loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 414 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
 در آغاز پيکارهاي هفته هشتم کالچو ايتاليا، يوونتوس در ورزشگاه خود و مقابل 37 هزار نفر ميزبان ناپولي بود که با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.

در اين بازي خوزه مارتين کاسرس در دقيقه 80 و پائول پوگبا 82 براي بانوي پير گلزني کردند.

يووه با اين پيروزي 22 امتيازي شد و به تنهايي در صدر جدول رده‌بندي قرار گرفت و به شکست ناپذيري خود در سري A ادامه داد.

ناپولي هم که پيش از اين با 19 امتياز هم امتياز با يووه بود اولين شکست فصل خود را پذيرفت و در مکان دوم باقي ماند.

امشب در ادامه هفته هشتم، لاتزيو در رم ميزبان ميلان خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,595
  • بازدید ماه : 2,595
  • بازدید سال : 87,494
  • بازدید کلی : 940,780
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم