loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 510 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

alt

مسؤولان شرکت کام ایر روزچهارشنبه گفته اند که وجود رقابت های ناسالم شماری ازشرکت های هوانوردی خارجی، شرکت های داخلی را با خطررکود روبه روساخته است.

مسؤولان شرکت کام ایرگفته اند به علت همین رقابت های ناسالم، این شرکت مجبورشد تا پروازهایش را به دوبی متوقف بسازد.

مسؤولان این شرکت وزارت ترانسپورت وهوانوردی را درحل مشکلات شان با شرکت های هوانوردی خارجی به بی کفایتی متهم کرده است.

پیش ازاین پروازهای شرکت های هوانوردی داخلی به پاکستان، نیز متوقف شده اند.

مسؤولان شرکت کام ایرکه پروازهای شان را به دوبی متوقف ساخته اند، افزوده اند که برخی ازشرکت های هوانوردی خارجی درافغانستان ازسیاست دمپینگ کارمی گیرند وبا کاهش بهای تکت که حتا مصارف را تکافو نمی کند ،شرکت های داخلی را ازمیدان رقابت بیرون می کنند.

رییس شرکت کام ایر، زمری کامگارگفته است: «ما بارها ازرقابت های ناسالم شرکت های خارجی دربازارهوانوردی کشور، به وزارت ترانسپورت گفته ایم، اما هیچ کس صدای مارا نشنید تا اینکه ما به گونۀ موقتی پروازهای مان را به دوبی متوقف ساخته ایم واگر وضیعت این چنین باشد، به زودی شرکت های نوپای افغانستان ورشکست خواهند شد.»

درحال حاضردرکنارسه شرکت هوانوردی داخلی بیش ازهشت شرکت معتبرهوانوردی خارجی درافغانستان فعالیت دارند وگفته می شود که برخی از این شرکت ها ازطریق رقابت ناسالم تلاش می کنند، بازار هوانوردی افغانستان را به دست بگیرند.

این درحالی ست که شورای وزیران درنشست اخیرش به وزارت ترانسپورت وهوانوردی وظیفه داده است تا برای حل مشکلات شرکت های هوانوردی وطرح سیاست های حمایتی ازاین شرکت ها، اقدام کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,871
  • بازدید ماه : 2,871
  • بازدید سال : 87,770
  • بازدید کلی : 941,056
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم