loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 418 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)


مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس
به گزارش پرداد به نقل از یاهو:
 ریحانا این روزها بخاطر مدل موهای جدیدش حاشیه های زیادی داشته است . علاوه بر آن شنیده میشود وی به احترام مادربزرگ مرحومش که خیلی هم به او علاقه داشته است خالکوبی جدیدی از تصویر یک فرشته روی بدنش انجام داده است . او این روزها سوژه داغ رسانه هاست. وی به صورتی کاملا آشکار نفرت خود را نسبت به "درک" خواننده رپ معروف اعلام کرده است این درحالی است که همه میدانند "درک" به ریحانا علاقه مند است و چندی پیش در یک نزاع شدید بخاطر او باعث شد در یک کلوپ شبانه خونریزی زیادی برپا شود. همچنین شایعاتی مبنی بر رابطه او و "کریس براون " به گوش میرسید که ریحانا با درآغوش گرفتن و بوسیدن او در جشنواره اخیر موسیقی در امریکا به این شایعات رنگی از حقیقت زد.جدیدترین خبر در مورد این ستاره جنجالی اینکه وی در مراسم اختتامیه مسابقات پارالمپیک لندن در کنار ستارگانی چون "کریس مارتین" و "جی زد" به اجرای ترانه پرداخت .
البته در رسانه ها گفته شده است حضور وی در اختتامیه پارالمییک جنجال بسیاری داشته است و وی به قدری دیر به استادیوم محل برگزاری مسابقات رسید که تنها در انتهای برنامه موفق به اجرای یک ترانه شد.
بیش از 60 هزار نفر از نزدیک شاهد برگزاری این مراسم بودند و 4200 ورزشکار معلول از 164 ملیت مختلف در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مراسم اختتامیه پارالمپیک 2012 با حضور جنجالی ریحانا +عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,710
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,029
  • بازدید ماه : 4,029
  • بازدید سال : 88,928
  • بازدید کلی : 942,214
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم