loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 388 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

 اس ام اس های جدید و خنده دار سری سوم Funny SmS


قبول دارین عایا که فقط یه ایرانی هست که باطری کنترل را با ضربه های مکرر مجبور به ادامه حیات می کنه ؟



جمله "اوکی، بازم دست درد نکنه" همان مودبانه ی "خاک تو سرت ، بازم به هیچ دردی نخوردی" می باشد...



خوشبختی ینی موقعِ خوابیدن آلارم نزاری...



اینکه بالش نباید خنکیِ خودشو از دست بده به کنار، حجمش هم نباید بخوابه...
همچنان چشم امیدمان به دانشمندان است !



اینایى که میگن یه تار موت رو به دنیا نمیدم، حرف مفت میزنن...
موقعیتش پیش بیاد کل هیکلتو به یه کیلو پوست پیاز یا به ته دیگ ماکارانی میفروشن !



خیلی دلم میخواد یکی بیاد بهم بگه چرا ناراحتی یه حرکت سیبیل آتشین بهش بکشم و دوتا بزنم پَسِ گردنش بگم به تو ربطی داره ؟



پسر خاله م : یه روز رفتم نونوایی ، نونوا گفت هرکی اومد بگو پشت سرت وا نسه ، نون نمی رسه ، منم هرکی اومد گفتم بیا جلوم واسا پشت سرم نون نمی رسه !



هیچوقت با سوسیس های بهم گره خورده مثل نانچیکو حرکت نمایشی اجرا نکنید !
وقتی بخوره به دماغتون فرق نمیکنه نانچیکو باشه یا سوسیس ، دردش همون قدره که من امروز سه ربع بی حرکت خوابیده بودم کف آشپزخونه ...



یکی از آرزوهام اینه که خواننده نشم ؛ این روزا خواننده نشدن خیلی سخته ...



میدونی چرا خدا انیشتین و دکتر حسابی و نیوتن رو قبل از من آفرید ؟
میخواست قبل از طراحی نمونه اصلیش چندتا نمونه آزمایشی بسازه ...
الان من در خدمت شمام !



یه کرم خاکی خودشو تکوند ، بعدش دیگه فقط یه کرم معمولی بود !



تنبلی زمانی لذت بخش است که یک عالم کار برای انجام دادن داشته باشی ...



دختره میره پیتزا فروشی یه پیتزا سفارش میده ، صندوق دار میپرسه پیتزاتون چند قسمت بشه ؟ ۶ یا ١٢ قسمت ؟
دختره میگه وای نه من ١٢تا نمیتونم بخورم همون ۶ قسمتش کنید ...



یه بار هم اومدم از دهن یکی حرف بکشم، دستم لیز خورد دندونشو کشیدم !



انقد بدم میاد از اینایی که یه ساعت داری با عشق حرف می زنی ، همین که ساکت میشی در میاد میگه "من الان باید برم بعدا راجع بهش حرف می زنیم ...
احساس بوق بودن می کنه آدم در اون لحظه ...



هنوزم منتظرم یه روز یه خانوم و آقای پولداری بیان خونمون بعد مامانم بگه عزیزم ما تا حالا بهت دروغ گفته بودیم اینا پدر و مادر واقعی تو هستن ...



اتفاقا از آدمایی که "انتظارشو نداشتین" ، انتظارشو داشته باشین !



"شاید هنوزم دوستم داره ..." چیست ؟
تفکریه که هر از چند گاهی باید ر.ی.د توش !



اینایی که میگن شبا نباید چیزی خورد غلط اضافی میکنن ؛ اگه نباید ، پس یخچال چرا چراغ داره ؟



اون پشه ای که انگشتای پا رو نیش میزنه مجرم نیست ، بیماره !



امیدوارم هیچ مسلمونی مجبور نشه توی توالتی که بو میده مسواک بزنه ...



در عجبم اون زمان با یه فلاپی که ۱٫۴۴ مگابایت بیشتر حجم نداشت چی رو جا به جا میکردیم دقیقا ؟



من آخرشم نفهمیدم فلسفه ش چیه که تو همه ی عروسی ها یه نفر با شلوار لی و تی شرت قرمز هست که از همه هم بیشتر میرقصه !؟



آدم باید یه یخچال بقل تختش داشته باشه هر نیم ساعت یه بار یه بالش از توش در بیاره قبلیو بذاره تو ...



به سلامتیه کریم بنزما که نمیگه بنزِ من ... میگه بنزِ ما !
کم پیدا میشه آدم تو اوج شهرت اینقدر خاکی باشه ... بعضی ها یه کم یاد بگیرن !



هنوز هستن کسایی که در مقابل شوخیت میگن : "بخندم یا لخت شم سینه بزنم ؟"
هنوز منقرض نشدن ...



گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین ، همش نقشه س ؛ تا میرسن خونه دعوا میکنن ، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن ...



خواهر زادم دو سالشه ، خواهرم بهش میگه تو دماغت جوجو رفته بذار درش بیارم ؛ برگشته میگه : بذار اون تو باشه جیک جیک کنه ...



اون گوشه از قلبم که مال هیچکس نیست : بیست تومن پیش ، ماهیانه چهارصد و پنجاه هزار تومن اجاره ...



درا رو بستم روش تا احساسه آرامش کنم ، اما لامصب از پنجره میاد ...



اعتراف میکنم هنوزم برای سنجش دمای چایی از انگشت اشاره ام استفاده میکنم ! و در ضمن تا تمامی فنجان ها رو تست نکنم و مطمئن نشم که همشون داغ هستن عمرا واسه مهمونا نمی برم ...



من با تو صادق بودم ... ولی تو با من جعفر !



مرد اونه که تو روزای سختی دستشو بزاره رو شونه ی رفیقش و بهش بگه رفیق این مشکل خودته به من ربطی نداره ...



کلی پول نرم افزار میدی بعد قبل نصب میپرسه آیا قوانین ما رو قبول داری ؟
خب مثلا فرض کن من قبول نداشته باشم چه غلطی میتونم بخورم ؟ پول دادم باس نرم افزارو نصب کنم دیگه ... بگم قبول ندارم که نمیزاری نصب کنم ... ! والاااا...
 

 
همه مخترعین میرن بهشت
به جز مخترع زنگ ساعت...
خدا ازش نگذره!



پلیسه به یارو میگه:
گواهینامه داری؟
میگه:
بزار داشبورد رو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته!



Google Earth به شما این قابلیت رو میده
که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی؟
شما میری خونه خودت رو میبینی



یه روز میخواستم تریپ اعصبانیت و پولداری بردارم
گوشیمو پرت کردم رو مبل، لامصب کمونه کرد کم مونده بود بیوفته زمین!
قلبم اومد تو حلقم!



طرف اسم ایدیش زده جوجو میگم چند سالته میگه ۳۰
حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ !؟


۹۰% وقت درس خوندن من هنگام نیگا کردن به این که
"چقد مونده جزوه تموم شه" تلف میشه...



روان پریش تر از اونی که صبح ساعت ۷ داد میزنه
"آی بدو هندووونه به شرط چاقو"
همسایه ی ماست که واسش چایی میبره تا گلوش تازه بشه !



با چنگال ماست خوردن
توی فرقه ی ما منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !



اینروزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !
یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه



آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت
"مردا همه مثل همه ن"
رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟


هربار از بیرون میام بابام میپرسه کجا بودی
منم هربار میگم بیرون بودم
بعدش دیگه هیچی نمی پرسه
دوست داره فقط مطمئن شه خونه نبودم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,944
  • بازدید ماه : 2,944
  • بازدید سال : 87,843
  • بازدید کلی : 941,129
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم