loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 410 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
کاکا تأکيد کرد تا پايان قراردادش در رئال مادريد مي‌ماند و هرگز با پيشنهادهايي که در تابستان به او مي‌شود، وسوسه نشده است.

به گزارش فارس،برنده توپ طلاي سال 2007 در دوران حضور مورينيو در سانتياگو برنابئو در ترکيب اصلي جايي نداشت اما در ديدار خيريه‌‌اي که ماه سپتامبر به افتخار آلفردو دي استفانو، رئيس افتخاري باشگاه برگزار شد، هت تريک کرد.

کاکا مي‌گويد: حتي با وجود پيشنهاداتي که در تابستان داشتم، هرگز به ترک رئال فکر نکردم زيرا مطمئن بودم مي‌توانم به تيمم کمک کنم. هنوز 3 سال از قراردادم با باشگاه باقي مانده است. مي‌خواهم در رئال مادريد فوتبالم را ادامه دهم، جايي در ترکيب تيم پيدا کنم و با آن قهرمان شوم.

بعد از بازي‌هاي دوستانه تيم ملي برزيل بود که کاکا بار ديگر به ترکيب اصلي بازگشت.

اين بازيکن 30 ساله پس از جام‌جهاني 2010، براي اولين بار قبل از بازي دوستانه مقابل ژاپن و عراق به تيم ملي برزيل دعوت و در هر دو بازي موفق به گلزني شد.

ستاره سابق ميلان ادامه داد: فکر مي‌کنم بازي‌هايي که با تيم ملي برزيل انجام دادم براي من بسيار خوب بود زيرا مشخص کرد در وضعيت خوبي هستم و براي شخصيت بازي‌ام بسيار تأثيرگذار بود. اين فصل براي من فصل احياي خودم بود و بازي‌هاي اخير به من اعتماد به نفس داد.

کاکا همچنين تأييد کرد که وقتي به برزيل برگردد، اولويتش بازي در تيمي خواهد بود که براي اولين بار نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

وي در اين باره گفت: فعلا به برزيل نمي‌روم اما اگر برگردم اولويتم مطمئنا سائوپائولو خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,833
  • بازدید ماه : 2,833
  • بازدید سال : 87,732
  • بازدید کلی : 941,018
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم