loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 318 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)


فیزیک خیلی آسونتر میشد، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود.

 

 

 

حیف نون میره خواستگاری؛ عروسو نمی پسنده میگن نظرت چیه؟ میگه یه دور میزنیم برمیگردیم

 

 

 

بسلامتی اونایی که دهنش  پر حرفه…
ولی اونقد مؤدبن که با دهن پر حرف نمیزنن…
فقط سکوت می کنن…

 

 

 

اس ام اس خنده دار

آبادانیه رو برق میگیره، میگه: ولک ولم کن تا ولت کنم!

 

 

 

انسانها ناگهان شکسته و پیر نمی شوند
این ماییم که دیر به دیر نگاهشان می کنیم…

 

 

 

جایت کنون نباشد جز در کنار اغیار
یاد آن زمان، که بی ما جایی نمی نشستی
(مشتاق اصفهانی)

 

 

 

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه

 

 

 

کاش انسان مثل شمع فقط یک شب زندگى مى کرد اما کنار پروانه اش.

 

 

 

پیامک فلسفی

برای اینکه پیش قاضی نروی، پشت سر قانون راه برو.(ضرب المثل انگلیسی)

 

 

 

اگر وجود خار در کنار گل مایه اندوه ماست، وجود گل در کنار خار باید مایه شادی ما باشد.(گوته)

 

 

 

عشق وقتی به حرف عقل گوش میدهد که رفته باشد.(فرانسوازماگان)

 

 

 

هر وقت رسیدی آخر خط یادت باشه معلم کلاس اول می گفت: نقطه سر خط

 

 

 

اس ام اس عاشقانه

به جای سرزنش من به او نگاه کنید
دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است

 

 

 

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام /  با تو بودن، ز همه دست کشیدن دارد

 

 

 

با سایه تو را نمی‌پسندم / عشق است و هزار بدگمانی

 

 

 

کوچ پرنده به من آموخت وقتی هوای رابطه سرد است، باید رفت…

 

 

 

به دوستم اسمس دادم:تولدت مبارک
جواب داده: پیامک ها جای خالی شما را پر نمیکنند…

 

 

 

از رستم می پرسن: تو که دیگه با این یال و کوپال، زن ذلیل نیستی ؟
رستم میگه: مگه من مرد نیستم!

 

 

 

منبع اس ام اس

به نیوتن گفتند: چرا از افتادن سیب تعجب کردی؟ گفت: آخه من زیر درخت گلابی نشسته بودم!

 

 

 

به پسر فامیلمون میگم ورزش هم میکنی ؟؟؟
با جدیت تمام میگه بله، پلی استیشن !!!

 

 

 

گربه بیش از دیگران در فکر آزادی پرنده ی محبوس است. “پرویز شاپور”

 

 

 

انسان شکست نمی خورد،بلکه دست از تلاش بر می دارد.(ارنست همینگوی)

 

 

 

اس ام اس دلشکسته

با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن…

 

 

 

وقتی کسی تصمیم می گیره بره
حتی اگه نره هم
دیگه پیش تو نیست…

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,259
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,578
  • بازدید ماه : 3,578
  • بازدید سال : 88,477
  • بازدید کلی : 941,763
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم