loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 1119 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)
                                                   


 عکس   دانلود آهنگ بی کلام شاد عروسی مبارک باد

رقص بابا کرم یکی از قدیمی ترین رقص ها به شمار می‌رود که اصطلاحا به آن رقص کوچه بازاری نیز گفته می‌شود. این آهنگ تقریبا در تمام مجالس عروسی مرسوم است و هنوز هم مانند گذشته محبوبیت خود را حفظ کرده است. از این رو این سایت باز هم در اقدامی خالصانه تصمیم به انتشار آهنگ بدون کلام مبارک باد یا همان بابا کرم خودمان گرفت. امید است مورد پسند دوستداران و کاربران محترم سایت قرار گیرد.


Mobarak Bad (Baba Karam) | Size: 7 MB | Direct Link


 عکس   دانلود آهنگ بی کلام شاد عروسی مبارک باد دانلود با لینک مستقیم و حجم ۶٫۸ مگابایت
 عکس   دانلود آهنگ بی کلام شاد عروسی مبارک باد پسورد فایل: www.3sotdownload.com


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 535
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,854
  • بازدید ماه : 2,854
  • بازدید سال : 87,753
  • بازدید کلی : 941,039
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم