loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 303 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)


دلنوشته های تنهایی

دلنوشته های تنهایی شهریور ۹۱ – سری اول

 
 
 

گراهام عزیز !
تلفنی که زنگ نمی خورد که نیازی به اختراع نداشت !!
حوصله ات سر رفته بود ؟
” چسب ِ قلبــــــــــ ” اختراع می کردی ؛ می چسباندیم
روی این ترک های قلبــــــ ِ صاحب مرده ـمان و غصه ی زنگ نخوردن ِ تلفنی
که اختراعش نکرده ای را نمی خوردیم !!
ساده بگویم گراهام بل عزیـــز !
حال ِ این روزهای مرا ، تــو هم مقصری ..
.
.
.
مــــــــــــدتـهـاســـــــــــــــت . . .

نـه بـــــــــه آمـــدن کـسـی دلـخـوشــــــــــــم ،

نـه از رفـتــــــــــــن کـسـی دلـگـیـــــــــــــــــر ؛

بـی کـسـی هـم عـالـمـــــــــــی دارد . . . !!!
.
.
.
پیش خودت میگی
اصلا به جهنم که زنگ نزد لیاقت نداره که
پیش خودت میگی من که عمرا بهش مسیج بدم
یا اینکه کلی تحمل میکنی که مثلا عین خیالت نیست
اما به خودت که نمیتونی دروغ بگی
آره عزیزم دلت براش تنگ شده پس این بار تو کوتاه بیا
.
.
.
هـزار بـار دیـگـر هـم کـه از شـانـه ای بـه شـانـه دیـگـر بـغـلـتـی

ایـن شـبـــ صـبـح نـمـیـشـود ،

وقتــی دلـــتـــ گـرفـتـه بـاشـــد…!!! :(
.
.
.
ڪـ_آش مے توـآنستمـ بــآ نـآخـُـטּ ـهــآیم قلبتـ رـآ

غــرورتـ رـآ

مردـآـטּگے اَتـ رـآ ،

پــآره ڪنمـ

تــــآ تـُـ ـهم ڪمے درد بڪشے

اَز زنـــآـטּـگے اَم .
.
.
.
مـن فــرامــوش نـکـــرده ام …
مــن از نـهــایــتِ درد…
بـه بـــی حـســـی رسـیـــده ام… !!
.
.
.
آدم هیــچی نـداشتـه باشـه ،

ولـی بـی همـه چیـــز نبـاشـه !!
.
.
.
روزی بودنم آرزو میشود که من دیگر نیستم
آن روز جای من خوب است و حال تو خراب . . .!
.
.
.
این روزها بایــــــــــدی در کار نیست!
هـر چه هست شـایــــــد است ..
.
.
.
حکایت رفاقت من با تو
حکایت ” قهوه” ایست که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم…
که با هر جرعه اش بسیار اندیشیدم
این طعم رو دوست دارم یا نه؟!
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن
که انتظار تموم شدنش را نداشتم!
و تمام که شد فهمیدم
باز هم قهوه میخواهم…حتی تلخ تلخ !!
.
.
.
خــــدایـــا

تمـــــــام خنــــده هــــــ ــاے تـــلخ امروزم را مے دهـــــــم

یکـــــ ـــے از گریــ ــهـــ هــــــــاے شیــرین کودکــ ـــے ام را پــــس بــــــده
.
.
.
گاهی آدم یه جمله هایی رو میخونه یه نفس عمیق پشتش میکشه و توی یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمش..
.
.
.
اینجا زمین است.ساعت به وقت انسانیت خواب است عجب موجود سخت جانیست دل….
هزار بار تنگ میشود. میشکند. میسوزد. میمیرد ولی باز هم میتپد
.
.
.
دیگــر قـــاصِـدک هــا
بـِـه دَستـــ مـــا نِـمیرسنــد! چـــون شَــرم دارنــد
پِیغــــام چَنــد نَفــــر را
بـِــه یـــک مَقصـــد بِبـــَـــرنـــد!!
.
.
.
آدم ها زود پشیمان میشوند… !
گاهی از گفته هایشان، گاهی از نگفته هایشان…
گاهی از گفتن نگفتنی هایشان و گاهــــــــــــــــی هم از نگفتن گفتنی هایشـــــــان…
.
.
.
ای خدا windows دل را باز کن!
یک print از رحمتت اغاز کن!
option غم را خدایا off کن!
فایل اشکم را خدایا Run مکن!
نام تو password درهای بهشت!
ادرس Email سایت سرنوشت! ای خدا حرف دلم را با کی زنم!
Help میخوام که F1 میزنم! refresh این دل به الطاف تو است!
Save انعامش در این سال نو است!
با Clear کردن ذهن از گناه ! ما به تو می اوریم عذر و پناه!
ای خدا این کهنه دل را Format نما! از خدا و قران مکن ما را جدا! امین! پیشاپیش سال نو را به شما دوستان عزیز در این پیج تبریک عرض میکنم!
.
.
.
متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که … تو را فرو بریزند…! تا تو را انکار کنند…! تا از رویـــت رد شـــوند.
.
.
.
این روزها احساس می کنم ..
وقتی می نویسم خدا چشمهایش را می گیرد ..
و وقتی می خوانم گوشهایش را..
صادقانه بگویم،فکر می کنم..
خدا هم از سادگی من و حرفهای تکراری ام خسته شده است…
.
.
.
همیشه احساس های واقعی درمفاهیم کلامی نیست

گاهی یک نگــــــاه

گاهی یک شاخه گــــــل

گاهی یک بوســــه

گاهی حتی یکـــ …
.
.
.
آدم است دیگر
احمق است
گاهی دلش تنگ می شود
حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی
شماره ات را بگیرد صدایت را بشنود:………
مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترک مورد نظر خودش است!!
.
.
.
پرسیدند:دوستش داری؟
گفتم بله:دنیای من است
گفتند:دوستت دارد؟
گفتم:تنها سئوال من است.
.
.
.
تجربه ثابت کرده اووونی که رفته ، یه رووزی برمیگرده ولی درست اون موقعی که دیگه منتظرش نیستی..
.
.
.
من در جایی زندگی میکنم که دویدن سهم کسانی است که نمی رسند ،و رسیدن حق کسانی که نمی دوند.
.
.
.
بعضی زخمها هست .. که هر روز صبح ، باید روشونُ باز کنی ، نمک بپاشی ! تا یادت نره .. دیگه سراغ ِ بعضی آدما نبــــــــاید رفت
.
.
.
این روزها گویی انسان ها بیشتر به دست هم پیر میشوند تا به پای هم !
.
.
.
هیچ وقت کاری نکن که از چشمم بیفتی….. چون دیگه مثل قبل نمیبینمت….. حس تنفر قوی تر از عشقه…
.
.
.
گاهی خدا درها را می بندد و پنجره ها را قفل می کند، زیباست که فکر کنیم شاید بیرون طوفانیست…
.
.
.
رفاقت مثل آدم برفی میمونه،

درست کردنش راحت؛ اما نگه داشتنش سخت!
.
.
.
خدایا ؛ کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده

تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری . . .
.
.
.
رنگین کمان برای کسی است که تا آخرش زیر باران بایستد.
.
.
.
در روزگـــاریــ کهــ گرگــــ هـــا در بیــابانــ

از سگهـــا رشوهــ میگیرند…

و کلاغانــ با مترسکــانـــ تبانی میکنند..

از وفای انسانــ هـا چهــ اعتباریستــــ ..!!
.
.
.
خـــداجـــــــــون دمــت گــــــــــــرم
ما رو دیگه بفرست مرحله ی بعد

آخه این مـــــرحــله هـــمش غــــــــوله
.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,704
  • بازدید ماه : 2,704
  • بازدید سال : 87,603
  • بازدید کلی : 940,889
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم