loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 263 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

تیم والیبال سری لانکا در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا به نخستین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران ، دوتیم سری لانکا و افغانستان از ساعت 14 امروز جمعه در بازی های گروه دوم شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا به مصاف هم رفتند که سری لانکا در سه ست متوالی افغانستان را شکست داد.
جوانان افغانستان در این دیداربا امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 17در برابر سری لانکا شکست را پذیرا شدند تا دومین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کنند.
بدین ترتیب در پایان روز دوم دور مقدماتی و در گروه دوم این رقابت ها، ژاپن با شش امتیاز صدرنشین است. تیم های تایلند و سری لانکا با سه امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند. تیم والیبال جوانان افغانستان نیز با صفر امتیاز در مکان چهارم است و امید خود را برای صعود به جمع هشت تیم برتر از دست داده است.افغانستان باید فردا شنبه در سالن سه هزار نفری آهندوست شهر ارومیه  در مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی جاپان برود افغانستان که عملا شانس حضور در مرحله بعد را از دست داده در تلاش است تا توانایی های خود را در بازی مقابل تیم قدرتمند جاپان بالا ببرد . با وجود اینکه افغانستان اولین حضورش را در این دوره از رقابت ها تجربه میکند اما با این بازی های که انجام داده آینده درخشانی در انتظار آنان است که اگر مسئولین والیبال افغانستان در خواب غفلت نباشد و از این بعد در تلاش پیشرفت این ورزش و کمک به این ورزشکاران و در فکر محیاکردن امکانات برای این ورزشکاران باشد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,654
  • بازدید ماه : 2,654
  • بازدید سال : 87,553
  • بازدید کلی : 940,839
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم