loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 442 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

امین بامشاد و پروژه های تازه؛

همکاری با حمید عسکری و مازیار فلاحی...
 
امین بامشاد ترانه سرای با سابقه کشور که همکاری با هنرمندانی چون فرزاد فرزین، حمید عسکری، امین رستمی و... را تجربه کرده است، درگفت و گو در خصوص تازه ترین فعالیت هایش توضیح داد.
بامشاد گفت: «در آلبوم بانو که به زودی...
   

 

امین بامشاد ترانه سرای با سابقه کشور که همکاری با هنرمندانی چون فرزاد فرزین، حمید عسکری، امین رستمی و... را تجربه کرده است، درگفت و گو در خصوص تازه ترین فعالیت هایش توضیح داد.

بامشاد گفت: «در آلبوم بانو که به زودی توسط آوای هنر منتشر خواهد شد، ترانه ای برای حمید عسکری سروده ام که با صدا و ملودی او و تنظیم امید حجت آن را خواهید شنید. همچنین در آلبوم جدید رضا رویگری که در آستانه ی انتشار قرار دارد، یک ترانه دارم که آهنگسازی و تنظیم آن قطعه نیز توسط حمید عسکری و امید حجت انجام شده است. یک ترانه هم در آلبوم «لحظه های بی هوا»ی میثم مروستی داشته ام که اخیراً منتشر شده است»

این ترانه سرا که در آلبوم «قلب یخی» مازیار فلاحی چند ترانه را سروده بود، در خصوص همکاری های جدیدش با این خواننده محبوب اظهار داشت: «تیتراژ سری جدید مجموعه قلب یخی، همکاری جدید من و مازیار فلاحی است که تا احتمالاً یک ماه دیگر منتشر می شود. همچنین در آلبوم جدید مازیار هم ترانه خواهم داشت».

وی افزود: «در آلبوم «تو که نباشی» ایمان نبی زاده هم چند ترانه دارم. ایمان خواننده ی خوبی است که از همکاری با او راضی هستم و نسبت به آلبومش خوشبین هستم. آلبوم او مجوزهای لازم را اخذ کرده و احتمالاً 25 مهرماه روانه ی بازار خواهد شد. در این اثر 4 ترانه توسط من و 4 ترانه توسط آقای عبدالجبار کاکایی سروده شده است. پدرام کشتکار، مهران خلیلی، عباس بنازاده و حسین سالاری مقدم از جمله موزیسین های این آلبوم هستند.»

این ترانه سرا در خصوص ارتباط محدودش با رسانه ها گفت: «آثار مختلفی از من شنیده شده اند که شاید خیلیها آنها را به اسم من نشناسند. همیشه تمایل داشته ام که ترانه هایم مورد توجه واقع شوند، نه اینکه با حاشیه سازی و جار و جنجال سعی در جلب توجه داشته باشم. از این رو زیاد در رسانه ها حضور پررنگی نداشته ام، اما گویا این روش اشتباه است... گاهی مسائلی پیش آمده و من با توجه به ملاحظاتی کوتاه آمده ام اما این به ضررم تمام شده است. تلاش می کنم در آینده این طور نباشم».

امین بامشاد پیش از این با فرزاد فرزین، حمید عسکری، مازیار فلاحی، امین رستمی، امیر یگانه، فرهاد جواهر کلام، نادر مسچی، شاهد صادقپور، آرش آهنگری و... همکاری داشته است. همچنین چندی پیش قطعه ای دو صدائه به نام «خالکوبی» با صدای او و حمید عسکری در اینترنت منتشر شد و مدتی بعد یکی از خوانندگان لس آنجلسی بدون کسب اجازه آن را بازخوانی نمود.


منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,873
  • بازدید ماه : 2,873
  • بازدید سال : 87,772
  • بازدید کلی : 941,058
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم