loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 638 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

دیگر ضرر و زیان های مواد مخدر و دخانیات بر همه اثبات شده است و کمتر کسی است که نداند این مواد چه آسیب هایی روحی و جسمی بر بدن انسان می تواند وارد کند . شاید شما نرم افزار هایی امثال فندک و …. را مشاهده کرده باشید  ولی امروز می توانید Smoke A Bowl 3.1.0 را هم تجربه کنید البته بر روی گوشی خود و بدون هیچ ضرر و زیانی و البته ما دوباره به دوری از هر گونه مخدر تاکید می کنیم . این نرم افزار دارای بیش از چهار فندک در بیش از ۱۰ رنگ مختلف  ، ۹ پیپ متفاوت ، سه زمینه مختلف و …. می باشد . البته انیمیشن هایی از قبیل دود هم در این نرم افزار وجود دارد که با ضربه ای کوچک به گوشی فعال می شوند .  شما می تواند این نرم افزار جالب را ازاین وبلاگ  به صورت رایگان دریافت نمایید .

 

hajm حجم : ۴٫۹ مگابایت


download دانلود

 


afg بازدید : 483 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)
كمپانی ال جی گوشی Nexus 4 را بطور رسمی معرفی می كند. ال جی Nexus 4 دارای یك صفحه نمایش 4.7 اینچ True HD IPS Plus با وضوح 768 x 1280)WXGA پيكسل) و نسبت صفحه 15:9 ، تراشه Snapdragon S4 Pro با چهار هسته Krait در 2GB RAM ، 1.5GHZ و پردازنده گرافیك Adreno 320 است. 


این گوشی به آندروید 4.2 (Jelly Bean) مجهز است و می توان بین نسخه 8GB و 16GB آن یكی را انتخاب كرد. ال جی Nexus 4 محل كارت حافظه MicroSD ندارد. ابعاد گوشی133.9 x 68.7 x 9.1 میلیمتر و وزن آن 139 گرم است.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 8 مگاپیكسل با ویژگی Photo Sphere اشاره كرد كه امكان گرفتن عكس در تمامی جهات را فراهم می كند. باتری ال جی Nexus 4 دارای توان 2100mAh است. 

این گوشی از فروشگاه Play Store در امریكا ، انگلیس ، كانادا ، آلمان ، فرانسه ، اسپانیا و استرالیا در 13 نوامبر موجود می شود. 

انتظار می رود ال جی Nexus 4 اواخر نوامبر به اروپا ، امریكای مركزی / جنوبی ، آسیا ، CIS و خاورمیانه برسد. قیمت نسخه 8GB (قفل باز شده) و 16GB این گوشی به ترتیب 299 دلار و 349 دلار است. اپراتور T-Mobile امریكا این گوشی را با قر
afg بازدید : 449 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 كمپانی تایوانی اچ تی سی كه تولیدكننده گوشی های موبایل است درنظر دارد گوشی هوشمند اچ تی سی +One X خود را هفته جاری یا هفته آینده در بازار موبایل هند عرضه كند. اچ تی سی تاكنون اطلاعاتی در رابطه با زمان دقیق موجود شدن گوشی در هند ارائه نداده است.

اچ تی سی +One X نسخه ارتقاء یافته گوشی هوشمند One X است كه بطور رسمی اوایل سال جاری معرفی شد. این نسخه جدید دارای پردازنده سریعتر ، CPU چهار هسته ای 1.7GHZ و نسخه 4.1 آندروید (Jelly Bean) است.

afg بازدید : 496 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

ال جی تایید كرد كه گوشی هوشمند جدید آندروید آن كه Optimus G نام دارد طی هفته های آینده در كانادا عرضه می شود و چندین اپراتور كانادا آن را در اختیار كاربران خود قرار می دهند.  

ظاهرا اپراتور Telus كانادا در سیزدهم نوامبر ال جی Optimus G را عرضه می كند و از طرفی اپراتور Rogers نیز درنظر دارد آن را با قرارداد سه ساله جدید و قیمت 129.99 دلار كانادا معادل 100 یورو یا بدون قرارداد و با قیمت 599.99 دلار كاناداد معادل 465 یورو به فروش برساند.

برخی منابع اعلام كردند كه نسخه عرضه شده از ال جی Optimus G توسط Telus همان مدل AT&T است ، بنابراین این گوشی هوشمند دارای یك دوربین 8MP است درحالی كه نسخه Sprint آن یك دوربین 13 مگاپیكسل دارد. 

از سایر ویژگی های Telus Optimus G می توان به 16GB حافظه داخلی ، محل كارت حافظه MicroSD تا 16GB ، نسخه 4.0 آندروید (ICS) با ارتقاء به Jelly Bean ، صفحه نمایش لمسی خازنی 4.7 اینچ True HD IPS LCD با وضوح 768 x 1280)HD پيكسل) ، پردازنده چهار هسته ای 1.5GHZ و 2GB RAM اشاره كرد.

afg بازدید : 408 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

كمپانی نوكیا اعلام كرد كه گوشی های Lumia 920 و Lumia 820 آن در دسترس نخستین اپراتورهایی كه این مدل ها را عرضه می كنند قرار می گیرد و فروشگاه های خرده فروشی در كشورهای منتخب در هفته جاری آن را به فروش می رسانند. هر دو گوشی در این هفته در فروشگاه های فرانسه و انگلیس موجود می شوند و سپس روسیه ، آلمان و سایر بازارهای منتخب تا اواخر نوامبر به آن دسترسی دارند.

اپراتور AT&T در امریكا گوشی های نوكیا Lumia 920 و Lumia 820 را معرفی می كند و Verizon Wireless نیز نوكیا Lumia 822 را به فروش می رساند در حالی كه نوكیا Lumia 810 از طریق T-Mobile عرضه می شود. انتظار می رود هر یك از این اپراتورها به زودی قیمت محلی و زمان دقیق عرضه گوشی ها در هر كشور را اعلام كنند.

afg بازدید : 459 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 كمپانی Huawei چین كه تولیدكننده گوشی های موبایل است یكی از بزرگترین گوشی های هوشمند آندروید را معرفی كرد كه این گوشی جدید Ascend D2 نام دارد. این گوشی هوشمند Huawei دارای یك صفحه نمایش لمسی 5 اینچ با وضوح HD است كه تجربه خوبی را برای كاربر فراهم می كند.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان به پردازنده چهار هسته ای 1.5GHZ ، دوربین 13 مگاپیكسل با قابلیت فیلمبرداری Full HD ، دوربین ثانویه 1.3 مگاپیكسل برای مكالمه تصویری ، باتری 300mAh و نسخه 4.1 آندروید گوگل (Jelly Bean) اشاره كرد. Huawei Ascend D2 در حال حاضر فقط برای بازار موبایل چین معرفی شده است و انتظار می رود اوایل سال آینده به فروش برسد. تاكنون مشخص نشده است كه این گوشی به خارج از بازار چین نیز راه پیدا می كند یا نه.

afg بازدید : 330 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
توسط نرم افزار Mummo Piggy&Birdy می توانید در حین مکالمه تلفنی در محیط موبایل خود صداهای متفاوت و خنده دار قرار دهید ، البته تمام صداهای خنده دار موجود در برنامه را میتوانید تنها با فشردن دکمه آنها گوش دهید ، این نرم افزار تفریحی برای گوشی های سیمبین S60v5 و S^3 سازگار با ورژن های آنا (Anna) و بل (Belle) ارائه شده است که میتوانید از سایت مجاز دانلود دریافت کنید.

صداهای خنده دار در هنگام مکالمه Mummo Piggy&Birdy v2.10 Signed

afg بازدید : 317 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
نرم افزار Ton Nam Software SCam ابزاری کاربردی برای دوربین موبایل می باشد با قابلیت های فراوان خود محیطی مناسب در زمینه عکسبرداری برای شما فراهم میکند ، این نرم افزار کاربردی برای گوشی های سیمبین s60v3 و s60v5 و S^3 سازگار با ورژن های آنا (Anna) و بل (Belle) ارائه شده است که میتوانید از سایت مجاز دانلود دریافت کنید.

نرم افزار دوربین Ton Nam Software SCam Free v1.02(0) Signed


  لینک دانلود - دانلود نرم افزار دوربین Ton Nam Software SCam Free v1.02(0) Signed با حجم 195 کیلوبایت

  پسورد: www.mojazdl.com

afg بازدید : 329 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

فارس نیوز: تصاویر زیر از اولین تلفن‌های هوشمند است که به صفحات لمسی مجهز شدند و امکان گشت و گذار در اینترنت به صورت متنی، دریافت فاکس و غیره را داشتند.

تلفن همراه هوشمند

اولین تلفن همراه هوشمند

afg بازدید : 252 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

سخت افزار - اپل استاندارد جدید سیم کارتهای نانو را در آیفون 5 خود بکار گرفته است.

از آنجایی که سوالات زیادی دراین باره شده، سعی می کنیم در این مقاله توضیحات لازم را (که دغدغه بسیاری از مردم دنیاست) ارائه کنیم.
موسسه استانداردهای مخابراتی اروپا (ETSI) نانو سیم کارت اپل را در ماه ژوئن معرفی نمود.بر این اساس نانو سیم کارت 40 درصد کوچکتر از میکرو سیم کارتهای موجود در بازار است.اندازه نانو 12.3 میلیمتر(طول) در 8.8 میلیمتر(عرض) و ضخامت 0.67 میلیمتر است.
فضای داخل موبایل از نظر سازندگان بسیار مهم شده و هر چقدر فضا را کوچکتر کنند، می توانند از فضای اضافی برای سایر ظرفیتها استفاده کنند. کارکردهای چیپ سیم کارتهای نانو بر اساس استانداردهای موجود ساخته شده و فقط تنها تفاوتی که دارد میزان فضای اشغال شده توسط سیم کارت درون تلفن است.
تا کنون با کم کردن حجم سیم کارتها می شد میکرو سیم درست کرد و مشکلی از این بابت نبود. اما در نانو سیم کارت، ضخامت نیز تغییر یافته و در مقایسه با میکرو سیم کارت، نانو سیم به اصطلاح 15pc نازک تر شده است.بنابراین حتی اگر بتوانیم اندازه میکرو سیم را کم کنیم، گفته می شود نمی توان تا این لحظه ضخامت آنرا تغییر داد.
ممکن است مبدل نانو به میکرو ایجاد شود اما معلوم نیست مبدل میکرو به نانو درست شود یا نه!
بر اساس آمار و به خاطر ورود آیفون 5 شرکتهای ارائه دهنده سیم کارت دست به تولید انبوه نانو سیم کارت زده اند.(هنوز در ایران مشخص نیست آیا مخابرات حرکتی برای ساخت سیم کارتهای نانو کرده است یا نه!)
اپل پیشتر اولین کمپانی استفاده کننده از میکرو سیم کارت بود و حالا نیز اولین کمپانی استفاده کننده از نانوسیم کارت.
 

afg بازدید : 359 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

این دو سه ساله، بارها در وبلاگ های فارسی، نوشته هایی در پاسخ به همین سؤال خوانده ایم. این نوشته ها گاهی در تناقض کامل با هم بودند. بعضی ها می گفتند بهتر است بگذارید باطری تقریبا خالی شود، بعد تا ۱۰۰ درصد شارژش کنید، اما بعضی ها هم توصیه می کردند که وقتی شارژ به حدود ۴۰ درصد رسید، باطری را شارژ کنید، اما نه تا ۱۰۰ درصد، بلکه تا حدود ۸۰ درصد. کدام یک از این توصیه ها درست است؟
الان دیگر مدت هاست که تقریبا همه گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها از باطری های لیتیومی استفاده می کنند، سابقا از باطری های نیکلی استفاده می شد. این باطری های قدیمی نیکلی، مشکل آزاردهنده ای داشتند، مشکل این بود که اگر این باطری ها را به صورت مرتب، وقتی کاملا خالی نشده بودند، شارژ می کردید، باطری به تدریجی ظرفیت شارژ خود را از دست می داد، اصطلاحا «حافظه »اش را از دست می داد، به همین خاطر این مشکل را اثر حافظه یا Memory effect می نامیدند.

چگونه و چقدر باتری موبایل خود را شارژ کنیم؟


اما در باطری های لیتیومی، قضیه متفاوت است و بنابراین برای افزایش عمر باطری ، توصیه های زیر انجام می شود:
۱- هر چقدر میزان خالی شدن شارژ باطری کمتر باشد بر میزان عمر باطری افزوده می شود ، اگر بگذارید باطری کاملا خالی شود و بعد هر بار تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید، باطری شما عمر بسیار کوتاهی خواهد داشت، اما اگر بگذارید هر بار که کمی خالی می شود، شارژ شود، عمر باطری را بسیار افزایش می دهید.

۲- باطری را تا ۱۰۰ درصد شارژ نکنید: خیلی از ماها از ترس شارژ کم آوردن، گجت های خود را تا ۱۰۰ درصد شارژ می کنیم، اما اگر این کار را مرتب انجام بدهید، باطری گجت خودتان را ضعیف می کنیم. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که وقتی باطری تا ۱۰۰ درصد شارژ شد، باید آن را از شارژر جدا کنید.

۳- هر ماه، یک بار باطری را کاملا خالی از شارژ کنید: بسیاری از باطری های مدرنی که ما در حال حاضر در گجت ها داریم، باطری های هوشمندی هستند که مثلا می توانند به شما بگویند که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه از شارژ باقی است، اما اگر شما مرتب به توصیه شماره یک این پست عمل کنید، این ویژگی دچار اختلال می شود و اصطلاحا کالیبراسیون آن مختل می شود، بنابراین توصیه می شود که ماهی یک بار اجازه بدهید که باطری کاملا خالی شود.

۴- باطری را خنک نگه دارید: گرما فقط دشمن پردازشگر لپ تاپ یا گوشی شما نیست، بلکه عمر باطری را هم می کند، بنابراین با تمهیداتی مثل استفاده از پایه برای لپ تاپ به خنک ماندن باطری کمک کنید.

البته زیاد هم مته به خشخاش نگذارید، با این سرعت آمدن فناوری های نو، کمتر کسی است که یک گوشی را بیشتر از یک یا دو سال نگه دارد، پس وسواس بیش از حد به خرج ندهید، گاهی وقتی لازم دسترسی به شارژ ندارید، می توانید ناپرهیزی کنید و باطری را تا صفر درصد خالی کنید یا وقتی عازم سفر طولانی هستید، باطری را تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید تا بعدا شارژ کم نیاورید.

درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 640
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 86,413
  • بازدید کلی : 939,699
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم