loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 1139 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)
یکی از زیباترین زنان انگلیس در جنگ عراق حضور داشت و دوشادوش مردان می‌جنگید

پرداد: کاترینا هاوج 22 ساله در مسابقه زیباترین زن انگلیس مقام دوم را کسب کرده است. هاوج مدتی نیز در...

این سرباز زن انگلیسی که به باربی جنگجو مشهور است. در یکی از فروشگاه های مشهور انگلیس مدل لباس شده است
afg بازدید : 531 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

در لیست تهیه شده توسط این مهندس سوئدی برترین و یا همان پربازدیدترین صفحات ویکی‌پدیا به زبان‌های مختلف لیست شده‌اند که زبان فارسی هم در میان آنها دیده می‌شود. در جدول پربازدیدترین صفحات انگلیسی ویکی‌پدیا که پربازدیدترین زبان مرجع در ویکی‌پدیا به حساب می‌آید نام “Facebook” (فیس‌بوک) در رتبه اول ...

امروز در میان اخبار منتشر شده خبر پربازدیدترین صفحات ویکی‌پدیا در سال ۲۰۱۲ دیده می‌شد که برای اولین بار است که چنین گزارشی تهیه و منتشر می‌شود. البته این لیست توسط خود ویکی‌پدیا تهیه نشده اما این وب‌سایت اجازه دسترسی به فایل‌های گزارش (لاگ) خود را آزاد گذاشته تا نهایتا یک مهندس نرم افزار سوئدی این لیست را تهیه و گزارش آن را در اختیار وب‌سایت AllThingsD قرار دهد.در لیست تهیه شده توسط این مهندس سوئدی برترین و یا همان پربازدیدترین صفحات ویکی‌پدیا به زبان‌های مختلف لیست شده‌اند که زبان فارسی هم در میان آنها دیده می‌شود. در جدول پربازدیدترین صفحات انگلیسی ویکی‌پدیا که پربازدیدترین زبان مرجع در ویکی‌پدیا به حساب می‌آید نام “Facebook” (فیس‌بوک) در رتبه اول با ۳۲٫۵ میلیون بازدید در یک سال گذشته به چشم می‌خورد. مقاله یا صفحه “Wiki” (ویکی) با ۲۹٫۵ میلیون بازدید در رتبه دوم قرار گرفته و عبارت “Deaths in 2012″ (مرگ در سال ۲۰۱۲) نیز با توجه به خرافه‌های موجود در این زمینه با ۲۵٫۵ میلیون بازدید در جایگاه سوم قرار بگیرد.

1


در میان ده رتبه اول لیست صفحات انگلیسی گروه موسیقی One Direction و نام فیلم‌های اکشن مانند “The Avengers” و”The Dark Knight Rises” و “The Hunger Games” به چشم می‌خورد. برای دیدن صفحات پربازدید انگلیسی ویکی‌پدیا می‌توانید به این آدرس بروید.اما در این میان و در لیست پربازدیدترین صفحات فارسی موجود در ویکی ‌پدیا در رتبه اول صفحه فارسی ویکی‌پدیای تهران با ۱۰۶۰۶۵۵ بازدید در یک سال گذشته به چشم می‌خورد و بعد از پایتخت کشورمان ایران، این نام خود ایران و صفحه فارسی آن در ویکی‌پدیا است که با ۷۵۳۲۷۷بازدید در یک سال گذشته در جایگاه دوم قرار گرفته است تا نوروز به عنوان یک آئین ایرانی بتواند جایگاهی مناسب را با ۵۸۲ ۵۱۷ بازدید در یک سال گذشته به خود اختصاص داده و در جای سوم قرار بگیرد. صفحه فارسی ویکی‌پدیا هم در این لیست با ۵۲۴۶۰۷ بازدید در جای چهارم قرار بگیرد.
در میان ده رتبه اول پربازدیدترین صفحات فارسی ویکی‌پدیا موضوعات جنسی بازهم وجود دارند که با وجود آمارهای قبلی مانند جستجوی کاربران در گوگل و .. به نظر طبیعی به نظر می‌رسد. در لیست ده تایی پربازدیدترین صفحات فارسی نام یک خواننده زن ایرانی و همچنین ایالات متحده به همراه ۴ عبارت جنسی دیگر به چشم می‌خورد. در میان تیم‌های ورزشی نیز نام تیم پرسپولیس در رتبه ۳۱ و نام تیم استقلال در رتبه ۳۳ به چشم می‌خورد. برای دیدن لیست پربازدیدترین صفحات فارسی ویکی‌پدیا می‌توانید به این آدرس بروید که البته دسترسی به آمار سایر زبان‌ها نیز فراهم شده است

afg بازدید : 617 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

داشتن موی بلند و زیبا برای اکثر زنان ویژگی مهمی محسوب میشود اما زنان روستایی در چین به دلیل این که بلندترین مو را در میان اکثر مردم دارند، تحسین میشوند.این روستا همانند دیگر مناطق چین به دلیل رسوم باستانی و مناطق طبیعی زیبا گردشگران زیادی را به خود جلب می‌‌کند اما زنان این روستا بدلیل داشتن موهای بلند در جلب گردشگر نقش بیشتری داشته‌اند.

afg بازدید : 506 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

وی که فارغ التحصیل دانشگاه باکینگهام در انگلیس است، اعلام کرد: از اینکه در دانشگاه همیشه به او توجه می شود خوشحال است. وی همچنین اعلام کرد که دوست دارد به جوانترها بفهماند آدم های مسن ناتوان نیستند.وی در مصاحبه با بی بی سی چندی قبل اعلام کرده بود که دیر فارغ التحصیل شدن بهتر از هرگز فارغ التحصیل نشدن است. گفتنی است وی که خاطره جنگ های جهانی اول و دوم را به خاطر دارد، امسال در ۹۳ سالگی در رشته اطلاعات نظامی از دانشگاه باکینگهام فارغ التحصیل شد.
afg بازدید : 784 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

چه بسیار زوج‌هایی که شرایط ازدواج برای آنها مهیاست اما چون خرج مراسم عروسی را ندارند، امروز و فردا می‌کنند و چه بسیار زوج‌هایی که برای یک مراسم عروسی خرج‌های چند ده میلیونی می‌کنند که تا چندین سال زیر بار طاقت فرسای پرداخت اقساط وام هایی که برای شب ازدواج گرفته‌اند، کمر خم می‌کنند. اینجاست که باید با این هنجارهای غلط و این بدعت‌های نادرست مبارزه کرد؛ متأسفانه این مبارزه در جامعه فقط در حد شعار باقی مانده است؛ حرف از ازدواج آسان می‌شود ولی در عمل خرج‌ها دو برابر است؛ سخن از مبارزه با رسوم غلط که برخاسته از تعارف‌های بیهوده و چشم هم چشمی می‌شود، بر زبان‌ها جاریست ولی در عمل رسوم جدید با هزینه‌های بالا بر آن رسوم قبلی افزوده می‌شود. این مبارزه یک مبارزه تمام عیار فرهنگی است که حرکت‌های انقلابی می‌خواهد؛ حرکتی مانند ازدواج یک زوج دانشجو در مسجد دانشگاه یا انتخاب وانت به عنوان ماشین عروس و تزئین ساده آن که نمونه‌ای از آن را در عکس‌های زیر مشاهده می‌کنید. این زوج بیرجندی حق خودشان را در این مبارزه با بدعت‌ها ادا کردند؛ فکر نمی‌کنید نوبت من و شما و سایر افراد جامعه است؟
afg بازدید : 509 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
ساعت 8 صبح روز 6 آگوست سال 1945 میلادی بود که مدعی امروز حقوق بشر اولین بمب اتمی را علیه مردم دنیا استفاده کرد.

این بمب اتمی که نام آن را پسرک گذاشته بودند به دستور ترومن رئیس حمهور آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد و سه روز بعد نیز بمب اتمی دیگری روی شهر ناگازاکی انداخته شد و در این دو انفجار 220 هزار انسان جان خود را از دادند.

در زیر تصویری هوایی هیروشیما را قبل و بعد از انفجار هسته ای می‌بینید.
afg بازدید : 409 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)
عکس بلقیس دختر علی عبدالله صالح رئیس جمهور مادام العمر یمن در روزهای اخیر در فضای مجازی انتشار گسترده ای یافته است. بررسی انجام شده حاکی از آن است که تصویر وی در سایت جستجوگر گوگل به عنوان پربیننده ترین عکس عربی شناخته شده است.
afg بازدید : 626 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
)
فارس: رود «کریستال» که در کشور کلمبیا جاری است، به دلیل زیبایی‌‌های بی‌نظیری که در خود نهفته دارد، زیباترین رود جهان نامیده‌اند.
 
رود «کریستال» در شمال کشور کلمیبا و در ایالت «سییرا دی لوس ماکارینا» جریان دارد. طول این رود به 100 کیلومتر و عرض آن به 20 متر می‌رسد.
    
از جمله زیبایی‌های نهفته در این رود رنگارنگ بودن آن است که دلیل آن را باید در شفافیت آب این رودخانه و وجود انواع و اقسام گیاهان رنگی در کف و قعر آن ملاحظه کرد.
afg بازدید : 337 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
ایده آل: در شیوه درمانی آروماتراپی درمانگران با کمک عصاره یا روغن گیاهان دارویی و مواد طبیعی به درمان بیماران می‌پردازند. در جهان بیش از ۰۵۱ نوع روغن یا عصاره گیاهان دارویی وجود دارد که یکی از شفابخش‌ترین آن‌ها عصاره شفابخش گل‌سرخ است. درمانگران از رایحه و خواص درمانی این عصاره برای درمان عفونت‌ها، کوفتگی‌ها و اختلالات روحی مثل افسردگی بهره می‌برند
afg بازدید : 434 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
ایده آل: در شیوه درمانی آروماتراپی درمانگران با کمک عصاره یا روغن گیاهان دارویی و مواد طبیعی به درمان بیماران می‌پردازند. در جهان بیش از ۰۵۱ نوع روغن یا عصاره گیاهان دارویی وجود دارد که یکی از شفابخش‌ترین آن‌ها عصاره شفابخش گل‌سرخ است. درمانگران از رایحه و خواص درمانی این عصاره برای درمان عفونت‌ها، کوفتگی‌ها و اختلالات روحی مثل افسردگی بهره می‌برند
afg بازدید : 244 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز، در این مسابقه دختران جوان ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید.
امسال در این مسابقات کشورهایی همچون ترکیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوکراین، روسیه، ازبکستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و… شرکت خواهند کرد که در مجموع کلی ۲۴ کشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند
afg بازدید : 378 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
کیت میدلتون همسر پرنس ویلیامز و عروس ملکه انگلیس توانست عنوان خوش پوش ترین زن دنیا را به خود اختصاص دهد. دوشس کمبریج این بار به نفر دوم تنزل کرد و عنوان نخست خوش پوش ترین زن دنیا از آن گوینت پالترو شد. این بازیگر برنده اسکار، ۳۹ ساله ، در لیست سالانه مجله پیپل در صدر افراد مشهور خوش پوش قرار گرفت
afg بازدید : 349 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
از مسابقه تقلید صدای گاو تا اتو کردن لباس در شرایط سخت و همچنین تبدیل شدن به جنازه از جمله سرگرمی های عجیب و به نوعی احمقانه تعدادی از انسان ها در دنیای امروز است
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,494
  • بازدید ماه : 1,494
  • بازدید سال : 86,393
  • بازدید کلی : 939,679
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم