loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 379 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)
در حالي که کمتر از 2 ساعت ديگر تا شروع ديدار ال کلاسيکو باقي مانده، درنظر داريم تا آخرين اخبار از حاشيه هاي اين بازي را با شما در جريان بگذاريم.
کاروان ورزشي رئال مادريد در ساعت 11 صبح به وقت اروپا (ساعت 12.30 تهران)، فرودگاه باراخاس مادريد را به مقصد بارسلونا ترک کرد و يک ساعت بعد وارد فرودگاه ال پرات شهر بارسلونا شد.

آخرين جلسه تمريني بارسلونا هم ساعت 11.30به وقت اروپا(ساعت 13 به وقت ايران) در کمپ تمريني اين تيم آغاز شد.ب عد از آن بارسايي ها در هتلي درنزديکي نيوکمپ مستقر مي شوند تا به ترافيک برنخورند.

بعد از اتمام تمرين بارسا، پينتو، دروازه بان اين تيم گفت: روزي شروع شده که براي کساني که مشکل قلبي دارند، چندان مناسب نيست.

هنوزمشخص نيست که آيا پيکه قادر به حضور در بازي امشب هست يا نه. عصر ديروز او با ساير هم تيمي هايش تمرين کرد و تمرين گروهي تيم شرکت داشت. بايد ببينيم که تا امشب چه رخ خواهد داد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 415
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,627
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,946
  • بازدید ماه : 3,946
  • بازدید سال : 88,845
  • بازدید کلی : 942,131
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم