loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 396 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)
کاپيتان تيم فوتبال ليورپول گفته تا پايان دوران بازيگري خود در آنفيلد مي‌ماند. به گزارش خبرگزاري مهر، "استيون جرارد" پيش از اين در سال 2004 فرصت حضور در چلسي را ناديده گرفته و در ليورپول مانده است. اين هافبک 32 ساله در گفتگو با "فوتبال فوکوس" اظهار داشت: به هيچ وجه از ماندنم پشيمان نيستم. از حضور در ليورپول خوشحالم و بايد بگويم به تيمم عشق مي‌ورزم. من در ليورپول متولد شدم و يک هوادار ليورپول هستم. بازي کردن در اينجا براي من معني بسياري مي‌دهد. جرارد در نوامبر 1998 براي نخستين بار با پيراهن ليورپول به ميدان رفت و تا به حال نزديک به 600 بار با پيراهن اين تيم به ميدان رفته است. اين بازيکن اگرچه تا به حال با پيراهن اين تيم قهرمان رقابت‌هاي ليگ برتر نشده اما قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا، جام‌هاي حذفي و اتحاديه انگليس، جام يوفا و سوپرجام يوفا را در کارنامه دارد. جرارد در ادامه گفت: من در زمين‌هاي فوتبال بسياري از نقاط جهان بازي کرده‌ام. اما وقتي در آنفيلد بازي مي‌کني نمي‌تواني بر همهمه ''You''ll Never Walk Alone'' (هرگز تنها خواهي ماند) غلبه کني!
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,000
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,319
  • بازدید ماه : 3,319
  • بازدید سال : 88,218
  • بازدید کلی : 941,504
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم