loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 393 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
این همه از سرم زیاده است

ای همه ی زنهایی که حتا نمی شناسمتان!

برای اینکه پیر دختر نشوید ازدواج نکنید

حتا برای اینکه عشق تان را در دلی جا کنید

یا عشق َ ش را از آن خود کنید

فقط برای این ازدواج کنید که پسرتان هفده ساله شود

پلیور راه راه آبی اش را بپوشد

و به قصد تفریح آخر هفته ، با شما خداحافظی کند

وقتی توانستید صدایتان را گریم کنید اما نگاهتان را نه !

جوان رعنای تان خودش می فهمد که شانه اش آنقدر بزرگ شده

که پناهگاه بغض تان شود .

ازدواج کنید ! مادر شوید ! و اصلن به حرف پسرتان گوش ندهید که می گوید :

مامان تو برای هر ازدواجی حیف بودی !

فقط به این حرفش فخر بفروشید که می گوید :

فقط اگر دختری مثل تو پیدا کنم !

شما هم به او از ته دل بخندید

که هان پسر ! همه ی پسرها به مادرشان همین را می گویند

و باز او شما را سر ذوق آورد :

کی گفته ؟ والا من هیشکی رو نمیشناسم بخواد با دختری عین مادرش ازدواج کنه !

.....

مگر یک زن از زندگی اش چه می خواهد ؟

*دختری که موقع نماز کنارش بنشیند و سر هر سجده نوازشش کند.

*پسری که کسی مثل مادرش را بخواهد .

*و همسری که با اینکه همیشه نیست اما بدون زنش زبانم لال بمیرد .

....

برای اینکه یک پلیور راه راه آبی، از اولین حراج زمستانی ، برای پسر جوان تان بخرید ، ازدواج کنید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,760
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,079
  • بازدید ماه : 4,079
  • بازدید سال : 88,978
  • بازدید کلی : 942,264
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم