loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 465 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
ژوزه مورينيو پس از پيروزي 4 بر يک مقابل آلکويانو در ديدارهاي جام حذفي اسپانيا گفت که تيمش رقابت‌هاي کوپا دل ري را دست کم‌ نمي‌گيرد.

به گزارش فارس،کريم بنزما در اين بازي دوبار گلزني کردو کاکا و رودريگز نيز نام خود را در فهرست گلزنان رئال ثبت کردند. تنها بازيکناني که در ترکيب تيم نسبت به آخرين بازي لاليگا دست نخورده بودند مايکل اسين و رافائل واران بودند.

مورينيو پس از اين پيروزي گفت: براي خنده وارد اين مسابقات نشده‌ايم. رقابت‌هاي کوپا دل ري را دوست داريم و نمي‌خواهيم مثل دوره گذشته اشتباهاتمان به ثبت برسد. کارمان را انجام داديم و آلکويانو هم بازي خودش را به نمايش گذاشت.

وي ادامه داد: آنها براي اين مسابقه آماده بودند و با جديت بازي مي‌کردند. آلکويانو بازيکنان خوبي داشت و به نظر مي‌رسيد مربي خوبي هدايت اين تيم را در دست دارد، زيرا به همان خوبي که فکرش را مي‌کردم بازي کردند.

سرمربي 49 ساله قوهاي سفيد همچنين به انتقادهاي اخيري که در مطبوعات اسپانيا از وي براي استفاده کم از بازيکنان تعليم ديده در آکادمي مي‌شود، پاسخ داد.

مورينيو در اين باره گفت: به دنبال تعادلي ميان تيم اول و آکادمي هستم. ناچو در دفاع چپ يک گزينه است اما او هرگز در دفاع مياني بازي نمي‌کند. او آينده درخشاني در دفاع چپ دارد.

مورينيو اضافه کرد: من بازيکناني مي‌خواهم که تمام عمر براي مادريد بازي کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,566
  • بازدید ماه : 2,566
  • بازدید سال : 87,465
  • بازدید کلی : 940,751
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم