loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 483 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)
قهرمان دو فصل اخير بوندس ليگا در ديدار رفت موفق شد 2-1 رئال را شکست دهد و اکنون هوملس انتظار دارد که تيم حريف براي جبران آن شکست پاي به اين ديدار بگذارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مطمئنم که آنها مي خواهند انتقام بگيرند و ديدار فوق العاده اي خواهد بود. نمي دانم در سانتياگو بايد در انتظار چه باشيم اما بي ترديد جو فوق العاده اي خواهد بود.

او همچنين از بدشانسي مقابل اشتوتگارت و هدر رفتن شانس هاي مناسب گلزني در اين هفته بوندس ليگا ابراز تاسف کرد.

دورتموندي ها در اين ديدار توسط متس هوملس و لواندوفسکي دو بار توپ را به تيرک دروازه اشتوتگارتي ها کوبيدند تا علي رغم شايستگي نتوانند پيروز اين ميدان باشند و به تک امتياز اين ديدار بسنده کنند.

"ما مي دانستيم که اين بازي براي کاستن فاصله ايجاد شده در بالاي جدول بسيار مهم است."

موقعيت هاي بسياري را در ديدار شنبه شب بدست آورديم اما نتوانستيم از آن ها استفاده کنيم من بسيار بدشانس بودم وقتي ضربه اي که به سمت دروازه زدم با برخورد به دروازه بان به تيرک خورد و در برگشت نيز مدافع استوتگارت توپ را از خط دروازه بيرون کشيد بهر حال ما براي کسب سه امتياز بايد گل مي زديم."

چهار بازي اخير دو تيم با تساوي به اتمام رسيده و هوملس با نگاهي به آينده به اميد روزهاي خوب دورتموند است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,435
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,754
  • بازدید ماه : 3,754
  • بازدید سال : 88,653
  • بازدید کلی : 941,939
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم