loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 423 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)
 
فوتبال دختران افغانستان در مرحله گروهی در مسابقه اول خودش مقابل مالدیو با نتجه 1 بر 1 مساوی شد . افغانستان در بازی دومش خوش درخشید و تیم پاکستان را با نتجه 4 بر صفر در هم کوبید افغانستان در بازی سومی آخرین بازی در مرحله گروهی مقابل نپال قرار گرفت و از این تیم شکست سختی را متحمل شد و نتجه را با حساب 7 بر 1 به نپال واگذار کرد تنها یگ بازی از مرحله گروهی میان پاکستان و مالدیو باقی مانده بود با وجود اینکه افغانستان گل کمتر نسبت به مالدو در این مسابقات دریافت کرده بود شانس بیشتر حضور در مرحله نیمه نهایی را نسبت به مالدیو داشت با وجود این افغانستان در انتظار ختم بازی مالدیو با پاکستان بود تا چه نتجه از این بازی بدست می آید در ختم بازی پاکستان و مالدیو این پاکستان بود که مالدیو را درهم کوبید و با 3 گل مقابل مالدیو پیروز شد تیم فوتبال دختران افغانستان که برای تشویق تیم پاکستان به ورزشگاه حضور یافته بود بعد از ختم این بازی بسیار خوشحال شدند از سعود به مرحله نیمه نهایی . تعدادی از بازیکنان افغانستان را دخترانی تشکیل میدهد که در اروپا بازی میکند و در خارج از افغانستان ساکن هستند اگر هماهنگی بیشتر میان این بازیکنان باشد بیشک میتواند بازی خوبی را زا خود به نمایش بگذارد . بهر حال باید منتظر بازی افغانستان در نیمه نهایی مقابل تیم قدرتمند هندوستان باشیم این بازی در 14 سپتمبر برگزار خواهد شد
تیم ملی فوتبال دختران افغانستان در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا در مرحله گروهی با یگ مساوی یگ برد و یگ شکست توانست با تفاضل گل بیشتر نسبت به سایر رقیبانش در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم همراه نپال تیم اول گروه ب به مرحله نیمه نهایی سعود کرد افغانستان باید 14 سپتمبر روز جمعه ساعت 7:30 صبح  با تیم اول گروپ الف یعنی هندوستان برود و نپال به عنوان تیم اول گروه ب باید مقابل سریلانکا تیم دوم گروه الف مسابقه دهد . در این دوره از رقابت ها 8 تیم در دو گروه چهار تیمی در مرکز کشور سریلانکا در حال برگزاری هست 
یگ بار دیگر راه یابی تیم فوتبال بانوان افغانستان را به مرحله نیمه نهایی فوتبال دختران قهرمانی جنوب آسیا در سریلانکا تبریگ میگویم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,461
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,780
  • بازدید ماه : 3,780
  • بازدید سال : 88,679
  • بازدید کلی : 941,965
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم