loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 378 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

گزارش ها از ولایت هرات در غرب کشور حاکی است که شب گذشته (یکشنبه) افراد ناشناس، فرزند شاروال سابق این ولایت را اختطاف کردند.
محمد رفیق مجددی، شاروال سابق ولایت هرات و پدر فرد اختطاف شده، به خبرگزاری بخدی گفت که با هیچ فرد یا گروهی خصومت شخصی ندارد.

گزارش ها از ولایت هرات در غرب کشور حاکی است که افراد ناشناس، فرزند شاروال سابق این ولایت را اختطاف کردند. گزارش ها از ولایت هرات در غرب کشور حاکی است که افراد ناشناس، فرزند شاروال سابق این ولایت را اختطاف کردند.
میرویس مجددی، فرزند بزرگ شاروال سابق هرات روز گذشته از داخل منزلش واقع در سرک 64 متره شهر هرات اختطاف شده است.
پدر میرویس می گوید که تا کنون هیچ اطلاعی از سرنوشت فرزندش ندارد.
هرات از ولایت های نسبتا امن کشور است، اما وجود گروه های مسلح غیر مسوول و باندهای آدم ربایی، نگرانی شماری از باشندگان این ولایت را بر انگیخته است.
هرات در جریان چند ماه اخیر بیشترین آمار اختطاف را در میان ولایات زون غرب کشور به خود اختصاص داده است.
با این حال، عبدالحمید حمیدی، آمر امنیت قوماندانی امنیه هرات با تایید این رویداد گفت: "در حال حاضر نمی توان ادعا کرد که این یک واقعه آدم ربایی است."
آقای حمیدی افزود که تحقیقات ماموران پولیس در این زمینه آغاز شده است.
تاکنون فرد یا گروهی مسوولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.
آدم ربایی در هرات از بزرگترین چالش های امنیتی در این ولایت به شمار می رود.
اخیرا افزایش آمار آدم ربایی در ولایت هرات واکنش های تند شماری از باشندگان این ولایت را به همراه داشته است.
وزارت امور داخله نیز به منظور مقابله با پدیده آدم ربایی در هرات، قطعه جدید امنیتی "مبارزه با آدم ربایی" را ایجاد کرده است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 183
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,397
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,716
  • بازدید ماه : 3,716
  • بازدید سال : 88,615
  • بازدید کلی : 941,901
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم