loading...
کابل.تی کا
afg بازدید : 309 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)


پونه قدوسی، یکی از مجریان بی بی سی فارسی و برنامه ی نوبت شما تاکنون در نظرسنجی رسانه ایران از سوی مخاطبان به عنوان جنجالی ترین چهره ی تلویزیون بی بی سی شناخته شده است.
به گزارش نیک صالجی به نقل از مشرق، نظر ۴۷٫۶ درصد از مخاطبانی که در نظرسنجی شرکت کرده اند این است که او جنجالی ترین چهره ی بی بی سی فارسی است.

سیاوش اردلان هم تاکنون با ۳۹٫۱ درصد نفر بعدی است.

شایعات متعددی درباره ی پونه قدوسی در رسانه ها منتشر شده است؛ برخی می گویند حقیقت دارند و برخی می گویند که این طور نیست.

درباره ی او گفته شد که نسبتی فامیلی با آیت الله قدوسی دارد و برادرزاده ی او است. البته این مجری بی بی سی فارسی پاسخ داد که “این مطلب که من با آیت الله قدوسی نسبت فامیلی دارم دروغ است و اصلا حقیقت ندارد.”

ارتباط خارج از عرف وی با “صادق صبا”، رییس بی بی سی فارسی نیز بیش از پیش او را سوژه ی خبری رسانه ها ساخت. برخی عدم حضورش در بی بی سی فارسی در پی این خبر و تلاش بی بی سی برای خارج ساختن اش از برنامه ی نوبت شما را در همین راستا تحلیل می کنند و معتقدند بی بی سی برای کم حاشیه کردن شبکه دست به چنین اقدامی زده است.

پونه قدوسی از سال ۲۰۰۰ به بی بی سی پیوست.
جنجالی ترین مجری زن BBC فارسی + تصاویر
جنجالی ترین مجری زن BBC فارسی + تصاویر
جنجالی ترین مجری زن BBC فارسی + تصاویر
جنجالی ترین مجری زن BBC فارسی + تصاویر
جنجالی ترین مجری زن BBC فارسی + تصاویر


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کابل تی کا برای هر افغان خبری آموزشی سرگرمی تفریحی دوستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مردم افغانستان به ویژه جوانان در انتخابات ۲۰۱۴ شرکت می کنند زیرا این انتخابات تغییر مشروع را در کشور به رقم خواهد زد؟
    ارتباط با ما

    http://prance217.rozup.ir/Documents/1.png

    http://prance217.rozup.ir/Documents/2.png


    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    افغانستان





    آمار سایت
  • کل مطالب : 1271
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 1,753
  • باردید دیروز : 358
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,072
  • بازدید ماه : 4,072
  • بازدید سال : 88,971
  • بازدید کلی : 942,257
  • من یک افغانی ام
    من یک افغانی ام
    وطنم در پی جنگ
    مردمم سر گردان
    دل من پر درد است
    قلمم سر گردان
    دل من غمگین است
    با دلم می جنگم
    غصه ها لبریزند
    عشق من جاویدان
    بر لب من خنده
    خنده ام از درد است
    درد هایم پنهان
    باز هم می خندم

    آری

    من یک افغانی ام
    روز ها در پی نان
    در پی کار حلال
    خسته از کشتن و مرگ
    در پی آرامش
    حرف گقتن بسیار
    تلخ و شیرین بسیار
    دل من خسته است
    راه رفتن بسیار . . .

    آری من یک افغانیم