loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 363 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

alt

نمایندۀ بادغیس درمجلس نماینده گان، محمد موسی جناب روز شنبه ادعا می کند که فرمانده پولیس این ولایت بر سه زن پولیس تجاوز کرده است.

درهمین حال تصویری که در اختیار طلوع نیوز قرار گرفته است، یک زن ادعا می کند که فرمانده پولیس بادغیس بر وی تجاوز کرده است.

ازسوی دیگر فرمانده پولیس بادغیس، عبدالجبار صالح در یک تماس تلفونی با طلوع نیوز این ادعا ها را رد میکند.

عضوی مجلس نماینده گان، محمد موسی جناب می افزاید که رییس جمهورپس از این رویداد به وزارت امور داخله دستورداد تا دراین باره اقدام کند اما تاکنون به این رویدا رسیده گی نشده است.

نماینده مردم بادغیس در مجلس نماینده گان، محمد موسی جناب، گفته است که :« قومندان امنیۀ بادغیس آقای جبار بر سه ساتنمن زن تجاوز کرده است این رویداد را من به رییس جمهور کرزی نیز گفته ام، رییس جمهور به وزرات امور داخله دستور داد تا این قومندان امنیۀ را تبدیل کند، اما وزارت امور داخله به این موضوع توجه نکرده هنوز هم آقا جبار قومندان امنیۀ این ولایت می باشد.»

از سوی دیگر از میان این بانوان یک تن شان ادعا میکند که بر وی از سوی فرمانده پولیس بادغیس، عبدالجبار صالح تجاوز شده است.

خانم گفته است که:« آقای جبار قومندان امنیۀ این ولایت به گونۀ اجباری بالایم تجاوز کرده است، این رویداد دروغ نیست من این حقیقت را حاضر هستم در پیش همۀ مردم بگویم.»

اما فرمانده پولیس بادغیس،عبدالجبار صالح این گفته ها رد میکند.

فرمانده پولیس بادغیس، عبدالجبار صالح گفته است که :« این گفته ها بی بنیاد می باشد، من اصلآ چنین کاری را انجام نه داده ام و هیچ نیاز هم نیست که بیشتر ازاین برای شما معلومات بدهم.»

خواستیم که در این باره نظر وزارت امور داخله را نیز داشته باشیم اما وزارت امورداخله از هر گونه ابراز نظر در این باره خود داری کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 377
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 960
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,279
  • بازدید ماه : 3,279
  • بازدید سال : 88,178
  • بازدید کلی : 941,464
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم