loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 434 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

۰۹۳۹۹۵۹xx00
زبونی که به کسی نگه دوستت دارم،فقط به درد لیسیدن بستنی قیفی میخوره پس:
د دو دوس ت ت…
ولش کن بستنیش خوشمزه تره!!
.
.
.
۰۹۳۹۹۵۱xx61
سلامى کن …!
به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده…..
Tina
.
.
.
0939951xx61
دلم را اشتباهى بردى…..
فراموش کن….!
حتى براى دادنش هم برنگرد…..
……از آن هم گذشتم……!!!
Tina
.
.
.
0939951xx61
اى کاش درکودکى خود مانده بودم تا به جاى دلم سر زانوهایم زخم میشد
Tina
.
.
.
0939951xx61
همین مسیر را مستقیم بروى میرسى به دوراهى,یک راه به من ختم میشود,آن دیگرى به ختم من!!!
Tina
.
.
.
0939867xx63
” دلم کار دست است …. خودم بافتمش . تارش را از سکوت…. پودش را از تنهایی…… همین است که خریدار ندارد. ”
تنهای بدشانس .
.
.
.
۰۹۳۹۸۶۷xx63
عارفى راپرسیدند:بر روى نگین انگشترییم چه حک کنم که وقتى غمگینم به ان بنگرم وهر وقت شادمانم به ان نظر کنم گفت:نقش بزن میگذرد.
تنهای بدشانس
.
.
.
۰۹۳۹۸۶۳xx59
هرچی غر میزنم هیشکی دعوام نمیکنه،
آخه بی انصافا!!
بی انصاف!!!
بضمو رو شونه ی کی خالی کنم؟
aytak
.
.
.
0939863xx59
میگن هیچ عشقی تودنیا مث عشق اولین نیست
نمیگم قبول ندارم ولی عشقی بعدازاین نیست
میگن عاشقی دروغه کاشکی عاشقی دروغ بود
کاش میشد بگم که رفتی جای پاتم رو زمین نیست
میگن هرکسی تودنیا نیمه ی گمشده داره
چی بوده گناه من که مث تو روی زمین نیست..
aytak
.
.
.
0939841xx47
امشب به رسم عاشقی یادی زیاران میکنم،درغربتی تاریکو سرد ازغم حکایت میکنم امشب وجودم خسته است ازسردی دلهای سرد،آیا تو هم در یاد من هستی دراین شب های
سرد؟
.
.
.
۰۹۳۹۷۴۶xx49
ازخدا پرسیدم” اگردرسرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای آرزو کردن چه سود دارد”خداوندخندیدوگفت”شایددرسرنوشتت نوشته باشم” هرچه آرزو کرد!!!
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
تمام دارایی های من رنجی است ازدوری تومیکشم.تقدیمه جوادنامردازطرف زهره.
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
یه سوال:اون که رفت..پس مابرای چی اس ام اس میفرستیم اونیکه بایدبدونه رفته..بیخودی وقتمون تلف کنیم برای چی ؟اون که دیگه برنمیگرده..
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
من ماندم وخدا!خداوندتنهاکسی است که حرفاموباورمیکند…!
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
زیبایی زندگی اینه که: بی خبردعات کنن،نبینی ونگات کنن،ندونی و یادت کنن.
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
نذرکردم سفره ای پهن کنم ازحرفای نگفته دلم…اگربرگردی…
.
.
.
۰۹۳۹۶۲۸xx66
نگوبیکاره بگوداغونه ازاین همه نامردی…
.
.
.
۰۹۳۹۵۰۲xx75
I love my EYES when you see them
I love my NAME when you say it

I love my HEART when you love it

I love my LIFE when you are in it … عاشق
.
.
.
۰۹۳۹۳۱۵xx98
دراین شهرصدای پای مردمی است که همچنان که تورامی بوسندطناب دارتورامی بافند،مردمی که صادقانه دروغ میگویندوخالصانه به توخیانت میکنند.(دراین شهرهرچه تنهاترباشی
پیروزتری)
.
.
.
۰۹۳۹۳۱۰xx85
چایت را بنوش، 
نگران فردا نباش،
از گندمزار من و تو،
 مشتی کاه می ماند
برای بادها . . .
”نیما یوشیج”
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
وقتى)خدا(با یک نقطه)جدا( مى شود از دیگران هیچ انتظار ماندن نیست….
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
پروانه ها در پیله دنیا را نمیفهمند/تقویم ها روز مبادا را نمیفهمند/دریابرای مردم صحرا نشین دریاست/ساحل نشینان قدر دریا رانمیفهمند/مثل همه،ما هم خیال زندکی
داریم/امانمیدانم جرا ما را نمیفهمند/از روز اول با تو در پرواز دانستم/پروانه ها در پیله دنیا را نمیفهمند…
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
گفتم ار عاشق شوم،گاهی غمی خواهم کشید…من چه دانستم که بار عالمی خواهم کشید…
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
پیش بی درد صحبت از درد مکن،شاخه سبز دلت رابه خطا زرد مکن،مرد اگر نیست دراین شهر ولی کوه که هست، تکیه برکوه کن و تکیه به نامرد مکن…
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
هیچکس اشکی براى ما نریخت،هر که بامابود ازما میگریخت،چند روزیست حالم دیدنیست،حال من ازاین وآن پرسیدنیست،گاه بر روی زمین زل میزنم،گاه برحافظ تفعل میزنم،حافظ
دیوانه فالم را گرفت یک غزل آمدکه حالم راگرفت،گفت:مازیاران چشم یاری داشتیم خودغلط بود
آنچه می پنداشتیم…
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
زمین…
خمیازه ای بکش به زیر پای من…
فقط همین…!
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
یک نصیحت به تو ای دوست : روزگار گر سر به نامردی گذاشت قید مردی را بزن نامرد باش،هر کجا خواهی برو با هر که خواهی یار باش این رفیقان نارفیقند گفتمت هوشیار باش،رفیق
بی وفا را کمتر از دشمن نمیدانم سرم قربان آن دشمن که بویی از وفا دارد…
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۳۰۵xx54
گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود؛ازهرچه زندگیست دلم سیر میشود”گویی به خواب بودیم جوانی مان گذشت؛گاهی چه زودفرصتمان دیر میشود”کاری ندارم اینک کجایی چه
میکنی! با عشق سرمکن که دلت پیر میشود!!
¤دلخون¤
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
خاک منgel شودو golشکفدازgel من،
تاابدمهرتوبیرون نرودازdelمن ایgolمن!
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
شبی بادوست بودن دوصد دنیا بهادارد}خوشا انکس در این دنیا رفیقی باوفادارد
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
الهی ازمن آهی وازتونگاهی:صبرم زیاده اماعمری نمونده باقی ؟
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
_ _ _?”|_ _[ ]_ _
‘ -@——@- ‘
این نیسان بایک بشکه ارادت قاچاق تقدیم تو فقط دمت گرم مسج و زود پاک کن نیسان دزدیه…!
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
سلام:فهمیدی تصادف کردم ؟بذار برات بگم کجا توجاده چشات اتوبان نگات خوردم به خوبیات چپ کردم واسه صفات قربون وفات!
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
خاک تنهارفیق آدمه که ازاول خلقت تامرگ بارفیقش قهرنمیکنه خاکتم رفیق.
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
عشق شاید تنها جایزه این روزگار نامهربان است، که برای بردنش نیازی به پارتی نیست! برایش مهم نیست که شاهی یا گدا ! مردی یا زن! هرکه هستی باش… فقط تنها شرطش
اینست که ارزش آن را بشناسی…
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
دم به دم ساعت به ساعت یادتم،گر خوشم یا ناخوشم در هردوحالت یادتم.
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
عشق شاید تنها جایزه این روزگار نامهربان است، که برای بردنش نیازی به پارتی نیست! برایش مهم نیست که شاهی یا گدا ! مردی یا زن! هرکه هستی باش… فقط تنها شرطش
اینست که ارزش آن را بشناسی…
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
اگرگل باشی بهارت منم اگر چشم باشی اشکت منم اگر دریا باشی ساحلت منم اگر عشق باشی عاشقت منم؟سفارشی دوستت دارم؟
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
ماازآن پاک دلانیم که زهرکس کینه نداریم : دریک شهرهزاردوست یک دشمن هم نداریم
.
.
.
۰۹۳۹۱۹۸xx89
یک سلام
یک گل رز
یک دنیامحبت
یک عالم عشق
یک دریااشک یک آسمان صداقت
فدای یک لبخند تو
.
.
.
۰۹۳۹۱۲۸xx47
زندگى مىگن براى زنده هاست…
اماخدایا…
بس ک مادنبال زندگى دویدیم…
نرسیدیم…
.
.
.
۰۹۳۹۱۲۵xx73
جابراى من گنجشک زیادست ولى،به درختان خیابان توعادت دارم،عادتم داده خیال توکه یادم باشد،یادمن هم نکنى بازبیادت باشم.
Taghdim b pirmarde tanha
*Atefeh*
.
.
.
0939125xx73
همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از ان دوری در انتظارت بماند…!
Bra aji somaye man*Atefe*
.
.
.
0939125xx73
از`·.¸¸.·´این`·.¸¸.·´فاصله`·.¸¸.·´دور`·.¸¸.· باز`·.¸¸.·´هم `·.¸¸.·دوستت`·.¸¸.·´دارم`·.¸¸.·´ .
*Taghdim b aji khavar v dadash yavar *
.
.
.
0939100xx47
اگر تمام دردهای دنیا را هم نردبان کنی،باز هم دستت به سقف دلتنگیهاى من نمیرسد!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
همه بشرند،اما بعضی ها انسان هستند.دکتر شریعتى
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
رفتى بى آنکه مرا به خدا بسپارى،نمى دانم خدارا از یاد برده بودى یا مرا؟
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
اگر چه عاشقى پرشور بودیم،به خود نزدیک و از هم دور بودیم،شب و روز از جدایى مى سرودیم،من و تو وصله اى ناجور بودیم!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
امان از تقوایى که با یک تق وا مى رود!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
خوش بحالت آدم!
خودت بودى وحوایت… کسى نبود که حوایت را هوایی کند…
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
تا حرف از صداقت شد…صدا قت شد …!!!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
ودرددلهایت رابه کسی نگوتایاد نگیردچگونه دلت را به دردآورد.
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
ظالم باشى بهت میگن حیوون،مظلوم باشى بهت میگن حیوونى!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
بس که دیوار دلم کوتاه است…هرکه ازکوچه تنهایى ما میگذرد…به هواى هوسى هم که شده…. سرکى مى کشد و مى گذرد…
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۹۱۰۰xx47
زیر این آسمان ابری،به معناى اسمش فکر میکند،گل آفتابگردان!
‘بن بست’
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۲xx36
خدایا کسی راکه قسمتمان نیست سر راهمان قرارنده تا شبهای دلتنگیش برای ما و روزهای خوشیش برای دیگری باشد (دکتر شریعتی)
غریب آشنا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۲xx36
تنها گرگها نیستند که لباس میش میپوشند. گاهی پرستوهاهم لباس مرغ عشق برتن میکنند عاشق که شدی کوچ میکنند
غریب آشنا
.
.
.
۰۹۳۸۸۴۲xx36
هشداربه مردان ایرانی:بزودى مردان چینی باتوقع ناچیز،کم اشتها,زبان کوتاه وکارکرد۲۴ساعته، بدون مادروخواهروقوم وخویش باعمرى اندک واردکشورمیشوند.
.
.
.
۰۹۳۸۸۳۸xx76
سه آرزوی قشنگ عاشقانه:
بی من نباشی…
بی تونباشم…
بی هم نباشیم…
پرنیا
.
.
.
۰۹۳۸۶۷۱xx79
توزندگی یادگرفتم دوست بشم، بخندم، ببخشم امایادنگرفتم کسی رو فراموش کنم
.
.
.
۰۹۳۸۶۵۷xx82
یه وقتایی یه کسایی رو تو زندگیمون راه میدیم
که ننه باباشون تو خونه به زور راشون میدادن…
.
.
.
۰۹۳۸۶۴۴xx66
هربارکه کودکانه دست کسی راگرفتم گم شدم!
ترس من ازگم شدن نیست…
ازگرفتن دستیست که بی بهانه رهایم کند..
(غم)
.
.
.
۰۹۳۸۵۸۷xx36
سعى کن همیشه به خاطرکسیکه دوسش دارى غرورت رو ازدست بدى،نه به خاطر غرور،کسى رو که دوست دارى از دست بدى…”عصمت از ایرانشهر”
.
.
.
۰۹۳۸۵۸۷xx36
یادمان باشد:زود دلبسته چیزى نشویم،چون دل کندن آسان نیست(عصمت_ایرانشهر)
.
.
.
۰۹۳۸۳۶۵xx28
دم هرچى رفیقه گرم:کمرهرچى نارفیقه خم:روى هرچى بى مرامه کم:براى دشمنانت آرزوى زلزله بم:زیرچشم دشمنانت نم: ایشالا‎ ‎نبینى غم.
.
.
.
۰۹۳۸۳۶۴xx68
میدونی محبت یعنی چه؟م=من،ح=حالا،
ب=به یاد،ت=توام.
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
دوستت دارم هایت را پس میدهم..
روی دلم سنگینی می کند
این همه دروغ…
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
از نبودنت دلگیر نیستم از این که روزی
(بودی ) دلگیرم….
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
گناہ کبیرہ ست،برای خوشبختی توکه میشد سہم خودم باشی،دعاکنم..
(تنہاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
مدتهاست تنهاچیزی ک مرایادتومی اندازد،طعنه های دیگران است..
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
چقدرسختہ ھمه سراغ کسی رو ازت بگیرن که فقط خودت میدونی که دیگه نیست..سختتراز اون وقتیہ کہ مجبور باشی لبخند بزنی و بگی خوبہ..
(تنہاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
هنـوز هم خـیـالـت مــرا میـلرزاند… ۷/۸ ریشتر…
(تنـهـاتـریـن)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
چقدر زود به پایان رسید..
من هنوز میــــخواهمت لعنتــــــی!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
امشب انگار قرصهام هم آلزایمرگرفتن..لعنتیا یادشون رفته خواب آورن نه یادآور…
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
دیگر تمام شد، آرزوهایم را گذاشتم درون کوزه و با آبش قرصهای اعصابم رامیخورم..!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
من واسه اینکه این انگشتادیگه نلرزن خیلی زحمت کشیدم،برنگرد!
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
آنقدر دروغ شنیدم که به خودم هم اعتماد ندارم..
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
لـعـنـتی
می بینی چقدر کـم تـوقــع شده ام..
نه دیگر آغـوشـت را میخواهم، نه بـوسـه ات را..
همین که بـیــای و از کنارم رد شوی کافیست..
مرا به آرامش میرساند اصـطـحـکاک
سایه هایمان..
(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
برای داشتن تمامت همان نیمه ات را هم از دست دادم…هیچ وقت دخترقانعی نبودم…
(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۹xx42
چه حماقتی.. که
می رانی ام و باز احمقانه میخواهمت..چه غرور بی غیرتی دارم من…
‏(تنهاترین)
.
.
.
۰۹۳۸۲۶۲xx41
زندگی با دل لج ، لج دارد!


این چه سری ست که در دل دارد


زندگی مزه ی شیرینی و تلخی در ماست


هر چه آرد به سر ما همه از مزه ماست…

*Pink Rose*
.
.
.
0938262xx41
این مردم چه قد نادانندچون چیزی نمیخورم به گمانشان معتادم!
نمیدانند حسرت خوردن ایام گذشته جایی برای خوردن امروزم نگذاشته!

‎*Pink Rose*
.
.
.
0938206xx01
دیشب ازدفترعمرم صفحاتی خواندم/چون به نام تورسیدم لحظاتی ماندم.همه ی دفتر عمرم ورقی بیش نبود/همه در دفتر من حسرت دیدارتو بود!
.
.
.
۰۹۳۷۸۷۸xx78
فرشته مهربون گفت!ازاین دنیاچی میخوای؟گفتم اونی که داره این اس رومیخونه…گفت نشددیگه…قرارنبودهمه دنیاروبخوای!
.
.
.
۰۹۳۷۶۵۶xx29
چقدر سخته تو هق هق گریه هات ، نفس کم بیاری…
اونوقت عشقت به یکی دیگه بگه “نفس”…
“امیرمحمد”
.
.
.
۰۹۳۷۶۴۵xx87
نبری گمان که دیگر،زدل مارفته باشی،توعزیزدل مایی،هرکجانشسته باشی
(جوجو
.
.
.
۰۹۳۷۵۶۹xx75
زندگی حکایت مرد یخ فروشی است که به او گفتند:فروختی؟ گفت کسی نخرید،تمام شد!
.
.
.
۰۹۳۷۵۱۱xx69
آدمی که غرق شود قطعأ میمیردچه دردریاچه دررویا…
“سمیراازبسطام”
.
.
.
۰۹۳۷۴۳۹xx05
اینجا زمین است، زمین گرد است! تویی که مرا دور زدی فردا به خودم خواهی رسید.!!! “حال و روزت دیدنیست”
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۲xx80
نه خاطره خوشی از دیروز دارم ونه امیدی به فردا، تنها چیزی که دارم تنهایی بی انتهای است که سالهاست میخواهم با دود سیگار پرش کنم ،راستی سیگارم کجاست !

(ارش )
.
.
.
۰۹۳۷۳۹۶xx73
دلم بچگی میخواهد؛مقابل کدامین مغازه پابکوبم،تابرایم آرامش بخرند؟؟
.
.
.
۰۹۳۷۳۷۵xx12
دیروز در یه شیشه ترشی رو نتونستم واکنم،بابام با کنایه میگه: دم ورزشکاران پارالمپیکمون گرم…
یعنی هرچی میگذره به اضافی بودن خودم تو خانواده بیشتر پی میبرم
.
.
.
۰۹۳۷۳۵۹xx45
دردعشق گاهی زدوری بهتراست،عاشقم کرده،ولی گفته صبوری بهتراست،من زقران خوانده ام،یعقوب یادم داده است،دلبرت وقتی کنارت نیست،کوری بهتراست

.(پارمیدا)تقدیم به آروین جونم
.
.
.
۰۹۳۷۲۳۳xx37
دنیاروخیلى کوچیک میبینم که بخوام بگم یه دنیادوستت دارم
.
.
.
۰۹۳۷۲۱۲xx97
دل
این کلمه بی نقطه گاهی برایت تنگ میشود تا حد یک نقطه
.
.
.
۰۹۳۷۲۱۲xx97
خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن،بخاطر همه ی خوبیات دلتنگتم.
.
.
.
۰۹۳۷۱۳۵xx76
بارآخرمن ورق رابادلم بازى میکنم
باردیگرحکم کن،امانه بى دل،دل حکم کن(حکم:دل)
هرکه دل داردبیاندازدوسط،تاکه مادلهایمان راروکنیم
دل ک روى دل بیفتدعشق حاکم میشود،پس ب حکم دل عشق بازى میکنیم..این دل من…روبکن حالادلت را…دل ندارى بر بزن اندیشه ات را…..
حکم لازم….
دل سپردن،دل گرفتن،هردولازم
“عبدالله جان به عشقت تاهمیشه”
.
.
.
۰۹۳۷۱۳۵xx76
هوا خوب یا بد باشدفرقى نمیکند!
من به هواى تونفس میکشم…
عزیزه تقدیم به عشقم عبدالله
.
.
.
۰۹۳۷۱۲۲xx54
خواستم خودمو گول بزنم،همه خاطراتمو ریختم یه گوشه و گفتم:فراموش…اما یه چیزى ته قلبم گفت:یادم
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
پیش هم بودن
اگردیروزها معنا نداشت
ارزش دیروز را امروز باورمیکنم!
“گردیگه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
با کسی نباش که از بی کسی اش می نالد…
باکسی باش که درجمع کسان تورا می خواهد.
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
همه چیز زیادش دل را می زند….
زیاد دوستت داشتم!
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
این روزها مجنون هم که بشی لیلی ات را میبرند با ماشین شاسی بلند…
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
عاشق بهترین ها نباش،بهترین باش تابهترین ها عاشق تو باشند.
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
از تمام دار دنیا،یک چیز دارم…
“دوستت”
“تقدیم به سارا جون که به قرآن خیلی دوستش دارم”
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
عشق ….باجمله “توبابقیه فرق داری “شروع میشه !!!و به جمله “توهم مثل بقیه ای”ختم میشه !!!
“گردیگه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۳۳xx73
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو،شد فقط من…
“گردیکه”
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم،گم شدم. ترس من از گم شدن نیست! از گرفتن دستی است که بی بهانه رهایم کند
(جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
بیچاره سنگی که ازدست کودکی به هوا پرتاب میشود مانده دل کودک را بشکند یا دل پرنده را …. (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
راننده تاکسی اسکناس مچاله را ازم گرفت گفت یک نفری ؟ با بی حوصلگی گفتم خیلی وقته
(جوجو)
تقدیم به عاشق خسته
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
سالهات درگلومانده اند کم کم دارد به بغض هایم خمس تعلق میگیرد (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
میگن درد رو ازهرطرف بخونی میشه درد ولی درمان رواز آخربخونی میشه نامرد،مواظب باش واسه دردت به هردرمانی تن ندی.!
(جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
بالش خودم را ترجیح میدهم چرا که شانه های امروزی مانند بالش های مسافر خانه اند خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بوداند…..! (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
نبری گمان که دیگر،زدل مارفته باشی،توعزیزدل مایی،هرکجانشسته باشی
(جوجو
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
خدایا خلاصم کن از عشق هایی که گاهی هست گاهی نیست
(جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
دلم برای حضور نگاهت سخت دلتنگی میکند! به کدام بهانه حواسش را پرت کنم ؟؟!
(جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
ببخش اگه گوشه ی چشمهای توهم به خاطر نامردی هام اشک حلقه بست
(جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
لحظه ی خداحافظی تواغوشم فشردمت اشگ از چشمام جاری شد دست خدا سپردمت…….. (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
خداحافظ گل نازم کاشگی مهربون نبودی / میدونم سخته جدایی اخه عادت کرده بودی / بعدمن خودم میدونم سقف زندگیت خرابه /اگه غیراینه عشقم چراچشمات خیسه ابه /
چراچشمات خیس ابه سرتو بزار روشونم/ عاشقونه بغلم کن یا ازم بخواه بمونم
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
از اجیل عید چند پسته دربسته مانده بود دندانساز راست میگفت پسته لال سکوتش دندانشکن است … (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
صبورانه در انتظار زمان بمان هر چیز در زمان خود رخ میدهد حتی اگه باغبان باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند. (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۷xx49
چوپان قصه مادروغگونبود،او تنهابود،وازفرط تنهایی فریادگرگ سرمیداد،افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد،وهمه در پی گرگ بودند،در این میان فقط گرگ فهمیدکه چوپان
تنهاست…؟! (جوجو)
.
.
.
۰۹۳۶۵۹۴xx96
با رفتنت”سو” هم از چشمانم رفت،نمیتوانم دنبالت بیایم همین کنج منتظرت می نشینم . . .
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۲xx17
ساده که باشی زود حل میشوی؛میروند سراغ مسئله بعدی.
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تنها تصویر یک ماه 
به این مرداب 
حس بودن مى دهد… 
نگاهم کن! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
بعضی خاطرات مثل مین های عمل نکرده توی وجودت کاشته شده اند… 
با یک حرف می ترکانندت! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
خیانت است ولی آنقدر ک با یادت بوده ام با خودت نبوده ام‎!‎ 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
از من فاصله بگیر هر بار ک ب من نزدیک میشوی باور میکنم هنوز میتوان زندگی رو دوست داشت 
ازمن فاصله بگیرخسته ام از امید های کوتاه 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
بــد بــیــارے،،
بـرا وقـتـیـہ کــہ…
بــــد بــے یـــارے… 

فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
ازکودکی یادمان داده اند؛ جای خالی راباموردمناسب پرکنیم… 
موردی مناسب برای جای خالی ات پیدانمیکنم، 
زودبرگرد،تاوقت تمام نشده! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
حالاک رفته ای ساعتها ب این میاندیشم ک چرازنده ام هنوز؟
مگرنگفته بودم بی تومیمیرم؟
خدایادش رفته است مرابکشد، یاتوقرارست برگردی؟ 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
فلک در دفتر عشقم قلم زد، 
چه اوقات خوشی داشتم بهم زد. 
الهی ای فلک چرخت نگردد 
که چرخت آرزوهامو به هم زد… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
همه نیمکت های پارک دو نفره اند… 
 بی خیال 
روی چمن می نشینم…! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
چه تجارت ناشیانه ای بود… 
آن همه نازی که من از تو خریدم!!! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
می آیی و در “وا” میشود… 
میروی و در “بسته” میشود… 
می بینی؟ 
حتی در هم “وابسته” میشود… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
یه وقتایی باید گوشیتو خاموش کنی؛ تا ببینی کیا نگرانت میشن… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
آدمها غمهایشان را پک میزنند
تا ریه هایشان زندگی را کم بیاورد 
و شرعی ترین خودکشی را تجربه کنند… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
سراغم رانمیگیری 
چه شد افتادم از چشمت؟ 
منم فانوس لبخندت 
غرورت، خنده ات، خشمت، 
اسیرم، خسته ام، سیرم، 
مرا دریاب میمیرم. 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
وقتی خداحافظی میکنیم 
چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
روی بی تابی ام، تاب میخورم تا بیایی… 
تو یک تنه؛ تمام، یکی نبود های قصه ای! 
همین… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
دردناکترین جای قصه اونجاییه که برات آرزوی خوشبختی بکنه. 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
پرچم کمک داور روزگار مدتهاست به نشانه درآفساید بودن شادی هایم بالاست 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
خدایا دستت رو از روی space بردار… 
بس نیست این همه فاصله؟؟ 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
شور میزند دلم، با نت نگاهت …!! 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند… 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
قشنگترین عشق:نگاه خداوندبربندگانش است.ترابه همان نگاه میسپارم. 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست که آدم به خودش میگه “چی فکر میکردم چی شد!” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
به قرعه، هر خیالی که از من برداری به تو ختم می شود… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
من اینجا بی تو میسوزم… 
تو آنجا با او میسازی، 
بین ما فقط یک حرف فاصله است … 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
بعضیا مثه کره الاغ کدخدا یورتمه میرن تو اعصابا… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
این شعرا برند بہ جہنم… 
من فقط… 
دیونہ ے اون لحظہ ام ک قلبت زیر سرم دست و پا بزنہ 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
بایادتوزندگےکردن چہ کم خرج است.. 
نہ خواب مےخواهد..
نہ خوراک.. 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
درخیال دیگری می رفت ومن چه عاشقانه کاسه آب پشت سرش خالی میکردم 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
چقد سخته همه رو خط بزنی تا به یه نفر برسی، 
غافل از این که،، 
تو لیست اون اولین کسی باشی که خط خوردی…!
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
میگن قدیما محبت، معرفت، رفاقت، عبادت بین همه معنی داشت! 
قدیمی میخوامت… 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
کافیست صورتت رابرگردانی استادبزرگ شطرنج هم ک باشم مات خواهم شد 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
دلی که از بی کسی غمگین است، 
هرکسی را میتواند تحمل کند… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
بازنده منم که در را باز میگذارم شاید بازگردی
دزد هم بیاید چیز مهمی برای بردن نمی یابد
مهم من بودم که تو بردی… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
برای کسی “بسوز” که برای خاموش کردنت از “اشکش” مایه بذاره… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
به کسانی که در لابه لای مشغله شان وقتی برای شما پیدا میکنند، احترام بگذارید! 
اما عاشق کسانی باشید که وقتی شما به آنها نیاز دارید هرگز به مشغله شان نگاه نمیکنند…
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
در دیاری ک تو آنجا باشی، بودن آنجاکافیست… 
آرزوهای دگر، اوج بی انصافیست… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
جنس بغض من آنقدر ها هم خوب نیست؛ 
تااسمت رامیشنود طفلک میشکند! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
Che ghadr khobe ba eshghet ghahr mikoni bar khalafe meylet migi dg doset nadaram nemikhamet
va on baghalet koneo in jomlaro bege:
che bekhay che nakhay male mani.
Fatima
.
.
.
0936310xx23
Mesle kebrit keshidan dar bad, didanet d0shvar ast
man k be m0jezeye eshq iman daram, mikesham akharin dane kebritam ra dar bad,,,
har che bada bad…
Fatima
.
.
.
0936310xx23
تو زیر همه چی زدی… 
و من… 
فقط زیر گریه… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
یه کاسه اى هست بهش میگن کاسه ى صبر
منتها من شک دارم که واقعا واسه من یکى، کاسه باشه
فک کنم از این لگن قرمزااااس…
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
گاه این نازک دلم یادرویت میکند، 
گاه بادیدارگل یادبویت میکند، 
گاه بادلواپسی در کنارپنجره، 
ازهزاران قاصدک پرس و جویت میکند… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
زندگےتنہا عبورنفس ها نیست،تداعےلحظہ هاییست ک بہ یاددوست مےگذرد 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
درد می کشد بغض،، 
وقتی اشک هم آرامش نمی کند… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
Che zesht ast o jodaei afkan…
In jomleye bi fele asr ma… “KHODA HAFEZ…”
man az har jomleye bi fel bizaram…
FATIMA
.
.
.
0936310xx23
اگر روزی بین رفتن و ماندن شک کردی 
حتما برو، بی معطلی 
چون نمی بایست کار به شک می کشید که بیاندیشی یا نیاندیشی… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
گفته باشم…!!! 
سیریش ترین موجود غیر زنده دنیا؛ “بغضه” … 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
اون ی دونه یوسفی هم ک برگشت ب کنعانش استثنابود! 
توغمتوبخور… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
همه مراباخنده های باصدا می شناسند، 
این بالش بیچاره؛ 
ب گریه های بی صدا… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
روزهای تعطیل سخت تر میگذرد 
زیرا میدانم وقت داری به من بیندیشی ولی نمی اندیشی… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
هنوز دلخوشم به “خدانگهدارت” 
اگر نمی خواستی برگردی، اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد!!! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
میدونی سخت ترین کار دنیا چیه؟
غریبه فرض کردن یه آشنا…!
”*تقدیم به گلی جونم*”
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
کلاغ پر…
نه!کلاغ را بگذاریم براى آخر
نگاهت پر!
صدایت پر!
خاطراتت هم پر!
من هم پر!
حالا تو مانده اى و کلاغ!
که هیچ وقت به خانه اش نرسید!!!
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
والا باید برم ۱ شونه تخم مرغ بگیرم سرم روبزارم روش
شونه آدم ک گیرنمیاد 
 فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
در زمینی ک نتوان مردانه زیست
مردانه مردن زندگیست
کوروش کبیر 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تمام غزل هایم را سرودم که “خداحافظیت” را نبینم؛ 
افسوس، بی “خداحافظی” رفتی! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
خیالت راحت… 
شکسته ها نفرین هم بکنند گیرا نیست؛ 
نفرین ته دل میخواد؛ 
دله شکسته هم که دیگه سر و ته نداره… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
شاید! میان این همه “نامردی” باید شیطان را تحسین کرد؛ ک “دروغ” نگفت… جهنم را ب جان خرید؛ اما “تظاهر” ب دوست داشتن آدم نکرد!.
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
جلوے بعضے از خاطرها باید نوشت… 
آهستہ بہ یاد آورده شود… 
خطر ریزش اشک… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تو سنگ تمام گذاشتی… 
و من… 
حتی با کلوخی سست می شکستم… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تا توانی دست گیر… 
دستهایت روزی محتاج گرفتن خواهد شد 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
خسته شدم بس که زخم خوردم… 
تو دیگر باور کن ؛ سیرم! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
این تونیستی ک مراازیادبرده ای 
این منم ک ب یادم اجازه نمیدهم
حتی ازنزدیکی ذهن توعبورکند 
صحبت ازفراموشی نیست 
صحبت ازلیاقت است 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
تو را نمیدانم،
ولی من؛ 
حرف آخرم را با بغض خوردم… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
هرجا که حرف، حرف آرزوست، 
من هنوز چشمانم را نبسته، 
آرزویم به اسم تو گیر میکند… 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
آدمها خیلی نمی تونند از هم دور باشند 
بالاخره یه چیزی جا می مونه که مجبورند برگردند و برش دارند 
”*تقدیم به گلی جونم*” 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
نمیدانم دل من نازک است یا چشمان تو تیز؟!؟! 
هر چه نگاه به تو می دوزم بند دلم پاره می شود… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
ب سلامتیه هرکی زدیم رفت
میزنیم ب سلامتیه غم شاید اونم رفت 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
در باز و بسته شد…حتما باز ، باد شوخی اش گرفته… 
ادای آمدنت را در می آورد! 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
نمیدونم چه رمزیه بعضیا میگن “عزیزم” انگار فحش دادن، 
ولی بعضیا هم هستند که به آدم میگن “دیوونه”، انگار دنیا رو به آدم دادن… 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
سلامتى کسایى که تو خاطرمون”ابدى”هستن اما 
تو خاطرشون”عددى” نیستم!!!
”تقدیم به سارا و تنهای اول”
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۳۱۰xx23
انصاف نبود رفتنت با “خودت” باشد… 
فراموش کردنت با “من” … 
فاطیما
.
.
.
۰۹۳۶۲۸۹xx46
فردابیادادگاه تکلیفمون معلوم بشه تیرمرامت خورده به قلبم!رضایت هم بىرضایت!
.
.
.
۰۹۳۶۲۷۸xx13
کاش کسی می فهمید وقت دلتنگی،وزن یک آه چقدرسنگین است!!
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۲xx73
میروی و من پشت سرت آب نمیریزم وقتی هوای رفتن داری دریا را هم ب پایت بریزم بر نمیگردی.
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۲xx73
هرگز دستی رو نگیر وقتی قصد شکستن قلبش رو داری.
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۲xx73
دیروز با خودش قرار گذاشت دیگر غمگین نباشد و برای چیزی گریه نکند . وقتی ب مشکلاتش ک ب خاطر آنها غمگین میشد ، فکر کرد ، آنقدر خندید ک اشک از چشمانش جاری شد .
.
.
.
۰۹۳۶۲۴۲xx73
کسی هست آغوشش را ، شانه هایش را ب من قرض بدهد؟! تا یک دل سیر گریه کنم بدون هیچ حرف و سؤال و جواب ودلداری و نصیحتی؟
.
.
.
۰۹۳۶۱۷۲xx82
بعضی وقتا هست که دوست داری که یکی کنارت باشه،محکم بغلت کنه،بزاره اشک بریزی،راحت بشی بعد آروم تو گوشت بگه دیوونه منکه باهاتم…
.
.
.
۰۹۳۶۱۷۲xx82
گفت ضمایر رابگو؟
گفتم من من من من
گفت فقط من؟ گفتم آری بقیه رفته اند! مهسا
.
.
.
۰۹۳۶۰۹۵xx87
دوستت ندارم اندازه خورشیدچونکه غروب میکنه،دوستت دارم اندازه روت که کم نمیشه.
.
.
.
۰۹۳۵۹۲۹xx04
تو را آرزو نخواهم کرد هیچ وقت! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی، با دل نه با آرزوی من….
.
.
.
۰۹۳۵۹۱۴xx82
آدم ها فقط آدم هستند،
نه بیشترونه کمتر..
اگرکمتراز چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای واگر بیشتراز آن حسابشان کنی آنها تورا می شکنند.
بین این آدم های آدم،
فقط باید عاقلانه زندگی کرد،نه عاشقانه!
.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62
کسی که میخواد کوه بکنه، باید از کوه محکم تر باشه….!!
* تیرداد *
.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62
کسی که تو آتیش عشقه، دود نمیذاره جلوشو ببینه….!!
* تیرداد *
.
.
.
۰۹۳۵۹۰۶xx62
کفشهای آخرین دیدارمان را برق می اندازم….
اما، چقدر برای پاهایم کوچکند….!
* تیرداد *
.
.
.
۰۹۳۵۸۸۹xx87
این روزها اگه کسی گفت:”من عاشقتم”…
بپرس:تاساعت چند؟
.
.
.
۰۹۳۵۸۸۹xx87
خدایا
یاخیلی برگردون عقب یابزن بره جلو!
اینجای زندگی خیلی دلم گرفته…
.
.
.
۰۹۳۵۸۸۹xx87
خدایا…ساده ازخطاهایم بگذر،همانطورکه ساده از آرزوهایم گذشتی…
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
آری… حتم دارم در جاده ها کارگران مشغول کارند… چون میدانم تو به سوی من میایی… مگر نه؟
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
شرمنده مى کنى
گاهى در خواب
به من سر مى زنى…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
دیر کرده اى!
عقربه ها گیر کرده اند در گلوى من…
انگار که رد نمى شود؛
نه زمان! نه آب خوش…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
آدمها،فقط آدم هستندنه کمترونه بیشتر… اگرکمتراز
چیزهایی که هستندنگاهشان کنی آنهاراشکسته ای و اگربیشترازآن حسابشان کنی،آنهاتورامیشکنند…
بین این آدمها،فقط بایدعاقلانه زندگی کرد…نه عاشقانه!
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
هنوز دلخوشم به “خدانگهدارت”
اگر نمى خواستى برگردى
اصرارى نبود که خدا
مرا نگه دارد..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
مردها هم بغض میکنند..
بعد لبخند تقلبى مى زنند..
و در جیبهایشان به دنبال فندک میگردند..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
دست هایم را نمى خواهم..
وقتى دوریمان آنقدر مى شود
که بوى دستانت را نمى دهد..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
خاکستر سیگارم را از پنجره مى تکانم…
دنیاى شما،
زیر سیگارى من است!!!
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
نگاهت را از من میگیرى!
نفسها هم خودشان را برایم میگیرند…
(تقدیم به تنهاترین، مرسى گلم لطف دارى)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
تقدیر را بهانه کرده اند برای نرسیدن تو به من..
باورکن هیچ مانعی نیست..
به گمانم هنگام نگارش تقدیرمان خداعطسه کرده
همین؛
به صبر که اعتقاد داری!!؟
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
ردپایت..
روى این تخت مانده است..
بوى تنت..
اثر جرمت..
پس خودت کجایى؟
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
کفش هایم را نده..
پا برهنه مى روم تا در حریم تنهایى خود
با نگاه به تاول هاى پایم عبرت بگیرم..
من کجا؟
عاشقى کجا؟
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
یه وقتایى دلت میخواد:
یکى از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه
اگه گفتى من کى ام؟
تو هم دستاشو بگیرى و بگى:
هر کى هستى بمون…
(تقدیم به انسان)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
آدم ها هر چقدر بزرگتر مى شوند
دلشان بیشتر بغل مى خواهد..
حتى بیشتر از وقتى که کودک بودند..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
شب خوابیدى تو تختت…
هى ازین پهلو به آن پهلو مى شوى..
بعد گوشیت رو برمیدارى مى نویسى “خوابم نمى بره”
سرد میشى.. بغض میکنى.. خرد میشى.. درد میکشى..
وقتى که مى بینى هیچکسى و ندارى این و براش بفرستى..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
دلم سوخت واسه احساسى که پاى تو هدر کردم..
دلم سوخت که تو بودیو اما با تنهایى سر کردم..
دلم سوخت واسه قلبى که عاشقونه دست تو دادم..
واسه عمرى که سوزوندى ولى باز نرفتى از یادم..
(تقدیم به انسان)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
حوا که بغض کند؛ حتى خدا هم اگر سیب بیاورد… چیزى بجز آغوش آدم آرامش نمى کند!
(تقدیم به بهار ۷۱، فاطیما، نیاز)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
گفتم چیزى بگو …
سکوت کرد و رفت …
و من همچنان گوش میکنم …
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
دوستت دارم هایت را پس میدهم!
بر دلم سنگینى میکند
این همه دروغ…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
غیرت مردانه ات کجاست؟
زمانى که معشوقه ات از تجاوز تنهایى رنج مى کشید؛
به جاى درکش،
ترکش کردى…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
سیگار گوشه ى لبم بود…
گفتم هى یارو
آتیش دارى؟
جواب داد توى جیبم که نه
ولى تو دلم آره…
به کارت میاد؟؟؟
گفتم بده همدردیم…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
نمایشگاه زده ام.. بیا و تماشا کن!
تمام روزهاى نبودنت را آه کشیدم و با حسرت قاب گرفته ام..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
چند روزیست سیگارم دلم را مى زند!
میلى ندارم..
اما..
بى انصافیست
آنطور که تو مرا ترک کردى
ترکش کنم..
شاید دلى در سینه ى نحیفش
با هر پک
مى تپد..
اعتراف مى کنم..
هیچگاه سیگارم را ترک نخواهم کرد..
(تقدیم به دریاى طوفانى)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
شب ها سردند . . . . . .
حتى
با داغى تن تو . . . . . .
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
خوابم نمى برد..
به همه چیز فکر کرده ام..
بیشتر به تو..
مى دانم که خوابى و قبل از بسته شدن چشم هایت به همه چیز فکر کرده اى..
جز من..
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
سیگار به ته مى رسد؛
من به ته مى رسم؛
این فقط تویى که باز هم به فکر آتش کشیدن منى . . . . .
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
یادت هست؟!
جناق مى شکستیم مى گفتیم: “یادم تورا فراموش”
ولى امروز
تمام استخوانهایم شکسته
ولى باز هم
تو را فراموش نکردم…
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
هنوز هم، حوالى خواب هاى
شبانه ام پرسه میزنى!
لعنتى…
دیر وقت است، آرام بگیر..
بگذار یک امشب را آسوده بخوابم …
(تقدیم به انسان)
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۵۷۰۱xx56
پسینی نمزادم نازی که و رو/مثل یه کفتری بالی که و رو/دوساعت التماسم که بمونه/ولی ای مو لگت مالی که و رو
شعری ازمحمدحسین بیان
.
.
.
۰۹۳۵۷۰۱xx56
من به قلبم افتخار می کنم
با آن بازی شد ، زخمی شد ، به آن خیانت شد ، سوخت و شکست
اما به طریقی هنوز کار می کند به امید تو
محمدحسین بیان
.
.
.
۰۹۳۵۷۰۱xx56
غضنفر میره امامزاده میبینه یه دختری میگه خدایا یه شوهر خوب به من بده .غضنفر خودشو میندازه تو بغل دختره میگه خدایا هل نده
محمدحسین بیان
.
.
.
۰۹۳۵۷۰۱xx56
به غضنفر میگن : بابات مُرد ، زود بیا خونه ، غضنفر میگه : دروغ میگین یه اتفاقی افتاده نمی خواهید به من بِگِید !!!
محمدحسین بیان
.
.
.
۰۹۳۵۵۶۸xx15
کاش اون لحظه ای ک یکی ازت میپرسه حالت چطوره؟وتو جواب میدی خوبم!،کسی باشه ک اروم توگوشت بگه : میدونم خوب نیستی
.
.
.
۰۹۳۵۵۶۸xx15
خدایاخواستم بگویم تنهایم اما نگاه خندانت مراشرمگین کرد چه کسی بهتر از تو
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
این روزهاخوابم نمى آید…
فقط میخوابم که بیدارنباشم
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
هیچگاه به واژه هااعتمادنکن…اولین حرف الفباسرش کلاه رفته!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
اینجاغروب……….
سنگ تمام میگذاردبراى دلتنگى هایم
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
معشوقه اى پیداکرده ام
بنام روزگار…
این روزهامرادرآغوش خویش سخت به بازى گرفته است
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
بسى گفتند:دل ازعشق برگیر!که نیرنگ است وافسون است وجادوست!
ولى مادل به اوبستیم ودیدیم که اوزهراست امانوش داروست…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
فکرمیکردم توهمدردى…
فکرنمیکردم توأم دردى…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خودرابه که بسپارم وقتى که دلم تنگ است@
پیدانکنم همدل،دلهاهمه ازسنگ است@
گویاکه دراین وادى ازعشق نشانى نیست@
گرهست یکى عاشق،آلوده به صدرنگ است
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
“به یاد هم بودن “قشنگترین هدیه ای ست که نیاز به ” با هم بودن ” ندارد
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دوستان عیب کنندم که چرادل به تودادم/بایداول به توگفتن که چنین خوب چرائی
“سعدى”(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
به بودن ها،دیرعادت کن
وبه نبودن ها،زود!
آدمها،نبودنت رابهتربلدند
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
دلگیرنباش
دلت که

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 157
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,619
  • بازدید ماه : 2,619
  • بازدید سال : 87,518
  • بازدید کلی : 940,804
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم