loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 438 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
خدمات پیام کوتاه یا پیامک (SMS) از جمله خدماتی است که در ایران بیشتر برای تلفن های همراه به تلفن های همراه دیگر فراهم بوده است. پیام کوتاه یکی از فعالیت های پرسود برای شرکتهای مخابراتی محسوب می‌شود و پیش‌بینی می شود تا سال ۲۰۱۲ درآمد حاصل از این خدمات به ۶۷ میلیارد دلار در سال برسد.
اما این بار سایت رویان سافت طی معرفی یک سایت به شما عزیزان نیاز شما را در ارسال اس ام اس از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان فراهم می کند. البته امروزه بسیاری از سایت ها هستند که امکان ارسال اس ام اس را برای شما فراهم می کنند که ما فقط به یک نمونه اکتفا کرده و از دیگر دوستان خواهشمندیم که اگر سایتی جالبتر و عمومی تر از این سایت می شناسند در قسمت نظرات برای دیگر دوستان معرفی فرمایند.

در ادامه این مطلب به معرفی چند وبسایت در این زمینه می پردازیم.


تا کنون سایت های زیادی در زمینه فرستادن اس ام اس مجانی ساخته شده اند. اما امروز قصد دارم تا بهترین سایت را در زمینه فرستادن اس ام اس مجانی برای شما معرفی کنم.

وب سایت ایرانی در این زمینه:
http://www.larsashop1.ir
http://free-sms.fars-graphic.com
http://opilo.com

اما وب سایت های خارجی در مورد ارسال اس ام اس رایگان:
ClearSMS.com
GizmoSMS.com
Group2Call.com
Jaxtr.com
OhDontForget.com
SMSGupShup.com
Swaggle.mobi
pda.yahoo.com/sms/sendsms
yellowpipe.com/yis/tools/sms/send_sms.php

یکی از وب سایت هایی که در این زمینه به درستی کار کرده است و سایت http://www.talksms.com می باشد. ثبت نام در این وبسایت بسیار ساده می باشد. از امکانات این وب سایت می توانیم به گزارش دریافت اس ام اس ، اضافه کردن شماره تلفن ها و لیست دوستان ، امکان ارسال دعوت نامه برای دوستان و … . البته برای استفاده کامل و ارسال رایگان باید پروفایل خود را تکمیل کنید اعم از آپلود عکس برای پروفایل خود ارتباط از طریق فیس بوک با این وب سایت و وارد کردن رمز دریافتی از طربق مبایل. دوستان تست کنند اگر به مشکلی برخورد کردند در قسمت نظرات اعلام کنند.
و اما سایت دیگر که قصد معرفی آن را داریم سایت http://us.wadja.com می باشد. یکی از سایت ها در زمینه فرستادن اس.ام.اس ( مسیج ) مجانی در اینترنت می باشد که شما قادر خواهید بود به تمام کشورهای جهان از جمله ایران اس.ام.اس مجانی بفرستید.
کافی هست تا به آدرس زیر مراجعه کرده و وارد سایت شوید. سپس با کلیک بر روی گزینه Sign Up در سایت عضو شوید. فرم را پر کنید و آدرس ایمیل خود را دقیق وارد کنید. پس از اتمام کار یک ایمیل برای شما فرستاده خواهد شد که حاوی لینکی هست که برای فعال سازی اکانت خود لازم است روی آن کلیک کنید. از این پس میتوانید داخل سایت Wadja.com شده و با کلیک روی گزینه compose یک اس.ام.اس بنویسید و سپس از لیست کشویی به جای گزینه Email گزینه SMS را انتخاب کرده و در قسمت شماره موبایل هم، شماره موبایل کسی را که میخواهید برایش مسیج بفرستید وارد کنید. طریقه وارد کردن شماره تلفن به این صورت هست که مثلا اگر میخواهید به هر کشوری مسیج بفرستید باید اول علامت + را بنویسید که این علامت + به جای دو تا صفر اول کد کشور هست و سپس کد کشور را بنویسید. مثلا اگر میخواهید به ایران اس ام اس بفرستید اول شماره تلفن باید اینگونه شروع شود
98+
سپس بلافاصله شماره موبایل طرف را بدون وارد کردن صفر اول یا دوم شماره وارد کنید. به مثال زیر توجه فرمائید.

9370123456700+

حالا کافی هست تا روی گزینه send کلیک کنید تا مسیج شما فرستاده شود. لازم به ذکر است که شما فقط روزی می توانید 4 مسیج بفرستید و در صورتی که بخواهید اکانت در این سایت خریداری نمایید قادر به فرستادن مسیج بیشتر خواهید بود. اما برای کسانی که اینترنت دارند همان 4 دانه مسیج فکر کنم در روز کفایت کند!

اما امکانات این سایت :
ارسال sms بدون نیاز به شارژ.
امکان درج فرمهای تماس با ما از طریق SMS در وبلاگ و یا وبسایت خودتان.
امکان گفتگو یا همان چت با اس ام اس.
ذخیره کردن اس ام اس های دریافتی.
پشتیبانی از تمامی اپراتورهای موجود در جهان.
و…

پی نوشت:

یکی دیگه از سایت های ارسال پیام کوتاه رایگان که مخصوص فقط خطوط ایرانسل می باشد http://larsavpn1.in/freesms می باشد. شما فقط کافی است که ایمیل خودتون را وارد کنید تا از آخرین وب سایت ها ارسال اس ام اس رایگان به خطوط ایرانسل باخبر باشید. (این آدرس توسط دوستان در قسمت نظرات قرار داده شده و بنده شخصا امتحان نکردم).

نکته مهم: سایت wadja.com جدیدا امکانات خود را در قبال بدست آوردن امتیاز ارائه می دهد. پس لطفا در مورد ارسال نشدن اس ام اس الکی نظر ندهید.

از دوستان متین و با وقاری که وب سایت های بهتری مشناسند تقاضامندیم که در قسمت نظرات همین نوشته، به معرفی این قبیل خدمات بپردازند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 906
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,225
  • بازدید ماه : 3,225
  • بازدید سال : 88,124
  • بازدید کلی : 941,410
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم