loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 883 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه سری هفتم SMS Lovely

 اس ام اس های عاشقانه سری هفتم SMS Lovely


بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است ، وقتی که به " تو " نگاه میکنم . . .


چشمهایت زمین سبز محبت بود و من قانون جاذبه اش را وقتی فهمیدم که سیب سرخ دلم افتاد . . .


طعم اولین هم آغوشی با تو را حتی در بهشت هم نمیتوانم تجربه کنم . . .
زمین به کنار . . . !


با هیچ مزه ای عوض نمی کنم نمک چهره ات را !
ولی متعجبم از شیرینی لبانت در این شوره زار !


دلم می خواهد نامت را صدا کنم ! یک طور دیگر !
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد !
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم !
دلم می خواهد نامت را صدا کنم !
یک طور که دلت قرص شود که من هستم !
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی . . .


گاهی شنیدن صدای قلبِ کسی که دوستش داری ، زیباترین موسیقی دنیاست . . . !


ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم . . .


صدایت شنیدن دارد وقتی که می گویی : جانم . . .


او که هست ؛
لحظاتی هست ؛ که تو شاید رمانتیکِ فانتزی اش را برای خودتان ساخته باشی . . .
ازهمان هایی که همیشه نمیتوانی داشته باشی اش !
او که باشد ، همه اش را می بخشی به او! همه ی همه اش را می ریزی به پایش !
مست می شوی ، محو می شوی ؛ انگار یکی می شوید . . .


می خواهم به هر آنچه لمس نگاه تو را دارد ، جانانه مبتلا شوم . . .


دیکتاتور تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند . . . !


در عجبم از کار خدا !
تو را آفریده و انتظار یکتا پرستی دارد از من . . . !


قشنگ نازنین من که تو باشی ، دیگر از هیچ نگاه هراسانی ؛ هراس ندارم . . .


دیگر از این همه هیچ ، مکدر نمی شوم و دل قشنگ دوست داشتن را سر مشق تمام دل ها می کنم . . .


تو را در روزگاری دوست دارم که نمی دانند عشق چیست . . . !


دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری " خاص " که دیگران نمیتوانند ، تو را " دوست " دارم . . .


تا تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستانها هم برفی بود . . . !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,356
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,675
  • بازدید ماه : 3,675
  • بازدید سال : 88,574
  • بازدید کلی : 941,860
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم