loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 318 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

سیتنا: سایت “تارنماهای مفید ایرانی” یا همان پیوندها (peyvandha.ir) بعد از سایت هایی چون گوگل، یاهو و بلاگفا پربازدیدترین سایت در ایران بوده و در رتبه بندی کشوری الکسا، مقام چهارم را دارد!؟

آیا می‌دانید؛ این سایت با شعار زیبای “پیوندها متعلق به همه ایرانیان است و در آن هزاران تارنمای مفید ایرانی به کاربران ایرانی و علاقمندان ایران در سراسر جهان معرفی می‌شود” و ارائه خدمات وعده داده شده توانست تا امروز رتبه جهانی ۴۲۱ را در سایت آلکسا به خود اختصاص دهد!؟

آیا می‌دانید؛ بر اساس آمار آلسکا، رتبه این سایت در انگلیس ۱۵۱۳ و در آمریکا ۱۴۵۱۲ می‌باشد؟!

آیا می‌دانید؛ تا امروز ۱۲۶۹ سایت، به پیوندها دات آی آر پیوند داده اند!؟

آیا می‌دانید؛ ۱۰۰% کاربران ایرانی اینترنت حداقل یکبار با این سایت روبرو شده اند! این خصوصیتی است که سایت بلاگفا با اینکه رتبه سوم کشوری را دارد چنین ویژگی را دارا نیست!

آیا می دانید؛ این سایت در بیشتر اوقات، بی آنکه شما وارد سایت فیلتر شده ای شوید ، برایتان باز می شود؟ آنهم به شکل کاملاً اجباری؟! (البته به جز کلیک کردن بر روی آدرس های فیلتر شده که طبعاً باید تماشای این سایت را پذیرا باشید)

رتبه این سایت محبوب در گوگل ۴ می‌باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد در تاریخ 1391/09/29 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

09397833532


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,536
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,855
  • بازدید ماه : 3,855
  • بازدید سال : 88,754
  • بازدید کلی : 942,040
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم