loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 463 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

alt

مسؤولان شرکت آریانا گفته است که دادگاۀ شارجه درغیابت شرکت آریانا حکم ضبط کردن جایداد های شرکت آریانا راداده است.

مسؤولان شرکت آریانا گفته اند که براساس ادعای يک شرکت خصوصی امارات بالای شرکت آریانا وحکومت افغانستان مبنی بر مقروضیت بیش ازده میلیون دالرازاین شرکت، دادگاۀ ابتدایۀ شارجه این حکم را کرده است، درحالی که شرکت آریانا مقروض کدام شرکت امارات متحد عربی، نیست.

این مسؤولان افزوده اند که شرکت"فایننشیل ادوایزرگروپ" که هشت سال پیش به شرکت هوایی پامیرشماری ازتیاره ها رابه کرایه داده بود، درآن زمان شرکت آریانا برای انتقال زائیران حج ازشرکت پامیراین تیاره ها را به کرایه گرفته بود وحسابات آن را به شرکت پامیرپرداخته است، اما اکنون شرکت ادعاکرده است که ده میلیون وپنج صد هزاردالرحکومت

این مسؤولان فیصلۀ دادگاه را غیرقانونی می دانند و افزوده اند که آریانا طرف معامله بازرگانی این شرکت امارات، نیست.

رییس شرکت آریانا، نصیراحمد حکیمی گفته است: «ما طرف معامله نیستیم واین شرکت باما معامله نکرده است، ومطمئین هستیم که این پول راشرکت امارات ازما گرفته نخواهد توانست.»

ازسوی هم مسؤولان شرکت آریانا می افزایند که هرچند این ادعای شرکت امارات بی بنیاد است، اما به گفتۀ آنان با حکم دادگاۀ شارجه آنان مجبور شده اند که روند فروش تکت های آن لاین را، متوقف سازند.

ازسوی هم سفارت افغانستان در ابوظبی دخالتش رادرمعاملۀ بازرگانی شرکت های هوا پیمایی پامیر و"فایننشیل ادوایزرگروپ امارات" که اکنون سبب مشکلات به شرکت آریانا شده است، رد می کند.

مسؤولان این سفارت دعوای این شرکت را در بارۀ تضمین این معامله بازرگانی ازسوی سفارت افغانستان رد می کند و افزوده اند که سفارت افغانستان درامارات طرف قضیه نیست.

اما شرکت آریانا دعوای شرکت امارات را یک بازی سیاسی می داند می افزاید که دراین دعوا گفته شده است که سفارت افغانستان درامارات این معامله را تضمین کرده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 393
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,234
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,553
  • بازدید ماه : 3,553
  • بازدید سال : 88,452
  • بازدید کلی : 941,738
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم