loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 469 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

alt

وزارت امور داخله روز پنج شنبه گفته است که محمد کمین و امیر گُل، فرماندهان پیشین پولیس ولسوالی بغلان مرکزی، به زودی گرفتار خواهند شد.

وزارت امورداخله افزوده است که تلاش ها برای گرفتاری این دو تن به گونۀ جدی آغاز شده اند و آنان پس از گرفتار شدن، به نهاد های عدلی و قانونی سپرده خواهند شد.

محمد کمین و امیر گُل دو فرماندۀ پیشین پولیس ولسوالی بغلان مرکزی متهم به کشتن سه سرباز ارتش ملی، سرکشی از قانون و زورگویی هستند که از سوی ریاست جمهوری برکنار شده اند و پس از آن در برابر نیروهای امنیتی ایستادند.

وزارت امور داخله دو شب پیش عملیاتی را برای بازداشت آنان براه انداخت، بنا بر گفته های مقام های این وزارت، افراد مسلح غیر مسؤول دیگر نیز به پشتیبانی از محمد کمین، با پولیس درگیر شدند.

در همین حال وزارت امور داخله تاکید ورزیده است که در این رویداد چهار تن از افراد مسلح غیر مسؤول که از محمد کمین پشتیبانی می کردند، کشته شدند و یک پولیس زخم برداشته است.

سخنگوی وزارت امور داخله، صدیق صدیقی گفت:« هیچ کسی نمیتواند که از قانون سر کشی کند، آنان با برخورد جدی نیروهای پولیس روبرو خواهند شد و این دوتن که متهم به مختل ساختن اوضاع امنیتی درساحه استند، بزودی بازداشت خواهند شد.»

وزارت امورداخله، محمد کمین و امیر گُل فرماندهان پیشین پولیس ولسوالی بغلان مرکزی را به مختل ساختن اوضاع امنیتی در این ولسوالی متهم می داند، پیش از این، گزارش هایی هم پخش شده اند که محمد کمین به کشتن سه افسر ارتش ملی به روز عرفه امسال نیز متهم است.

وزارت های امور داخله و دفاع ملی گفته اند که، اگر این اتهام بر فرماندۀ کمین ثابت گردد، وی باید به کیفر سخت برسد.

این در حالی ست که، وزارت امور داخله گفته است که، محمد کمین فرماندۀ پولیس و امیرگُل فرماندۀ پولیس نظم عامۀ ولسوالی بغلان مرکزی را یک هفتۀ پیش برکنار کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,348
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,667
  • بازدید ماه : 3,667
  • بازدید سال : 88,566
  • بازدید کلی : 941,852
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم