loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 399 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)
در ادامه پيکارهاي هفته هفتم ليگ برتر انگليس، منچستريونايتد در ورزشگاه سنت‌جيمز پارک مقابل نيوکاسل قرار گرفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه 3 بر صفر درهم بکوبد.

به گزارش فارس،در اين بازي مهاجمان منچستريونايتد در نقش سازنده گل ظاهر شدند تا مدافعين اقدام به گلزني کنند.

جاني اونز در دقيقه 8 روي پاس ارسالي روبين فان‌پرسي گل اول بازي را به ثمر رساند و در ادامه وين روني با دو پاس گل زمينه‌ساز گلزني پاتريس اورا در دقيقه 16 و تام کلورلي در دقيقه 71 شد.

شياطين سرخ با اين پيروزي 15 امتيازي شدند و جايگاه دوم ليگ برتر را از سيتي به دليل تفاضل بهتر پس گرفتند.

در ديگر بازي ليورپول در آنفيلد بارديگر متوقف شد تا همچنان عملکرد ناموفقي در اين فصل و در ورزشگاه خانگي خود داشته باشد. اين تيم در ديدار با استوک سيتي به نتيجه تساوي بدون گل رضايت داد.

*نتايج ساير بازي‌ها به شرح زير است:

ساوتهمپتون 2 - فولام 2

گل‌ها: فونته 4 و 90 براي ساوتهمپتون، هويولد گل به خودي 69، ريچاردسون 88 براي فولام

تاتنهام 2 - استون ويلا صفر

گل‌ها: کائولکر 58 و لنون 67
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,070
  • بازدید ماه : 3,070
  • بازدید سال : 87,969
  • بازدید کلی : 941,255
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم