loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 429 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
1- به نیمه پر لیوان نگاه کنید:
مثبت‌اندیش بودن 9 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.


2- عشق حقیقی را پیدا کنید:
ازدواج کردن با شخصی که واقعا او را دوست می‌داریم بدون آنکه طلاقی در کار باشد 7 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.

3- مذهبی باشید:
افرادی که گرایشات مذهبی دارند و به خداوند اعتقاد پیدا می‌کنند 7 سال بر طول عمرشان افزوده می‌شود.

4- مسواک بزنید:
داشتن دهان و دندانی سالم باعث می‌شود شما قلب سالمی داشته باشید و به دیابت هم مبتلا نشوید. دهان و دندان سالم 6 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.

5- رابطه جنسی خوب داشته باشید:
رابطه خوب جنسی احتمال ابتلا به ناراحتی‌های قلبی را کم کرده و 4 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.

6- ورزش کنید:
ورزش باعث سلامت جسم و روان شده و 4 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.

7- روابط خوب اجتماعی برقرار کنید:
داشتن روابط خوب اجتماعی از بروز استرس پیشگیری می‌کند و 4 سال بر طول عمر شما اضافه می‌کند.

8- مدیتیشن انجام دهید:
مدیتیشن سبب آرامش و دوری شما از استرس‌های روزانه می‌شود و در ضمن در کاهش فشارخون موثر است و 3 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
9- حیوان‌ خانگی پرورش دهید:
داشتن یک حیوان خانگی به کاهش فشارخون و سلامت قلب کمک کرده و 2 سال بر عمر شما می‌افزاید.

10- صبحانه بخورید:
خوردن صبحانه کامل به شما انرژی کافی می‌دهد و از چاقی پیشگیری می‌کند و می‌تواند بین یک تا 3 سال بر عمر شما بیفزاید.
11- بخندید:
خندیدن سبب افزایش آرامش و کاهش استرس شده و یک سال بر عمر شما می‌افزاید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 167
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,638
  • بازدید ماه : 2,638
  • بازدید سال : 87,537
  • بازدید کلی : 940,823
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم