loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 358 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)
 
رحیم یوسفی با اذعان این مطلب که تشویق و حمایت های مسئولین ورزش افغانستان، موجب افزایش انگیزه و افزایش سطح ارتقاء و پیشرفت این ورزشکاران خواهد شد، تصریح نمود: جودو کاران مهاجر مقیم ایران تا کنون هیچ گونه پولی را به عنوان در آمد و دستمزد دریافت ننموده اند و هیچ گونه پشتیبانی مالی را نداشته و تا کنون نیز هزینه های احتمالی را در این رشته خودشان متقبل شده اند.

وی در تکمیل مطلب فوق افزود: ما در حال حاضر برای ورود به لیگ برتر ایران دو میلیون تومان و برای ورود به جام حذفی آن 500هزارتومان نیاز داریم.

وی در خاتمه از کمیته المپیک و تجار کشورمان خواست تا در زمینه حل مشکل مالی این تیم را یاری رسانند تا این جودوکاران بتوانند در آینده ای نزدیک برای افغانستان عزیز افتخار کسب کنند.

گفتنی است که سوم  عقرب(آبان) سال روان لیگ برتر جودوی ایران آغاز می شود.

اسامی چند تن از جودوکاران مدال آوران مقیم جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل می باشد:

عبدالکریم اچکزای قهرمان چندین دوره مسابقه در ایران، عبدالواحد حسینی قهرمان آسیا، عبدالحمید بیک زاده قهرمان کشوری، اسداله تاجیک مقام سوم آسیا و حیدر تاجیک، علیرضا جعفری، سید رضا موسوی، شاه محمدرسولی، مسافر میرزایی، عبدالعظیم جعفری، محمدحسین جعفری، علی اسماعیلی، سیدعلی احسانی، ذبیح مرادی، عبداله جعفری، رحمان احمدی، باقر احمدی، یارمحمد تاجیک، سیدمهدی احسانی، سیدمصطفی حسینی، ناصر مرادی، داود میرزایی، مرتضی عیوق، علی راداخلاقی، محمد ابراهیمی، سیدجواد حسینی.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,346
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,665
  • بازدید ماه : 3,665
  • بازدید سال : 88,564
  • بازدید کلی : 941,850
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم