loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 434 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

پیامک، اول ها مسیج (Message) نامیده می شد، بعدها اس ام اس شد ولی آز آن جایی که این کلمه در دهان مادر ما و بقیه مادربزرگ ها نمی چرخید، فرهنگستان فارسی به ما لطف کرد و پیامک را به ما یاد داد.
پیامک از گوشی در می آید!!؟ و کلی خوبی و بدی دارد.
اول این که پیامک باعث نزدیکی قلب ها می شود.
یک ماه پیش یکی به خواهرم اس ام اس اشتباهی داد و الان با هم نامزد شدند.
دوم این که پیامک منبع اطلاعات است.
همین چند وقت پیش با پیامک فهمیدیم خوشه 3 هستیم و باز فهمیدیم بابا برای این که برای من پلی استیشن نخرد و پول عمل دماغ خواهرم را ندهد می گفت ما پول نداریم.
پیامک باعث قهر هم می شود.
چند شب پیش به گوشی بابایمان یکی پیام فرستاد و گفت جواب من مثبت است!!؟ تا صبح شونصد بار این اس ام اس آمد. مامان گفت مهرم را اجرا می گذارم و رفت!!!
تازگی ها فهمیدیم پیامک کنترل هم می شود خودمان از تلویزیون شنیدیم.
چند بار شب امتحان به دوستم اس ام اس دادم و گفتم خوب بخوان و فردا به من برسان ، چون محتویاتش غیر اخلاقی بود، به دست دوستم نرسید.
نتیجه انشاء
1.مرد نباید زن ذلیل باشد. مامان خودش باید به خانه برگردد.
2.خواهر و دامادمان خیلی خیلی خوشبخت هستند. شما هم ازدواج پیامکی داشته باشید.
3.از معلم خوبم که درسها را مثل پیامکی به ذهن ما ارسال می کند تشکر می کنم.
برچسب ها تاریخچه پیامک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,594
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,913
  • بازدید ماه : 3,913
  • بازدید سال : 88,812
  • بازدید کلی : 942,098
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم