loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 650 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)
ر ادامه رقابت های لیگ برتر افغانستان امروز (پنچ شنبه) یک دیدار برگزار شد که تیم های سیمرغ البرز و میوند اتلان به مصاف هم رفتند.

در ادامه رقابت های لیگ برتر افغانستان یک دیدار برگزار شد که تیم های سیمرغ البرز و میوند اتلان به مصاف هم رفتند. در ادامه رقابت های لیگ برتر افغانستان یک دیدار برگزار شد که تیم های سیمرغ البرز و میوند اتلان به مصاف هم رفتند.
سمرغ البرز نماینده شمال کشور و میوند اتلان از سمت جنوب غرب افغانستان هستند.
در این بازی تیم فوتبال سیمرغ البرز توسط "ندیم" در دقیقه  25 دروازه میونداتلان را باز کرد و نیمه اول  با نیتجه 1 بر 0 به پایان رسید.
در ادامه نیمه دوم مدافع سیمرغ البرز ندیم نیز گل دوم خود و تیم اش را در دقیقه 51 به ثمر رسانید و نتیجه را 2 بر 0 کرد.
هرچند که میوند اتلانی از این نتیجه رازی نبود، نورزی در دقیقه 74 برای اتلانی ها گل زنی کرد و نتیجه را 2 ـ1 کرد.
در این بازی سیمرغ البرز با نتیجه 2 بر 1 بازی را برد و وارد فاینل شد.
سیمرغ البرز در حال به این پیروزی رسید که تیم قدرت مند طوفان  هریرود فردا همرای سپین غربازان بازی کند و هرکدام از این تیم ها فردا پیروز شود، در فینال همرای سیمرغ البرز رو برو می شود.
خبرگزاری بخدی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 799
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,118
  • بازدید ماه : 3,118
  • بازدید سال : 88,017
  • بازدید کلی : 941,303
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم