loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 431 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
سلام دوستان یک صفحه سایت برای ارسال اس ام اس رایگان براتون ساختم که می تونید بدون هیچگونه عضویتی به تعداد نامحدود اس ام اس ارسال کنیدو حالشو ببرید
همچنین این خصوصیت رو داره که با هر شماره ای که دلتون بخواد می تونید به دوستاتون اس ام اس بدید مثلأ با شماره ی 09123456789 اس ام اس بفرستید برای هرکسی که دوست داشتید یعنی این شماره برای طرف می افته حتی می تونید بجای شماره ی یکی از دوستاتون به دوستای دیگتون اس ام اس بفرستید و سرکارشون بذارید اینم بگم که متن اس ام اس ها هیچ تبلیغاتی نداره و فقط متنی که شما می نویسید رو برای طرف ارسال می کنه

در ادامه مطلب .............
روش کارشم آسونه؛
داخل شماره فرستنده هر شماره ای که دوست داشتید مثلأ اگه شمارتون 09351234567 هستش و می خواید اس ام اسی که می فرستید با شماره خودتون ارسال بشه 98 رو قبل از 935 میذارید یعنی صفرم پاک کنید کلأ به این شکل 989351234567 بنویسید

شماره گیرنده هم به همین شکل یعنی 98 قبل از شمارش قرار بدید مثلأ شماره طرف 09383333333 هستش شما باید 9893833333333 بنویسید

داخل اون کادر بزرگم متن پیامتون رو بنویسید

کد امنیتی هم بنویسید داخل کادر زیرش و در آخر ارسال (سند) رو بزنید

خب این صفحه اس ام اس رایگان رو اگه دقت کنید در قسمت بالای سایت گذاشتم که اگه روش کلیک کنید وارد سایت میشه و اینم آدرس اون صفحه ی ارسال اس ام اس رایگان :
ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان - پنل رایگان


http://www.222sms.com/

سایت اصلاح شد ! بکس لطفا اعتراض نکنند ...
فقط زیاده روی نکنید که سرور بپوکه
اینم بگم که این ترفند رو با قیمت 10 تومن تو روم ها دارن میفروشن!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,739
  • بازدید ماه : 2,739
  • بازدید سال : 87,638
  • بازدید کلی : 940,924
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم