loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 588 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

alt

تیم های د میوند اتلان و سپین غر بازان بعد از ظهر روز چهار شنبه برای کسب مقام سوم رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن، به میدان رفتند.

دیدار این تیم ها حوالی ساعت ۲:۳۰ دقیقه به وقت کابل آغاز شد و با نتیجۀ ۳-۲ به نفع د میوند اتلان پایان یافت.

اگر چه نیمۀ اول این دیدار با حضور پر قدرت بازیکنان تیم سپین غر بازان آغاز شد که در ده دقیقۀ نخست دو بار دروازه د میوند اتلان را باز کردند اما نیمه دوم خلاف پیش بینی ادامه پیدا کرد.

تیم سپین غر بازان در نیمه اول یک گول نیز دریافت کرده اند.

در همین حال ادامه دیدار با گول فیض محمد فیض دردقیقه ۵۴ به تساوی کشیده شد و اما گول سوم با ضربه پنالتی به ثمر رسید که آخرین گول این دیدار بود.

در لحظات آخر این دیدار فیض محمد فیض به حیث بهترین بازیکن این دیدار بر گزیده شد و با جایزه ده هزار افغانگی از وی تقدیر به عمل آمد.

تیم د میوند اتلان در رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن چهار بازی داشته است که سه برد و یک تساوی را در کار نامه اش دارد.

از سوی هم مربی این تیم با ستایش از برگزار کنندگان این رقابت ها گفت:« من از کسانیکه این رفابت های فوق العاده را طرح ریزری کرده اند، سپاس گزاری می کنم.»

دیدار نهایی رقابت های لیگ برتر افغانستان روشن، فردا با حضور تیم های سیمرغ البرز و طوفان هریرود پی گیری خواهد شد که برندۀ مقام اول این لیگ ۱۵ هزار دالر امریکایی برندۀ مقام دوم ۱۰هزار دالر و برندۀ مقام سوم ۵ هزار دالر امریکایی تفویض خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 845
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,164
  • بازدید ماه : 3,164
  • بازدید سال : 88,063
  • بازدید کلی : 941,349
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم