loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 500 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)





ريکاردو کاکا، فوروارد برزيلي باشگاه رئال مادريد در صحبت هايي به تمجيد از رادامل فالکائو، مهاجم کلبيايي تيم اتلتيکومادريد پرداخته است.

اين صحبت ها درحالي مطرح شده که تيم هاي ملي برزيل و کلمبيا روز 5شنبه به وقت ايران در ديداري دوستانه به مصاف هم مي روند و اتلتيکومادريد و فالکائو هم يکي از رقباي سرسخت رئال در رقابت هاي لاليگاست. حالا کاکاي 30 ساله در صحبت هايي به تمجيد از قابليت هاي فوتبالي فالکائو پرداخته است.

به گزارش گل، کاکا به لانس گفت:« رادامل فالکائو يک بازيکن بامهارت و فوق العاده است. او يکي از دوستان خوب من است و گاهي وقتها در مادريد او را مي بينم. ما دوستان خانوادگي هستيم و اميدوارم که اين رابطه خوب براي مدتي طولاني پايدار بماند.»

حالا در روز 5شنبه تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه مقابل کلمبيا قرار خواهد گرفت و کاکا و فالکائو بار ديگر مقابل هم بازي خواهند کرد. کاکا درمورد اين بازي دوستانه گفت:« کلمبيا بازيکنان فوق العاده اي دارد و ما بايد براي پيروزي در اين بازي در اوج آمادگي باشيم. من ازاينکه در دوبازي اخير بازي کرده ام حس خيلي خوبي دارم. البته جايگاه من در ترکيب تيم قطعي نيست. من در بازيهاي اخير خوب بودم ولي هنوز بايد کارهاي زيادي براي تيم ملي انجام دهم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,102
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,421
  • بازدید ماه : 3,421
  • بازدید سال : 88,320
  • بازدید کلی : 941,606
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم