loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 639 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

alt

فدراسیون فتبال افغانستان روز یک شنبه گفته است که، ملی پوش فتبال ساحلی افغانستان، حضرت گُل باران به لیگ فتبال ساحلی برازیل پیوسته است.

این بازیکن ۲۵ ساله یی افغان پس از درخشش در رقابت های مقدماتی جام جهانی در قطر، توجه باشگاۀ فرانسی سائوپائولوی برازیل را جلب کرد و برای یک فصل به آن باشگاه قرارداد بست.

درهمین حال فدراسیون فتبال افغانستان حضور بازیکنان کشور را در لیگ برازیل افتخاری بزرگ دانسته است.

حضرت گُل باران تا پایان این فصل لیگ ساحلی برازیل با باشگاه فرانسی سائوپائولو قرارداد دارد. وی هفته پیش برای این باشگاه برازیلی نُخستین بازی اش را انجام داد.

بربنیاد گفته این باشگاه برازیلی، اگر حضرت گُل باران خواسته باشد میتواند قرارداد اش را برای فصل بعد نیز تمدید کند.

دبیرکُل فدراسیون فتبال، علی رضا آقازاده گفته است که:« این افتخاری بزرگی است که کشوری مانند برازیل که خودش برای کشورهای دیگر بازیکن می سازد، اما در لیک برترش بازیکن از افغانستان را انتخاب کرده است و این یک افتخار بزرگ برای فتبال کشور مان است.»

فدراسیون فتبال گفته است که برای نقل و انتقالات ورزشکاران افغانستان با کشورهای دیگر برنامه های را روی دست دارد.

علی رضا آقازاده افزوده است که:« ما می خواهیم که از این پس بر تمامی ورزشکاران فتبال کشور چه در داخل و چه در خارج کنترول داشته باشیم بخصوص در بخش نقل و انتقالات به تیم های خارجی که این خود یک چشمه عایداتی برای فدراسیون خواهد بود.»

گفته می شود که باران دعوت نامه هایی را از لیگ فرانسه و باشگاه پیروزی ایران نیز دریافت کرده است.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,544
  • بازدید ماه : 2,544
  • بازدید سال : 87,443
  • بازدید کلی : 940,729
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم