loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 322 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)


نهمين دور از رقابت هاي انتخابي تيم ملي آشي ها را كاراته كشور امروز به پايان رسيد. 
اين رقابت ها با حضور 18 تيم از 16 ولايت كشور به مدت چهار روز برگزار شد كه در پايان تيم ولايت پروان با بيشترين امتياز در جايگاه اول قرار گرفت. گفته مي شود اين رقابت ها در دو بخش اجراي فرم و اجراي مبارزه برگزار شد كه تيم هاي پروان، كابل و كاپيسا به ترتيب در جايگاه هاي اول دوم و سوم قرار گرفتند. 
پس از پايان اين مسابقات از اشخاص برتر و همچنين داور هايي كه خوب قضاوت كردند از سوي كميته ملي المپيك تقدير به عمل آمد. 
در اين پيكار ها حدود 500 ورزشكار در سه رده سني اشتراك كرده بودند و در پايان با انتخاب 32 ورزشكار از هر كته گوري سني امروز به پايان رسيد. 
غلام جيلاني غروب رييس فدراسيون كاراته در اين رابطه به خبرگزاري صداي افغان(آوا) گفت: سطح اين رقابت ها نظر به سال هاي گذشته بهتر بود، به دليل اينكه در اين پيكار ها بهترين مبارزين كاراته اشتراك داشتند، كه در رقابت هاي بين المللي دست آورد هاي قابل چشم گيري داشته اند. 
وي افزود: چيزي كه در اين رقابت ها بسيار اميدوار كننده بود، اين بود كه اكثر ولايات در اين رقابت ها مدال كسب كردند و تنها يك تيم از ولايات نتوانست مدال كسب كند. 
وي در پايان از برگزاري سمينار آمادگي داوري خبر داد كه قرار است عنقريب برگزار گردد. 
همچنان از اعزام يك تيم 15 نفري به مسابقات جهاني آشي هارا كاراته، كه قرار است يك و نيم ماه بعد در كشور سربيا برگزار شود خبر داد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,731
  • بازدید ماه : 2,731
  • بازدید سال : 87,630
  • بازدید کلی : 940,916
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم