loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 358 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

اداره امنیت ملی کشور اعلام کرده است که دو کارمند این اداره در ایالات متحده امریکا لادرک شدند و تا هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

ماموران پولیس ماموران پولیس
شفیق الله طاهری سخنگوی اداره امنیت ملی کشور به خبرگزاری بخدی گفت: "این دو کارمند اداره امنیت ملی برای شرکت در کورس های آموزشی به امریکا رفتند و تا هنوز از سرنوشت آنان خبری نداریم."
آقای طاهری گزارش های مبنی بر پناهنده شدن این دو تن در امریکا را رد کرد و گفت که آنان در افغانستان هیچ مشکلی نداشتند.
تلویزیون سی بی اس امریکا امروز گزارشی را نشر کرد که ماموران پولیس "اف بی آی" ایالات متحده امریکا در جستجوی دو کارمند امنیت ملی افغانستان هستند که از دو روز بدین سو در واشنگتن لادرک شدند.
براساس گزارش این تلویزیون، این دو تن پس از ملاقات با یک مسئول امنیتی امریکا در برابر یک هوتل در واشنتگن لادرک شده اند.
جگرن محمد فاروق غني زاده رييس بخش مبارزه با تروريزم و جرايم سازمان يافته رياست امنيت ملي و تورن علي بابا غياثي معاون بخش اروپا و امريكای لاتین به تازگی برای شرکت در یک کورس آموزشی وارد امریکا شدند.
بخش نخست این کورس در آلمان اجرا شد و برای دریافت معلومات بیشتر، اشتراک کنندگان وارد امریکا شدند.
هدف از برگزاری این کورس آموزش های امنیتی خوانده شده است که در آن علاوه بر این دو شهروند افغانستان شماری از اعضای ناتو نیز حضور داشتند.
قرار بود که غنی زاده و غیاثی روز جمعه گذشته (روز گذشته) امریکا را به مقصد کابل ترک کنند.

سخنگوی امنیت ملی می گوید که تحقیقات در زمینه لادرک شدن این دو کارمند آغاز شده است اما او تاکید کرد که در این مورد هیچ گزارشی از اداره اف بی آی امریکا دریافت نکردند.

فرار مسئولان دولتی در سفر های رسمی به یک نگرانی جدی در کشور تبدیل شده است.
گفته می شود از هر ده شهروند افغانستان که به خارج از کشور سفر می کنند، سه تن آنان به کشور باز نمی گردند.
گزارش های حاکیست که خروج نظامیان ناتو در سال 2014 از افغانستان، رقم درخواست پناهندگی افغان ها به کشور های خارجی را افزایش داده است.
با این حال، سخنگوی اداره امنیت ملی می گوید که کارمندان امنیت ملی به ارزش های ملی کشور شان پایبند هستند و به گفته او این دو کارمند امنیت ملی به افغانستان باز خواهند گشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,489
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 87,388
  • بازدید کلی : 940,674
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم