loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 484 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)
كمپانی ال جی گوشی Nexus 4 را بطور رسمی معرفی می كند. ال جی Nexus 4 دارای یك صفحه نمایش 4.7 اینچ True HD IPS Plus با وضوح 768 x 1280)WXGA پيكسل) و نسبت صفحه 15:9 ، تراشه Snapdragon S4 Pro با چهار هسته Krait در 2GB RAM ، 1.5GHZ و پردازنده گرافیك Adreno 320 است. 


این گوشی به آندروید 4.2 (Jelly Bean) مجهز است و می توان بین نسخه 8GB و 16GB آن یكی را انتخاب كرد. ال جی Nexus 4 محل كارت حافظه MicroSD ندارد. ابعاد گوشی133.9 x 68.7 x 9.1 میلیمتر و وزن آن 139 گرم است.

از سایر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین 8 مگاپیكسل با ویژگی Photo Sphere اشاره كرد كه امكان گرفتن عكس در تمامی جهات را فراهم می كند. باتری ال جی Nexus 4 دارای توان 2100mAh است. 

این گوشی از فروشگاه Play Store در امریكا ، انگلیس ، كانادا ، آلمان ، فرانسه ، اسپانیا و استرالیا در 13 نوامبر موجود می شود. 

انتظار می رود ال جی Nexus 4 اواخر نوامبر به اروپا ، امریكای مركزی / جنوبی ، آسیا ، CIS و خاورمیانه برسد. قیمت نسخه 8GB (قفل باز شده) و 16GB این گوشی به ترتیب 299 دلار و 349 دلار است. اپراتور T-Mobile امریكا این گوشی را با قر
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,649
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,968
  • بازدید ماه : 3,968
  • بازدید سال : 88,867
  • بازدید کلی : 942,153
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم