاطرنشان کرد: من در تيم هاي مختلفي بوده ام و هيچ تيمي را بهتر از بارسلونا نديده ام .رئال مادريد نيز مشکلات خود را دارد ولي نبايد در آنها دخالت کرد .

مدافع مياني بارسلونا يادآور شد: خوشبختانه تنش هايي که سال گذشته با تيم رئال مادريد داشتيم ديگر وجود ندارد چون خوزه مورينيو سرمربي مادريدي ها متوجه شده است که نبايد آنها را در بارسلونا پيدا کند و به همين دليل اکنون در جستجوي تنش ها در تيم خود است .

پيکه در باره وضعيت تيم بارسلونا نيز گفت: همه چيز خوب و مطابق ميل ماست. ما احساس بسيار خوبي داريم.

وي افزود: در اولين فصل با گوارديولا به رغم اينکه 12 امتياز از رئال مادريد کمتر داشتيم اما احساس خوبي داشتيم هرچند براي کسب جام قهرماني ليگ مجبور شديم به ورزشگاه سانتياگو برنابئو برويم و رئال مادريد را در زمينش شکست دهيم.

بازيکن بارسلونا تصريح کرد: رئال مادريد کنوني بسيار بهتر از رئال مادريدي است که در سال نخست شکست داديم، چون در آن سال که ما همه جام ها را برديم، در ماه اکتبر آن هيچ ديداري را نبرده بوديم و مادريديها شش امتياز از ما جلو بودند.

وي يادآور شد: اگر چنين مساله اي دوباره رخ دهد، ما باز هم از نو شروع مي کنيم .

پيکه در باره پپ گارديولا سرمربي قبلي تيم بارسلونا گفت: گوارديولا براي من همه چيز بود. من به عنوان چهارمين مدافع مياني به تيم آمده بودم و او همه چيز به من داد. هر تمريني با او يک درس بسيار بزرگ بود اما اکنون با تيتو ويلانووا نيز سالهاي بسيار زيبايي خواهيم داشت .

وي افزود: تيتو در چند ماهي که به عنوان سر مربي جديد آمده، دل همه اعضاي تيم را به دست آورده است. او يک ويژگي مهم دارد و آن اين است که در مصاحبه هاي مطبوعاتي خيلي طبيعي صحبت مي کند و من مطمئنم با حضور او، سالهاي خوبي در انتظار بارسلونا خواهد بود .

پيکه در اين مصاحبه در باره کارلس پويول مدافع مياني ديگر بارسلونا که به تازگي در جريان ديدار تيمش با بنفيکاي پرتغال دچار مصدوميت در رفتگي آرنج شد و دو ماه از زمين بازي دور خواهد بود، نيز صحبت کرد.

او گفت:من در مورد مصدوميت، پويول را مورد انتقاد قرار دادم زيرا باورم نمي شود که او اين کارها را بکند. به نظر مي رسد که او از چيزي ياد نمي گيرد. او بايد بداند ديگر جواني 24 ساله نيست و دوره اين کارها براي او گذشته است.

مدافع بارسلونا تصريح کرد: از همه حرفها گذشته، پيکه وقتي مصدوم شد که بارسلونا در دقيقه 80 بازي و با نتيجه دو بر صفر جلو بود و او نبايد آن پرش را که پس از آن به زمين افتاد،انجام مي داد، اما چه مي شود کرد که او پويول است و اگر اين کارها را انجام ندهد، پويول نيست.

پيکه گفت همين ويژگيها و رفتارها موجب شده است تا پويول به عنوان يکي از بهترين مدافعان مياني در تاريخ فوتبال ثبت شود.
afg بازدید : 510 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)
تيم ملي فوتبال برزيل در يک ديدار دوستانه با نتيجه پرگل 6 بر صفر عراق را در هم کوبيد.

در اين بازي که در مالمو سوئد برگزار شد، اسکار (دوبار) کاکا، هالک، نيمار و لوکاس مورا براي شاگردان مانو منزس گلزني کردند.

شايان ذکر است کشور برزيل خود را آماده ميزباني مسابقه هاي جام جهاني 2014 مي کند و تيم ملي فوتبال اين کشور بدون حضور در مسابقه هاي انتخابي جام جهاني، در مرحله نهايي که ميزبان آن است شرکت مي کند.
afg بازدید : 444 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)
جرارد پيکه، جنگ لفظي ديگر را با خوزه مورينيو آغاز کرد. مدافع 25 ساله که در تساوي 2 بر 2 مقابل رئال مادريد غايب بود، مشتاق به نظر مي‌رسد که جنگ لفظي خود را با سرمربي پرتغالي رئال مادريد آغاز کند.

به گزارش فارس،وي اظهار داشت: مشخص است که مورينيو همان تنشي را که فصل قبل پيش از بازي با بارسلونا داشت، ندارد.

پيکه ادامه داد: مورينيو فهميده است که نيازي نيست به بارسلونا نگاه کند، زيرا هيچ مشکلي پيدا نخواهد کرد و اکنون به نظر مي‌رسد که به دنبال مشکل در تيم خودش مي‌ گردد.

مدافع بارسا سپس تأکيد کرد که رقابت براي کورس قهرماني هنوز به پايان نرسيده است.

وي خاطرنشان کرد: حقيقت اين است که ما انتظار سال بسيار خوب همراه با چالش‌ها و احساسات فراواني را داشتيم. درست است که ليگ به پايان نرسيده، اما هيچ‌کس شروع به اين خوبي را تصور نمي‌کرد.

مدافع سابق منچستر يونايتد همچنين به تمجيد از ويلانووا پرداخت و گفت: او در رختکن برنده است. ويلانووا به ويژگي خاص دارد. ما سال‌هاي فوق‌العاده‌اي را تحت هدايت وي پيش‌بيني مي‌کنيم.

مصدوميت از ناحيه پا باعث شد تا پيکه ديدار مقدماتي جام‌جهاني مقابل بلاروس را از دست بدهد، اما اين مدافع خبر داد که به ديدار بعدي بارسلونا در لاليگا مقابل دپورتيوو لاکرونيا برخواهد گشت.

وي در اين باره اظهار داشت: مصدوميتم برطرف شده است و من در ديدار مقابل لاکرونيا برمي‌گردم

تعداد صفحات : 3

درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 241
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 1,582
  • بازدید سال : 86,481
  • بازدید کلی : 939,767
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم