loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 620 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 مقام های ریاست کمیته ملی المپیک کشور امروز(یکشنبه) از آغاز مسابقات این رشته ورزشی خبر داده اند.
ضیا الحق بخشی، رییس فدراسیون ملی تکواندو به خبرگزاری بخدی گفت که این مسابقات به خاطر شناختن چهره های برتر برای عضویت در تیم ملی تکواندو در سراسر کشور برگزار خواهد شد .

مقام های ریاست کمیته ملی المپیک کشور از آغاز مسابقات تکواندو خبر داده اند. مقام های ریاست کمیته ملی المپیک کشور از آغاز مسابقات تکواندو خبر داده اند.
رییس فدراسیون ملی تکواندوی کشور می گوید این مسابقات در وزن های مختلف انجام می شود و علاوه بر ولایت های افغانستان، مهاجرینی که در کشورهای ایران و پاکستان هستند را نیز شامل می شود.
در حال حاضر ورزشکاران افغانستان در کشورهای دیگر از جمله پاکستان و ایران مشغول تمرینات ورزشی هستند که  بارها از طریق سایت های اجتماعی از جمله فیس بوک، عضو تیم ملی کشور شده اند.
در همین حال فدراسیون ملی المپیک افغانستان، در بازی های بین المللی این رشته از ورزشکارانی که در خارج از کشور زندگی می کنند استفاده کرده اند.
آقای ضیاالحق می گوید که این مسابقات در 8 وزن و در 34 ولایت افغانستان برگزار شده است که از میان تمام ورزشکاران تکواندوکار فقط 32 چهره برتر برای تیم ملی تکواندوی افغانستان انتخاب می شوند.
اخیرا ورزش در افغانستان پیشرفت های چشم گیری داشته است که چندی قبل لیگ برتر افغانستان با حضور تیم های قدرتمند فوتبال امیدهای مردم و جوانان افغانستان را تحقق بخشید.
در همین حال آقای بخشی می گوید تکواندو کارانی که در این مسابقات شرکت کرده اند از 18 سال به بالا هستند، تا سال های بیشتری در خدمت تیم ملی باشند.
رییس فدراسیون ملی تکواندو می گوید، این مسابقات که بیش از یک سال است که راه اندازی شده برای اولین بار در کشور از سیستم محافظتی (اوگوهای الکترونیکی) استفاده شده است.
تکواندو یکی از ورزش های رزمی در جهان محسوب می شود و جوانانی که در این رشته ورزش فعالیت می کنند باید از قدرت بدنی خوبی برخور دار باشند.
جوانان تکواندوکار کشورمان تا به حال در میدان های مختلف این رشته ورزشی شرکت کرده اند و دستاوردهای زیادی نیز برای کشور داشته اند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 679
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,998
  • بازدید ماه : 2,998
  • بازدید سال : 87,897
  • بازدید کلی : 941,183
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم