loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 214 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)
L133762434317 اقدام باورنکردنی یک زوج جوان پس از بارداری!
آدریان و اما زمانی که فهمیدند قرار است به زودی بچه دار شوند به همه اعضای خانواده تلفن زدند و این مضوع را اطلاع دادند . اما خوشحالی آنها در حدی بود که تصمیم گرفتند کاری فراتر از ایمیل و تلفن انجام دهند.

آنها خانواده و دوستان خود را دعوت کردند و سپس یک اسکن سونوگرافی  فرزند خود را به بزرگی یک صخره نشان همه دادند. این تصویر توسط یک پرژکتور بزرگ روی یک صخره ساحلی به نمایش در آمد.

0.742124001337624344 irannaz com اقدام باورنکردنی یک زوج جوان پس از بارداری!
آقای بردبری ۳۰ ساله میگوید: با کمک دوستان و خانواده و با استفاده از تجهیزات لازم این اقدام صورت گرفت. این کار حدود یک ساعت زمان برد. ما از این صحنه عکس گرفتیم و آن را روی صفحه فیس بوکی که برای فرزندمان ساخته ایم قرار دادیم.
او می گوید از زمانی که دیده است همسرش شروع به یادداشت خاطرات روزانه دوران بارداری اش کرده است تصمیم گرفته است حرکتی جالب در این زمینه برای فرزندش انجام دهد.

آنها تصمیم دارند با پس انداز کردن مقداری پول یک سونوگرافی چهار بعدی انجام داده و حرکت خلاقانه دیگرشان را روی آن پیاده کنند و گفته اند تا شروع آن کار به کسی در مورد جزئیاتش چیزی نخواهند گفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,557
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,876
  • بازدید ماه : 3,876
  • بازدید سال : 88,775
  • بازدید کلی : 942,061
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم