loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 318 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، ميلان در دومين ديدار ليگ قهرمانان خود در زمين زنيت سنت پترزبورگ روسيه به پيروزي 3 بر 2 دست پيدا کرد.

به گزارش فارس،اوربي امانوئلسن 13، استفن الشراوي 16 و توماس هوبوکان 75 (گل به خودي) گل‌هاي ميلان را وارد دروازه حريف کردند و هالک 2 + 45 و رومن شيروکوف 49 گل‌هاي زنيت را به ثمر رساندند.

ماسيميليانو آلگري که نخستين پيروزي خارج از خانه خود طي 2 سال گذشته را بدست آورده بود به تمجيد از بازيکنان تيمش به خصوص کريستين آبياتي، دروازه‌بان روسونري پرداخت.

آلگري در اين مورد گفت: پيروزي بسيار مهمي براي ما بود ولي معتقدم سرنوشت اين گروه در روز پاياني مشخص خواهد شد. نيمه نخست خيلي خوب بوديم. بعد از آن زنيت با حرکت‌هاي تاکتيکي خود وارد شد و اجازه نداد که ما بازي خودمان را انجام دهيم. به پيروزي در اين ديدار احتياج فراواني داشتيم. به همين دليل بايد از بازيکنان جوان تيمم تشکر کنم که گل‌هاي تيم را به ثمر رساندند.

استفن الشراوي گل فوق العاده زيبايي به ثمر رساند و کريستين آبياتي نيز با واکنش‌هايي که نشان داد مانع از گل خوردن روسونري شد.

آلگري در اين زمينه گفت: آبياتي واکنش‌‌ها و دفع توپ‌هاي بسيار عالي در طول ديدار از خود به نمايش گذاشت. او دروازه‌بان بسيار خوبي است و در طول 2 سال حضور من در اين تيم عملکردي عالي داشته است. همه بازيکنان ممکن است اشتباه کنند ولي اشتبا‌ه‌ دروازه‌بان‌ها بيش از سايرين به چشم مي‌آيد ولي او بسيار خوب بوده است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,597
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,916
  • بازدید ماه : 3,916
  • بازدید سال : 88,815
  • بازدید کلی : 942,101
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم