loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 456 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)
alt آیسف شنبه گفته است که یک رهبربلند پایۀ جنبش اسلامی ازبیکستان که درحملۀ انتحاری فارباب در روز عید دست داشت، در یک عملیات مشترک نیروهای افغان وناتو، کشته شده است. دریک خبرنامۀ آیسف آمده است: «شکرالله همراه با دو شورشی دیگر درعملیات مشترک نیروهای افغان و ائتلاف در ولسوالی المار ولایت فاریاف روزجمعه، کشته اند.» درخبرنامه آمده است که شکرالله، حملۀ انتحاری که در بیست و ششم ماۀ اکتوبر که در آن ۴۱ افغان کشته شد، طراحی کرده بود. خبرنامه می افزاید: «وی همچنین در آموزش و فراهم کردن موادی انفجاری برای شورشیان درولایت های فاریاب و سرپُل، نیز دست داشته است.» این در حالی ست که در یک عملیات دیگر نیروهای افغان وناتو در ولایت لوگر روزجمعه، یک تسهیل کنندۀ شبکۀ حقانی باز داشت شده است. آیسف درخبرنامه گفته اس که فرد بازداشت شده، در راه اندازی عملیات برضد نیروهای افغان وناتو در ولسوالی محمد ولایت لوگر، دست داشته است. درخبرنامه آمده است: «درجریان بازداشت، وی تلاش داشت تا شورشیان را با مواد انفجاری برای حمله، آماده سازد.» وی برای شورشیان نیز، جنگ افزار فراهم می کرد. در جریان این عملیات، یک شورشی دیگر نیز بازداشت شده است. این درحالی ست که یک فرمانده طالبان، درجریان یک عملیات مشترک نیروهای افغان وناتو در ولایت با یک شورشیان دیگر، بازداشت شده اند. این فرمانده طالبان، درحملات برضد نیروهای افغان وناتو، دست داشته است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 669
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,988
  • بازدید ماه : 2,988
  • بازدید سال : 87,887
  • بازدید کلی : 941,173
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم